Zo, net terug van de ijsbaan . Heerlijk dat schaatsen .
Het was wel frisjes zeg! En het heeft de hele avond/middag bijna gesneeuwd! Niet echt echte sneeuw, maar miezersneeuw...toch goed voor weer een nieuw laagje!
iefke
Geplaatst: 13-01-10 23:23
Ik spring nog eens uit mijn vel. Het sneeuwt gewoon alwéér
Het heeft hier niet meer gesneeuwd en en en het is al weer een heel eind weg
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 14-01-10 09:44
Hé, toch nog gelijkgestemde hier!! Wat een geluk! Hier heeft het vanacht gesneeuwd, wel een dikke 0,2 cm ofzo Schiet niet echt op dus. Volgens de buienradar komt er ook niet meer aan..... maar misschien vanmiddag ofzo nog.
Ingmar_
Geplaatst: 14-01-10 09:46
Gisteren zei de buienradar ook dat het niet meer sneeuwde, maar ik zag echt wat anders buiten. Mijn vertrouwen in de buienradar is geschaad.
Het is trouwens wel heel mistig zie ik nu.
simone_89
Geplaatst: 14-01-10 10:00
Buienradar klopt nooit! Ik ben zaterdag binnen gebleven omdat er een verschrikkelijke bui aankwam volgens hun, maar dat gedwarrel van twee sneeuwvlokjes per minuut zullen ze wel niet bedoeld hebben
Alleen het winterse staat tussen haakjes. Neerslag niet, dus we worden weer nat.
Het blijft natuurlijk Nederland, dús is het niet waar
Elsskippy
Geplaatst: 14-01-10 12:16
Er is hier geen zon, maar het begint iets te dooien. Gelukkig maar ik vind het zo zielig voor de vogels en andere dieren die het met de vorst en sneeuw moeilijk hebben.
De mist begint hier langzaam wat weg te gaan, maar het schiet niet echt op. Vanochtend fietste ik door de mist en het vocht op m'n jas bevroor ongeveer. Het is hier ongeveer twee graden boven nul