Ik ben behoorlijk gesloopt van de longontsteking. Ook al is ie klein... En merk echt dat ik niet opperbest ben.
Maar ben zo onwijs blij dat ik eerlijk naar mijn vriendinnen kan zijn met. "Joh, als ik ktt uit de hoek kom, ik bedoel het echt niet zo. Maar ik voel me vreselijk beroerd op dit moment en ben echt kapot."
En nog blijer dat er gewoon fijn op wordt gereageerd met begrip.
Ik weet het, je krijgt wat je geeft. Maar dan nog is het fijn. Juist als je je zo rot voelt.
Marcella
Geplaatst: 28-08-23 20:17
Toen. En nu niet. Toch wel heel blij met hoe hij positief veranderd is.
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven mijn wenkbrauwen laten verven (ik laat ze wel altijd epileren maar ben niet zo van het tutten).
Toen dat er eenmaal op zat was de rest van mijn gezicht nogal kaal dus snel de Hema in gerend voor nieuwe mascara en had nog nude lippenstift onderin m'n tas. 2 minuten werk maar krijg allemaal hele leuke reacties
Dus blij dat ik het toch een keer heb aangedurfd
Anastasia24
Geplaatst: 29-08-23 19:06
Hoe ons konijn(van de 2) met de kittens speelt, geweldig om ze samen zo blij te zien springen door de tuin.
Mijn moeder en oma die speciaal polarsteps hebben aangemaakt op mijn reis te volgen
Esmee_RS
Geplaatst: 30-08-23 11:51
Ik heb echt de allerliefste vriend ter wereld.
Afgelopen weekend waren we naar Mysteryland en ik was vergeten dat mijn NIEUWE fles Scandal van Jean Paul Gaultier nog in mijn tas zat. Die had ik als verjaardagscadeautje voor mijzelf gekocht. Er waren misschien 3 pompjes uit. Maar, ik moest die dus achterlaten. Mocht hem ook niet meer terugbrengen naar de auto ofzo. Of nog even het halve flesje leegspuiten. Achterlaten en weggooien.
Wordt er net thuis een pakketje bezorgd van de Ici Paris met mijn naam erop. Heeft mijn vriend een nieuw flesje voor me besteld
moniiquee
Geplaatst: 30-08-23 12:27
Het is bijna vrijdag.. en dat betekent op vakantie
Hier geboren bij van een adoptiepoes. Maar binnen zes weken werd het duidelijk dat ze echt bij ons wil blijven. Niet gepland... Maar zeer welkom. (Waar drie eten, eten er vier toch? Kinderen zijn duurder hahah )
fotolijstje
Geplaatst: 31-08-23 09:30
Ik ben nu in Praag en wat is dat een mooie stad zeg!