belastingdienst rond af. Dat mag je ook bij je aangifte doen. schulden omhoog afronden en bezittingen naar beneden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
belastingdienst rond af. Dat mag je ook bij je aangifte doen. schulden omhoog afronden en bezittingen naar beneden
SuperSmurf schreef:PhiaBink schreef:Hier weer een up-date over de belasting ellende bij ons.
We zijn nu weer een week of 5 verder en nog steeds is er nog niks goed. Dus fout op fout op fout op fout op fout enz enz enz.
Ach, we zijn pas 2 jaar bezig om bekend te worden bij de afdeling uitbetalen toeslagen en voorlopige toeslagen. Oja, de afdeling BTW betalen ken ons heel goed. Een dag of 2 te laat en je heb meteen een boete aan je kont hangen.
Het bedrag loopt aardig op zo! Elke dag dat ze niet hebben uitbetaald zijn rente dagen in het nadeel van de BD.
Het zijn echt een stel sukkels in Roermond en Heerlen!!! Ons geduld raakt nu wel op
. Het geduld van onze boekhouder is al helemaal op na al die honderden telefoontjes, tientallen brieven en een hoop bezwaarschriften.
je zou toch bijna naar het BD kantoor gaan en daar net zo lang blijven totdat het geregeld is.. Wat een stelletje prutsers zijn t ook af en toe..
(een halve dan) Ik heb mijn brief binnen over 2007, nu nog over 2006.
dovish schreef:Wij hebben een dag na mijn brief binnenkwam een weekje bulgarije geboekt en zijn de volgende dag al vertrokken. Nu ben ik lekker bruin terug. Bedankt belastingdienst
)
nee, niks, nada, noppes. Wacht op 2006 en 2007 en kan het zoooo goed gebruiken
Liezel1 schreef:dovish schreef:Wij hebben een dag na mijn brief binnenkwam een weekje bulgarije geboekt en zijn de volgende dag al vertrokken. Nu ben ik lekker bruin terug. Bedankt belastingdienst
En nu maar hopen dat dat de definitieve aanslag was.![]()
De BD weet namelijk de meest gekke dingen te verzinnen....

Ivonka schreef:nee, niks, nada, noppes. Wacht op 2006 en 2007 en kan het zoooo goed gebruiken
. Dan brieven met data's die niet kloppen. Bijv. Op 16 juli krijg je een brief dat er nog een bedrag opstaat van de omzetbelasting, is niet waar, maar dan krijg je op 18 juli een brief met daarin dat er voor 14 juli nog niet betaald is
. Nou dit is echt van de zotte. Of op 11 april een brief ontvangen met de datum 31 maart, dat je voor 1 april iets moet inleveren
. Ook weer zo iets. Nee, we zijn het nu echt zat, morgen eens iemand wakker maken en vragen of ze nu zo snel mogelijk alles voorelkaar en goed in het systeem willen zetten
.
want we waren niet bekend, weet u nog????