_San87_ schreef:Net met succes bloedplaatjes gedoneerd! Vorige maand ging niet zo lekker, dus dit was fijn.
Wat goed!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik ben heel allergisch voor katten terwijl ik het zulke leuke dieren vind. Over een halfjaar gaan m’n partner en ik samenwonen en zouden we dolgraag een kat (of 2) willen, alleen dacht ik altijd dat het niet kon. Ik ben nu op een huis aan het passen met katten en met elke dag trouw m’n allergiepil slikken is er niets aan de hand!!
En kijk nou, dit wil je toch in huis![]()
[ [url=m/M9Kj4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessica_1998 schreef:deksel schreef:Ik ben heel allergisch voor katten terwijl ik het zulke leuke dieren vind. Over een halfjaar gaan m’n partner en ik samenwonen en zouden we dolgraag een kat (of 2) willen, alleen dacht ik altijd dat het niet kon. Ik ben nu op een huis aan het passen met katten en met elke dag trouw m’n allergiepil slikken is er niets aan de hand!!
En kijk nou, dit wil je toch in huis![]()
[ [url=m/M9Kj4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou als ik jou was wel kijken naar een kat waarvan het ras bekend staat als anti allergeen, wij hebben dit niet gedaan(mijn vriend is allergisch, maar soms staat het elke dag gebruik van een allergiepil best tegen,vanwege de bijwerkingen waar je ook later last van kunt krijgen)
Ook heeft hij bijvoorbeeld als hij verkouden is, dat hij zelfs met allergiepil niet in de buurt van de katten kan komen, omdat hij dan gelijk benauwd is enzo
maralyn schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/cwrTWd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkere bramen uit eigen tuin.
J
Bij jou ook zo veel??