Dus als ik vandaag niet meer post, lig ik in het ziekenhuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Ik leef nog hoor
Maar wel enge fout gemaakt
T was onderhand donker, en zag niet super veel, reed 50 en ging een bocht door, en vlak na die bocht zat een middenscheiding ding. die had ik dus niet gezien, en uit reactie gooide ik mn stuur naar links ipv rechts
Dus instructeur trekt stuur terug en drukt op de rem. Schrok er echt van, wist best dat ik niet naar links moest sturen maar remmen..
Maar heb het overleefd, verder ging het goed
x_Marr schreef:Ik ben blij dat ik in Groningen woon en geen rekening hoef te houden met tramsAlleen die fietsers hier...
Morgen mn 2e les, in het donker
magic_lover schreef:daar verbaas ik me idd ook wel over vaak.. komen van alle kanten en hup gooien zo de fiets voor je auto, ik zou dat echt niet durven hoor... wil nog langer leven
joke20 schreef:Annn schreef:Ik leef nog hoor
Maar wel enge fout gemaakt
T was onderhand donker, en zag niet super veel, reed 50 en ging een bocht door, en vlak na die bocht zat een middenscheiding ding. die had ik dus niet gezien, en uit reactie gooide ik mn stuur naar links ipv rechts
Dus instructeur trekt stuur terug en drukt op de rem. Schrok er echt van, wist best dat ik niet naar links moest sturen maar remmen..
Maar heb het overleefd, verder ging het goed
Lekker dan. Kon de bocht niet in ze 2?
magic_lover schreef:daar verbaas ik me idd ook wel over vaak.. komen van alle kanten en hup gooien zo de fiets voor je auto, ik zou dat echt niet durven hoor... wil nog langer leven