Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:19

Echwel schreef:
Moeder van zoon meld zich..
Nee ook zoonlief heb ik bijgebracht dat er normen en waarden zijn en leeftijdgrenzen.
Best een knappe vent om te zien, maar heeft de standaardregel van moe goed doorgvoerd hij is nu 24 en als er een te jong ding bij hem komt sjansen zegt hij ook, hier heb je een euro en ga een ijsje kopen.

Van ons levenswijze 16-jarige buurmeiske zou hij denken dat die 26 is. Komt hij er na 3 maanden achter dat ze 16 is.
Jij hebt er ook totaal geen erg in gehad en ziet alleen dat jouw verstandige zoon een leuke meid aan de arm heeft.
Ok, na 3 maanden Pling je het. Wat nu?
Ga jij hem nu automatisch als een kwijlende vent die achter de tralies hoort aangeven? Moet zij, al 3 jaar sexueel actief, nu wachten tot zij 18 is? Of is het niet zo zwart-wit als moeders met dochters graag willen voorstellen?!

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:32

suuzepuus schreef:
ik kruip zo weer lekker tegen mn 18 jaar oudere vent aan. en niemand die mij tegen houdt!!

Vergeet zijn slabbetje niet Knipoog

Oh, Kim. Waarom zou jouw dochter niet met een 25 jarige vroúw thuis kunnen komen en wat zou daar dan eventueel anders aan zijn?
Ah, vrouwen kwijlen niet Go jij! Go jij!

hc

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:39

Huertecilla schreef:
[
Van ons levenswijze 16-jarige buurmeiske zou hij denken dat die 26 is. Komt hij er na 3 maanden achter dat ze 16 is.
Jij hebt er ook totaal geen erg in gehad en ziet alleen dat jouw verstandige zoon een leuke meid aan de arm heeft.
Ok, na 3 maanden Pling je het. Wat nu?
Ga jij hem nu automatisch als een kwijlende vent die achter de tralies hoort aangeven? Moet zij, al 3 jaar sexueel actief, nu wachten tot zij 18 is? Of is het niet zo zwart-wit als moeders met dochters graag willen voorstellen?!

hc

Nou ik neem aan dat wanneer het je buren zijn je toch wel weet hoe oud ze is en ten tweede 16 is echt geen 26 hoor je merkt als volwassen kerel best het verschil. of je moet zo achter je p.k aanlopen dat je verstand vertroebeld is en je dus geen scrupules kent.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:32

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat dochterlief met een ouder iemand tuiskomt. Op haar leeftijd (bijna 14)vind ik een vriendje van 15 á 16 al not done. Maar als ik als een wilde furie ga staan schelden en vloeken wakker ik het alleen maar aan.......
Ze lijkt op mij........verdikkeme Haha! .

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:36

M'n dochtertje is vandaag getrouwd en dat vieren we
Ze is pas eenentwintig. Ja, ze trouwen vroeg tegenwoordig
Kijk, hier heb ik nog een fotootje van m'n dochter. Da's anderhalf jaar terug. Oorspronkelijk zat er nog een knul aan m'n dochter vast, maar die heb ik er vanaf geknipt, want dat was een bevlieging van zeer tijdelijke aard. En waarom zou je dan met zo'n snotneus op je borst blijven rondlopen, nietwaar? Dat heeft geen betekenis. Dus ik nam de schaar en knip, knip, daar lag Pim. Verdomd, hij heette Pim
Als een meid getrouwd is, dan is zo'n meid geen kind meer, dan is zo'n meid ineens mens geworden. En als je als vader zijnde zonder te veel narigheid je dochtertje hebt opgekweekt tot mens, dan mag je als vader zijnde wel effe op die mijlpaal plaatsnemen, een zucht van verlichting slaken en een saffie opsteken
Want wat is een kind? Ik zeg altijd: Een kind... Kijk eens, we staan er borg voor. Als je kind iets overkomt, is het jouw schuld. Altijd. Want als opvoeder falen we. Trouwens, wat is een opvoeder? Een opvoeder is een stakker die in het duister tast. Mijn vader, hij ruste in vrede, maar mijn vader was een man met een paar harde handen. Die legde heus niet z'n oor op je zieltje te luisteren. Een hengst voor je harses kon je krijgen. En zo ben ik dan opgegroeid tot iemand met vrije levensprincipes
Multatuli heb al gezegd: "Kind, als ik me erop laat voorstaan dat ik je vader ben, spuw mij dan in mijn gelaat". En daar had Multatuli gelijk in. Toen het puntje bij paaltje kwam, had Multatuli z'n eigen zoontje aardig verprutst. Maar ja, op papier wist-ie het wijs te zeggen. En daar gaat het maar om bij zulk soort mensen, nietwaar
Dus wat heb ik gedaan? Ik heb mijn dochtertje vrij opgevoed. Niet als een boeman, maar ik heb m'n dochtertje opgevoed als een vrind. Ik heb d'r opgevoed als een gelijke. En dan zal ik jullie toch eens iets zeggen over die moderne opvoeding
Ik vroeg en vertelde m'n ouders niks, maar ik deed wat ze zeiden. En zo'n modern kind vertelt je alles, maar doet nooit wat je zegt. In het begin is het nog geen doodwond, maar ja, zo'n meid groeit op en dan komen de jongens. De natuur moet z'n loop hebben, dat ken ik billijken. Ik weet het nog goed. Ze was veertien. Toen komt ze thuis met een knul van achttien. Oh, ik zag het zo: een gluiperd van het zuiverste water. Ene Harrie. Ik droom nog wel eens van 'm als ik zwaar getafeld heb
Maar ja, wat doe je in de moderne opvoeding? Je zegt niet tegen je eigen dochtertje: "Meid, ga uit m'n ogen met dat stuk verdriet!" maar je haalt de kwal binnen of het Sinterklaas is
Die Harrie. Hij was er altijd. En hij moest ook altijd mee-eten. En dan was-ie zo gedienstig, weet je wel, zo glijerig. Hij kon alles zo lekker aangeven. Het zout en de jus en de aardappels... Baaah! Ik dacht als dat mijn schoonzoon moet worden, dan verhang ik me op een mooie zondagmorgen in het Amsterdamse Bos
Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo'n meid aan je vragen: "Pa, hoe vind je Harrie?" En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven... En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie
Maar ja... Harrie gaat, Piet komt. Piet gaat, Kees komt. Kees gaat, Nikkie komt. En allemaal mee-eten! Ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen. Maar ja, je denkt ook bij je eigen: rekken en erbij blijven. Als ze vandaag of morgen getrouwd is, dan mot ze het zelf maar weten, dan ken ik er ook niks meer aan doen
Nou, en dat heb ik dan vandaag bereikt. Die knul waarmee ze vanmorgen naar het stadhuis gegaan is, dat is geen kwaaie jongen, hoor. Een beetje een sufferd. Hij helpt bij het afwassen

Aldus Wim Sonneveld en het principe van mijn opvoeding

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:45

Huertecilla schreef:
suuzepuus schreef:
ik kruip zo weer lekker tegen mn 18 jaar oudere vent aan. en niemand die mij tegen houdt!!

Vergeet zijn slabbetje niet Knipoog

Oh, Kim. Waarom zou jouw dochter niet met een 25 jarige vroúw thuis kunnen komen en wat zou daar dan eventueel anders aan zijn?
Ah, vrouwen kwijlen niet Go jij! Go jij!

hc

heel goed HC Haha! JIJ snapt het Haha! Haha!

er zijn legio dingen te verzinnen die niet standaard zijn, er zijn legio mogelijkheden Lachen en legio manieren van aanpak........... Lachen

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:46

gelukkig is mn vent nog in staat zelf zn slabbetje mee te nemen. hij kan ook zn eigen kont afvegen dus ik heb niks te klagen!

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:48

Ik ben zelf 17 en mn vriend is 27, gaat goed hoor. Maar wel andere ideeen enzo, hij denkt wel over alles héél erg makkelijk, da's heel bizar. Voor de rest heeft hij me ook wel een klein beetje in de problemen gewerkt, er word dus aanv erbetering gewerkt..

15 vind ik wel erg jong, dan zijn alle relaties niet eens serieus!

Ps. Heb mn vriend eerst 2,5jaar als 'vriend' gehad, en sinds vorig jaar december is het écht mijn vriend.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 15:18

@ AmmieJ: ik vind het wel een beetje apart dat je zo makkelijk zegt dat alle relaties van 15-jarigen niet serieus zijn (maar van 16 of 17 wel?) terwijl je gezien je voorbeeld waarschijnlijk wel vindt dat je op 17-jarige leeftijd even verstandig/volwassen kan zijn als een 27-jarige.

Een maand nadat ik 16 werd begon ik te 'scharrelen' ja wat een afschuwelijk woord, maargoed met mijn huidige vriendje. We zijn inmiddels 8 maanden officieel samen en ik geloof niet dat onze relatie veel minder serieus te nemen zou zijn als die een maand eerder was begonnen, dus toen ik 15 was..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:52

Imo kun je op je 20e of 22e nog net zo goed niet serieus bezig zijn als een 15 jarige, dat jij vind dat je zelf op 15jarige leeftijd niet serieus was wil niet zeggen dat iedereen dat is.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:57

ja dat vind ik ook, dus als je het tegen mij hebt: beter lezen Haha!.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:13

Nee was een reactie op de post voor jou en aanvulling op die van jou Knipoog

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:09

*topic niet helemaal gelezen

Ik kan helaas te goed meepraten over dit onderwerp. En dat is niet iets waar ik trots op ben! Totaal niet zelfs.
Ik was bijna 17 en heb een maandje een scharrel gehad van net 36. En dat was inderdaad ziek, van hem, maar ook van mij. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het geen fout figuur was en het ook niet iets seksueels is geweest. GELUKKIG! Clown Anyway, hij ging altijd mee met de auto naar mijn paard. Dat was wel altijd heel gezellig. Maar later ging het me tegenstaan. Toen heb ik het hem verteld, en heb ik ook een jong vriendje gekregen. Toen 19, nogal een verschil! Huilen van het lachen Heeft ook niet lang stand gehouden maar wel goed geweest om weer met beide voeten op de goede bodem te landen. Nu heb ik dus ook totaal geen aantrekkingskracht meer naar 30+ mannen. THANK GODDDDDDD!!!!

Wat de reden was dat ik rond die leeftijd naar oudere mannen keek en 'erop viel', al sla je me dood. Misschien is het een grotere stap naar de volwassen wereld die ook interessant is? Of gewoon aandacht. Ik denk wel dat het zoiets is geweest.

In ieder geval nu happy single! Haha!

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:35

Pff roos_M dat is wel een flink verschil

toen ik 17 was heb ik 3 weken lang met een jongen van 25 gehad.. Na die 3 weken wou hij ineens meer dan gewoon lief en leuk knuffelen..
Ik heb nu sinds enkele dagen (na 2,5 jaar niks meer)met een jongen van 18, ik ben 19 hij is 1 jaar en 1 maand jonger..
Voelt echt heel fijn tot nu toe.. ik zal niet snel meer opzoek gaan naar een relatie met iemand die ouder dan mij is..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:03

Echwel schreef:
Nou ik neem aan dat wanneer het je buren zijn je toch wel weet hoe oud ze is en ten tweede 16 is echt geen 26 hoor je merkt als volwassen kerel best het verschil. of je moet zo achter je p.k aanlopen dat je verstand vertroebeld is en je dus geen scrupules kent.

Als jouw zoon haar tegenkomt is het een wildvreemde spaanse spannende griet van 26 in zíjn ogen Pling

Hoeveel vrijgevochten zelfstandige spaanse meiskes van 16 ken jij? Deze wijze miep is sinds haar 13e jaar sexueel (heel) actief en spreekt ook nog drie talen.

Omdat hij er niet vanuit gaat dan ze minderjarig is zal dat muntje alleen daarom al later vallen; hij heeft geen reden om daaraan te denken. Of vraagt hij altijd naar een id-kaart voor hij met een leuke meid vrijt?

hc

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:21

Misschien dat het daar anders is, maar ik zou mij als moeder hier erge zorgen maken als mijn dochter van 13 zo bezig is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:34

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, vergeef mij.

Mijn mening is, dat jongeren onder de 18 (ongeveer) zowieso nog geen serieuze relatie kunnen hebben, of dat nou met een ouder persoon is of niet. Uiteraard zijn er uitzonderingen maar toch.
Mijn nichtje (16) was er kapot van toen het uitging met haar 17-jarige vriendje. Ze zei dat ze nog zo veel van hem hield etc. Maar ik denk niet dat je de betekenis van 'houden van' al snapt op die leeftijd (ik begin het nu door te krijgen, ben 22 jaar).

Maar goed, daar ging het niet over. Zelf heb ik toen ik 20 was een scharrel wat een stom woord gehad van 27 jaar. We konden het heel goed met elkaar vinden en ik vond hem ook erg leuk, maar toch klopte er iets niet. Hij had ook net een relatie van 5 jaar achter de rug (iedereen had verwacht dat hij met haar zou trouwen...) waardoor hij zich niet helemaal bloot gaf.
Ik kon het erg goed met zijn ouders vinden en die hadden er geen moeite mee dat ik jonger was. Ook mijn ouders hadden er geen moeite mee dat hij ouder was.
Zelf heb ik nooit moeite gehad met het leeftijdsverschil, ik vind immers als je in de 20 bent, dat dit heel wat anders is dan iemand beneden deze leeftijd.
Uiteindelijk liep het stuk om onverklaarbare redenen.

Abby_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:59

Ik heb ook niet het hele topic gelezen, mijn excuses daarvoor :P
Maar wat ik me afvraag hé, is hoe ontmoeten die meisjes dan zo'n oudere vent? Als je uitgaat dan zijn er echt (bijna) geen mannen van boven de 30 ofzo ?..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:03

Via internet? Op stal? Via gezamenlijke vrienden? Via werk/bijbaantje?

Ik ontmoet echt niet alleen mensen via het uitgaan. Sterker nog, ik ga zeer weinig uit en ontmoet toch mensen.

Legio mogelijkheden hoor. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:05

Internet is een groot ontmoetingspunt. Het gaat tegenwoordig zo makkelijk.
Ook op hyves gebeuren dit soort dingen...

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:08

Idd een oudere vent onmoeten is niet zo moeilijk hoor..
Kijk tegenwoordig is naar hyves, en alle andere datings site's

Ik ga ook niet uit maar ontmoet ook veel mensen, vooral via school en ook wel is gewoon zo op de fiets, of zoals laatste had ik een theorie dag van de auto daar kwam ik mij vriendje tegen haha, (tevens gelijk heel oud klasgenootje) sja zo raar kan het lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:13

MSophie schreef:

Ik ga ook niet uit maar ontmoet ook veel mensen, vooral via school en ook wel is gewoon zo op de fiets, of zoals laatste had ik een theorie dag van de auto daar kwam ik mij vriendje tegen haha, (tevens gelijk heel oud klasgenootje) sja zo raar kan het lopen

Mijn vriend woont nog geen 200 mtr bij mij vandaan, hoe bedoel je raar :P

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:15

Joolien schreef:
MSophie schreef:

Haha ja grappig is dat, mijn vriendje woont iets verder bij me vandaan, maar is vreemd dat je elkaar na 9 jaar niet zien tegen komt en dan ineens de vonk overslaat haha..
Als kind denk je daar ook niet over na :o maar toch haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:19

Citaat:

Haha ja grappig is dat, mijn vriendje woont iets verder bij me vandaan, maar is vreemd dat je elkaar na 9 jaar niet zien tegen komt en dan ineens de vonk overslaat haha..
Als kind denk je daar ook niet over na :o maar toch haha :P

Ja dat is ook apart. Ik kende mijn vriend ook helemaal niet. Das helemaal wazig :P
Citaat:

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:36

Joolien schreef:
Mijn mening is, dat jongeren onder de 18 (ongeveer) zowieso nog geen serieuze relatie kunnen hebben, of dat nou met een ouder persoon is of niet. Uiteraard zijn er uitzonderingen maar toch.
Mijn nichtje (16) was er kapot van toen het uitging met haar 17-jarige vriendje. Ze zei dat ze nog zo veel van hem hield etc. Maar ik denk niet dat je de betekenis van 'houden van' al snapt op die leeftijd (ik begin het nu door te krijgen, ben 22 jaar).

Ik weet niet hoor, ik ken toch redelijk wat mensen die op 16/17 jarige leeftijd echt menen met hun relatie, die daar serieus in zijn. Helaas gaan die relatie's mss wel vaker kapot dan relaties tussen volwassenen, maar dat betekent niet (denk ik) dat ze niet weten wat 'houden van' echt betekent.

(Als ik kijk naar bijvoorbeeld naar vele topics hier op bokt denk ik dat er ook genoeg volwassenen zij die precies hetzelfde reageren zoals je nichtje)

En om mezelf even als voorbeeld te geven, ik was 16 (bijna 17) en mijn vriend 20 (net geen 21) toen we wat kregen. Ruim anderhalf jaar later, als ik terugkijk, kan ik zeker niet zeggen dat ik toen niet wist wat echt houden van betekent. Ja, onze relatie was anders dan nu, logisch ook, een relatie groeit nu eenmaal, maar die pure liefde, die was er al van het begin, en is nu nog altijd :j!