
Net weer terug van les, ging goed!


Hoe gaat het hier met onze automobilisten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joonsel schreef:Paula schreef:Als ik tegen de auto praat of wat dan ook zit mijn instructeur constant van; 'wat zeg je?, wat?'. Dus daar ben ik al snel genoeg mee opgehouden.
Geloof ik goedIk doe dat sowieso niet.
Ben benieuwd hoe vaak ik de auto morgen ga laten afslaan
Is het 's middags (half 3/4) trouwens drukker op de weg dat 's avonds (7/8 uur)?
kensha schreef:Wat is het puntenkaart wat die had? Aangezien hij zei het voor mijn nog niet belang is maja ik zou het wel nu eigelijk willen weten.
Ik kreeg namelijk op alle onderdelen die ik zover had gedaan een 3? Dus ja waar staat die 3 voor?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van het vraag.
WoodySan schreef:kensha schreef:Wat is het puntenkaart wat die had? Aangezien hij zei het voor mijn nog niet belang is maja ik zou het wel nu eigelijk willen weten.
Ik kreeg namelijk op alle onderdelen die ik zover had gedaan een 3? Dus ja waar staat die 3 voor?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van het vraag.
Dan denk ik dat jij de RIS opleiding doet?
Die punten zijn je vorderingen.
Als je sturen al beetje onder controle hebt krijg je een kruis bij de 3 ? En als sturen super gaat.. Hij hoeft niks meer te zeggen, krijg je een 6. (bij mij telt hij de 7 en 8 niet mee) En zo leer je elke les weer een beetje beter sturen tot dat je en 6 hebt
Als je overal een 6 hebt bij de eerste module krijg je een toetsje van je instructeur en als het goed is krijg je daar overal een lachende smiley.
En bij module 2 is het zelfde. En module 3 moet de examinator bij de Tussetijdsetoets doen en module 4 doet examinator bij praktijk examen.
Staat trouwens ook in de RIS boekje uitgelegd vrij vooraan
MonaLieske schreef:Mijne belt af en toe ook wel eens even tijdens de les, maar dat vind ik niet zo erg. Ik praat trouwens helemaal niet in de auto, als mijn instructeur iets zegt dat reageer ik wel, maar ik vertel verder geen verhalen of zo en ik heb ook weinig commentaar op de rest van het verkeer. Ik ben sowieso al niet zo'n kletskop en al helemaal niet als ik druk bezig ben in de auto, maar voor mijn instructeur vind ik het af en toe wel vervelend dat ik zo stil ben. Ik bedoel het niet rot, ik ben dan gewoon geconcentreerd bezig, maar voor hem lijkt het me niet echt gezellig.
Veirl schreef:Als ik bij een verkeerslicht sta, dan zegt hij ook altijd dat ik de koppeling moet laten opkomen en dan met m'n hak tegenhouden. Ik heb hem nog nooit verteld dat dat me niet lukt, omdat ik daar te klein voor ben (stoel staat al helemaal naar voren, omhoog én rechtop).