Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:25

Is dat niet slecht voor je armband?? :=

manzano

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:36

Overigens, vanwaar dat de armband mogelijk kan beschadigen als je merken bedels combineerd?

Blackje

Re: [KB72] Je moet alles een keer proberen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:39

Ik hou mijn armband ook om met douchen dus die blijft ook mooi schoon :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:44

manzano schreef:
Overigens, vanwaar dat de armband mogelijk kan beschadigen als je merken bedels combineerd?

Ja ik denk zelf ook niet dat een armband kan beschadigen als je er andere merken aan doet :)
Echter zijn er mensen die dat zeggen dat dat wel degelijk kan.. Ik heb bijna allemaal pandora aan mij armband, een paar ander merk heb dus ook nog niks ervan gemerkt.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:53

Ik meld mij ook eventjes hier; heb al een tijdje een volle armband maar voor mijn verjaardag weer een nieuwe armband en een hanger gekregen! :D Heb ik tenminste weer een smoes op geld uit te geven, :P

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 01:08

Goedenavond! Nieuwe (toekomstige) Pandorafan meldt zich.
Ik krijg voor kerst mijn armband met 3 bedels van mijn moeder. Werd erg gecharmeerd van Pandora toen ik met mijn moeder en tante kleding aan het kopen was voor de crematie van mijn vader. Zij zag een kraampje met beads en zei dat ze daar erg goedkoop waren. Ze bleek een armband te hebben en na die bekeken te hebben was ik om.
Afgelopen weekend met mijn moeder wezen shoppen. Beads mogen uitzoeken. Klavertje omdat ik hoop dat het komende jaar meer geluk brengt. Cadeautje omdat het een cadeau is. En een dolfijntje, mooi en vrij.
En ik heb geluk: voor mijn werk mochten we als kerstpakket zelf iets uitzoeken op een site en 1 van de cadeaus was een sieradenwaardebon. Ook Pandora verkrijgbaar, niet moeilijk te raden wat ik daarmee ga doen. Mijn moeder had het meteen goed. Omdat ik de armband nog niet heb wacht ik er mee, doe dat evt. samen met mijn moeder na de kerst.

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 01:13

ik heb 3 volle armbanden en 2 kettingen,
de armbanden zijn zilver en 1 is goed,
de ketting heb ik ook 1 goud en 1 zilver.
ik heb ze zelf gekocht, vindt dat altijd wel leuk.
ik heb ze alleen bijna nooit om, omdat ik ze echt niet mag verliezen van mezelf :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:52

Dat is dan eigenlijk ook zonde. Had ik eerst ook met een gouden ring met drie diamantjes, maar tegenwoordig draag ik hem dagelijks, behalve bij de paarden.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:35

Ik had even een vraagje, ik heb een nieuwe pandora-armband gekregen omdat mijn 1e armband vol was, maar ik merk dat de nieuwe armband veel ''stijver'' is dan de oude armband. De oude armband kon ik gewoon alle kanten op buigen, mijn nieuwe kan ik nog net dicht krijgen, verder buigt hij niet in. Meer mensen die hier last van hebben? Het gaat hier overigens om de armband met het kroontje op de O, bij mijn oude armband is dit niet.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:50

Die van mij was eerst ook zo stijf, maar naarmate hij ouder wordt en er meer bedels om komen rekt hij iets uit en wordt hij ook soepeler merk ik. :)

Freggle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:57

Even een reactie over het verschil tussen Trollbeads en Pandora en beschadigen van je armband.
Trollbeads heeft over het algemeen een kern van 4 mm en Pandora een kern van 5 mm. De armbanden zijn hier uiteraard ook op aangepast. Dit is ook gelijk de reden waarom Pandora wel op Trollbeads past maar niet andersom.

Qua beschadigen van je armband moet je er natuurlijk rekening mee houden dat de kern van bedel groot genoeg is. Wel of geen schroefdraad heeft echt geen invloed.
Glasbedels van eigen makelij of van een ander merk kunnen je armband beschadigen wanneer hier geen (zilveren) kern in zit. Glas is namelijk harder dan zilver. Wanneer deze glasbedels netjes een zilveren kern hebben is er wederom geen enkel probleem.
Ik weet niet hoe het zit met verzilverde kernen of ander materiaal, maar wanneer ze binnenkant dus van zilver is kun je wisselen wat je wilt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:16

Tnx Freggle...... :) :)

Maar ik mag dan toch wel aannemen dat qua zilvere kern het wel goed zit met merken als Trollbeads/Pandora. Dus dan zou ik een Trollbead-armband kunnen nemen en gewoon pandora eraan.

Freggle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:48

manzano schreef:
Tnx Freggle...... :) :)

Maar ik mag dan toch wel aannemen dat qua zilvere kern het wel goed zit met merken als Trollbeads/Pandora. Dus dan zou ik een Trollbead-armband kunnen nemen en gewoon pandora eraan.

Yep, geen enkel probleem!

Behalve dan dat Trollbeads veel leukere bedels heeft dan Pandora :P
Woehps, nu ga ik me verstoppen, aangezien dit een Pandora topic is.... :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:12

Haha ik vind de glasbedels van trollbeads ook leuker. Alleen heb ik het idee dat pandjes wat meer keuze heeft aan zilveren bedels voor bijv bijzondere gelegenheden.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:15

Vandaag geven m'n broertje en ik onder andere m'n moeder voor kerst het wekkertje/klokje van Pandora. Met het verhaal erbij dat als ze deze bedel gaat dragen, ze hopelijk wat vaker op tijd is :D

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:46

mijn moeder heeft van mij ook maar weer twee bedels gehad voor der verzameling ( ze heeft nu 2 leren banden, 1 enkelband, 3 kettingen, 4 silveren banden en 1 silveren band met gouden sluiting)

Deze vond ze mooi dus heeft ze die maar weer gekregen van mij voor kerst:

Afbeelding Pink Ribbon Afbeelding met bruin steentje

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:34

Mijn armband zit zo goed als vol. Ik wilde een 'frisse' armband, met niet alleen zilver maar ook kleuren. Volgens mij is dat aardig gelukt :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:58

Ziet er leuk uit inderdaad! De kleuren zijn erg leuk maar het is geen kleurencircus geworden. Leuke armband.

Die van mij is ook bijna vol, er kunnen er nog 3 aan ofzo denk ik dus binnenkort ga ik aan m'n 2e beginnen

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:49

ik heb een pandora armband van me vriend gekregen + 2 stenen :D
verder wil ik hem niet vol stenen doen, vind hem zo eigenlijk al erg mooi :o

bij mij zit er nu een paardje & een molen aan, ik hoop eigenlijk een keer een hartje te vinden voor er nog omheen :P

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:11

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:25

Je hebt dat hartje ook zonder steentje dr in dacht ik

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:23

Humbug schreef:
Mijn armband zit zo goed als vol. Ik wilde een 'frisse' armband, met niet alleen zilver maar ook kleuren. Volgens mij is dat aardig gelukt :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooie armband! :)

xx_Lidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:17

Hallo dames! Hier ook weer een pandora-fan!

Ik heb nu die dubbele leren bandjes gezien en vind ze echt erg gaaf!
Vooral die witte.. nu is eigenlijk een beetje mijn vraag.. ik heb geen idee hoe die eruit komen te zien met bedels.!?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:25

Ik ook niet. :D

Ben benieuwd naar een foto! :)

Ik heb net een ketting van Pandora gekregen en een nieuwe bedel met emaille blauwe bloemen. :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:30

Google is je beste vriend...

Afbeelding
Zo dus ;)