het eerste wat in me op kwam bij jou filmpje jeddah was ''jeuzus!'' haha, wat een dik pak is dat! waar ligt dat Emmer-Compascuum helemaal?
inderdaad Anya, vandaag was dat bij mij het geval, heeerlijk gesleed met de pony
Dana01
Geplaatst: 10-01-10 23:10
whahaha Jeddah, wat veel
Jeddah
Geplaatst: 10-01-10 23:11
Ah welnee joh! Je moet gewoon langzaam rijden En nadat de trekker geweest was en we een paar uur opritten geschept hebben konden de mannen nog naar het werk ook
Emmer=Compas is Drenthe, dit is vooral van de wind hoor!
Hoeveel ligt er bij jullie zonder de wind dan? Wij hebben weinig last van de wind gehad. Met 30 cm sneeuw is het allemaal nog wel goed te doen. Hoofdwegen zijn schoon.
Hier ligt ook erg veel. In mijn straat ligt een sneeuwduin van ongeveer 2 meter hoog. Uiteraard is daar een doorgang in gemaakt, die binnen een half uur weer dicht gewaaid is Dr is zelfs een straatje waar je niet doorheen komt, helemaal dicht gesneeuwd! Niet te doen dus... maar ik vind het geweldig!
Laatst bijgewerkt door rensju op 10-01-10 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Dhani
Geplaatst: 10-01-10 23:18
hier ligt er nu zon 15 cm op sommige plaatsen vind dr nix aan.
Dana01
Geplaatst: 10-01-10 23:35
hihi dit was de doorgaande weg begin van de middag
tunneltje was een beleving op zich, naar beneden gaat wel, maar je moet ook omhoog
waar het industrieterrein al niet goed voor is... er was een gebouw met wel 1,5 meter hoge sneeuwduinen, daar wilden we foto's maken maar helaas geen mogelijkheid om de auto ergens neer te zetten... jammer
er ligt hier nog wel wat, alleen de wegen zijn vreselijk glad, ik weet ook niet of ik wel naar school durf te fietsen, ik heb geen zin om op mn plaat te gaan
Hier ligt nog steeds een pak sneeuw. Mijn vriend moest eergister en gister middag naar het werk en hij was met de auto gewoon aan het sneeuwschuiven, de duinen waren zo hoog opgewaaid op de weg dat je er nauwelijks met 10km/pu doorheen kon komen. Hij is 3 kwartier onderweg geweest over een stukje wat hij normaal in 10 minuten doet.
Hier regend het behoorlijk! Wat een vieze troep word dat. Ben heel benieuwd hoe het er morgen uit ziet op stal...waarschijnlijk is de sneeuw piste veranderd in een zwembad. Water kan nog niet weg omdat de grond bevroren is. En zavander...wil je die wiite troep wel daar houden s.v.p???