Hier sneeuwt het alweer behoorlijk maar volgens mij vriest het niet echt dus zal wel niet veel blijven liggen.
Mando
Geplaatst: 25-12-09 10:17
Hier is het idd een combinatie van regen en natte sneeuw. Ons pad in de tuin die gisterenavond nog wit was van de sneeuw is nu glazig van het ijs.
Wij moeten straks naar Badhoevedorp dus ben benieuwd onderweg. Denk dat ik zo naar stal maar ga vergeten, als het glad is kom ik de brug niet op... of af hoe je het bekijk .... of het moet nu heel snel gaan dooien dan ga ik nog wel even.
Hier is het droog, en het dooit.... niks geen gladheid hier (maar daar hebben wij vanaf maandag al geen last meer van, op sommige plekken lag nog wel wat sneeuw, maar je kon van hier (drachten) tot aan in elk geval Roden gewoon prima rijden). Maar de sneeuw verdwijnt hier nu wel, word beetje kriegie van dat gedrup
Hier sneeuwt het op het moment. Dikke vlokken vallen weer naar beneden. Ik ga zo naar mijn ouders. Ik denk dat ik de auto maar laat staan vandaag, ga wel lopen
Klopt Lalidan, ik rij iedere dag Leek-Drachten maar alles was goed te doen alleen de wijk uit hier.. zelfs mijn tuinhuisje had daar soms wat problemen mee.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 25-12-09 10:47
Hm, het sneeuwt hier nu ook, maar volgens mij is het natte sneeuw.... schiet niet op natuurlijk....
Plaatje1990
Geplaatst: 25-12-09 10:48
Pffff erge regen en moet zo naar mijn werk toe
ietjelover
Geplaatst: 25-12-09 10:48
hier ook, heel hard zelfs! Geen idee of het natte sneeuw is, het zijn grote dikke vlokken..
Hier heeft het ook gesneeuwd! Het is hier weer wit
Ik moet zo naar Leiden (met de trein ) en kreeg al een smsje van mijn zus dat het daar flink aan het sneeuwen was en dat het daar mooi bleef liggen ... moraal van he verhaal: be prepared
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 25-12-09 11:10
De sneeuw is hier inmiddels toch weer veranderd in échte sneeuw, grote dikke vlokken die blijven liggen. De vraag is alleen hoe lang ze blijven liggen op zo'n ondergrond van smeltende sneeuw...