suuzepuus schreef:Vanmorgen liet een moeder haar zoontje van nog geen 4 (ging nog niet naar school) tegen de auto plassen... ze hadden door de winkel heen gewandeld en liepen de parkeerplaats op waar ze dat deden...
Bij ons mogen ze altijd naar de wc!!! (mn collega's wisten ook van niks)
Als ik met mijn zoontje van 5 uit een winkel kom, waar hij geen gebruik mag maken van de wc laat ik hem ook tegen mijn wiel van de auto plassen hoor 
Moet ik hem dan in zijn broek laten plassen? zo vreemd vind ik dat niet hoor.
Als er geen gebruik van wc in de buurt is en een klein kind moet plassen..
Anyway, ik belde een poos terug een klant van ons bedrijf...
Meneer ging compleet uit zijn plaat, begon te tieren en te schelden.
En ik kreeg de opmerking: mensen zoals u moeten zichzelf ophangen.
Meneer pleurde de hoorn erop, waarop ik nog probeerde terug te bellen om de situatie uit te leggen.
Uiteraard nam hij niet meer op..
Heb hem een mail gestuurd, dat ik zijn gedrag zeer kwalijk nam, en dat als hij nog een onderhoudsbeurt wou hij dat zelf mocht regelen.
Ik zulke opmerkingen niet accepteer, en meneer ook maar verteld dat een goede bekende van mij zichzelf verhangen had en dat hij voortaan op moet passen wat hij eruit knalt...
Volgende dag belde meneer in kwestie heb hem verteld dat ik niet zoveel zin meer had om hem te woord te staan, en dat hij het via de mail kon regelen, prettige dag gewenst en de hoorn erop gekwakt.
Paar minuten later kreeg ik een mail, met excuus hij dacht dat ik zo'n belmiep was.
Ik heb de klant doorgemaild naar mijn baas met het hele verhaal erbij...
Mijn baas was ook totaal niet te spreken over de manier van handelen van deze meneer...
Toch fijn als je zelf weet bij welke firma je je producten afneemt