Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:take_one: wat doen we dan met Christelijk onderwijs? En sinds wanneer is Nederland geen "mixland"? Ik zie ook niet wat er negatief is aan een land met verschillende culturen.
Lante schreef:BasiNami schreef:Ik schrik van het aantal PVV stemmers hier..! Vreemd dat zoveel mensen vallen voor het 'durven zeggen van dingen'. Zo kan iedereen wel roepen wat er anders en beter moet.
Ik ga zelf liever voor een politicus die minder 'roept' maar wel een uitgedacht uitvoerbaar plan achter zijn opmerkingen heeft.
Amen, helemaal mee eens! Ik ga voor Sp of PvdA. Ik neig naar PvdA, omdat ik perse die enge Wilders niet aan de macht wil, brrr.
BasiNami schreef:Is Nederland niet een land met een multiculturele samenleving? Net zoals ongeveer ieder land op de wereld tegenwoordig? Denk vooruitstrevend, hoe kun je een groep mensen met verschillende gedachten en meningen laten samenleven in 1 land. Dit is hoe de toekomst is. Niet de grenzen dichtgooien, maar van elkaar leren en ontwikkelen.
take_one schreef:Ik kan gewoon echt niet normaal over straat lopen, ik word nagestaard, er word naar me geroepen, laatst heeft een man mij zelfs achterna gerend tot op het station.. daar word je niet bepaald vrolijk van.
Tallie1979 schreef:chevax schreef:Nee hoor, je bent prima geïnformeerd!
Dan snap ik ook de ophef niet over wat er gaat gebeuren als Wilders MP word.. Als zijn partij niet groot genoeg is, kan hij toch ook geen MP worden?
chevax schreef:Ik word altijd een beetje droevig van zulke topics. Het is goed dat we er over praten, maar ik vind sommige meningen zo.. tja... onvriendelijk, om het maar zo uit te drukken. Natuurlijk zijn er Moslims die hier de boel verzieken. Die mogen van mij gigantisch op hun sodemieter krijgen. Net zo goed als die gezellige autochtone jongens die mijn paarden eens 's nachts hebben losgelaten, de Nederlandse mannen die ingebroken hebben op mijn kantoor, de Belgische drugstoeristen waar we hier tot voor kort veel last van hadden of Engelse voetbalsupporters die categorisch de boel afbreken. Maar laten we op zijn minst proberen om iemand als individu te beoordelen en niet als groep.
Tallie1979 schreef:Eefske schreef:Maar of je graag een MP wil die bij Berlusconi past..
Ga je mij waarschijnlijk niet wijs vinden, maar ik lach me kapot om die man! Hij is echt een driftkop en een narcist!![]()
Maar, hij heeft wel al heel erg veel gedaan voor Italie.. Oke, oke, en aardig wat mensen beledigd.. ( heb helemaal slap gelegen toen hij een Duitse politicus een kampcommandant noemde, heel Europa stond op zijn achterste benen!)
Sarkozy ging ook grote schoonmaak houden in Frankrijk.. Toevallig ook flink het immigrantenbeleid aanscherpen.. Kreeg ook veel kritiek, maar toch de meeste stemmen..
Belgie kreeg Vlaams belang, ook al een partij die een verschil wilde maken waar veel mensen over hun nek van gingen.. Ook Vlaams belang is gehoord..
En nu PVV/Geert Wilders.. Let op mijn woorden, zijn partij wordt groot, hij gaat veranderingen brengen.. En het werd verdeurie tijd ook!
take_one schreef:Heb het idd niet zo netjes verwoord, heb helaas heel vaak nare ervaringen met mensen uit het buitenland.
En ik woon nog niets een bij grote steden, vandaar dat het er zo uit floepte.
Ik kan gewoon echt niet normaal over straat lopen, ik word nagestaard, er word naar me geroepen, laatst heeft een man mij zelfs achterna gerend tot op het station.. daar word je niet bepaald vrolijk van.
PattyOosten schreef:take_one schreef:Heb het idd niet zo netjes verwoord, heb helaas heel vaak nare ervaringen met mensen uit het buitenland.
En ik woon nog niets een bij grote steden, vandaar dat het er zo uit floepte.
Ik kan gewoon echt niet normaal over straat lopen, ik word nagestaard, er word naar me geroepen, laatst heeft een man mij zelfs achterna gerend tot op het station.. daar word je niet bepaald vrolijk van.
Dan ben ik toch benieuwd naar wat je dan deed of zei, want ik woon al mijn hele leven in Amsterdam, en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
take_one schreef:BasiNami schreef:Is Nederland niet een land met een multiculturele samenleving? Net zoals ongeveer ieder land op de wereld tegenwoordig? Denk vooruitstrevend, hoe kun je een groep mensen met verschillende gedachten en meningen laten samenleven in 1 land. Dit is hoe de toekomst is. Niet de grenzen dichtgooien, maar van elkaar leren en ontwikkelen.
Als iedereen zo denkt...
take_one schreef:Misschien omdat het nu te heftig word?