Kids waren trouwens in de ballroom gekomen tot halve finale A-poule (gedeelde 8e plaats). Ook best aardig als je bedenkt dat ze al driekwart jaar geen specifieke ballroomles meer gehad hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Dat is toch een mooi streven? Ben benieuwd. Waarschijnlijk heb ik er over heen gelezen, maar welke klasse dans je?
Hier gaan we a.s. weekend met de kids naar Wijchen, ben benieuwd!
BernetteO schreef:Wat jammer dat je niet op de maandagavond kan, Tina! Altijd zo vervelend als ze nieuwe cursussen maken/de cursus verplaatsen naar uitgerekend een dag die je niet kan...
Bij ons hebben ze de wedstrijdtraining op de zondag gezet, uitgerekend de dag dat je meestal wedstrijd hebt... Ikzelf vind het best pittig om na een vermoeiende dag (lichamelijk en emotioneel; hebt toch altijd wat spanning, het is er vaak warm, eet onregelmatig) nog te dansen...
NoiRam, lijkt me een mooi streven hoor! Hoe vaak in de week ga je trainen? En lessen?
Vooral lessen lijkt me handig om alles snel weer op te pakken.
We gaan straks weer 2 x in de week dansen , programma pakken we gewoon ons oude programma ..daar weet ik de passen nog van en hoop dat ik de rest ook weer onder de knie krijg... het scheeld aangezien mn vriend altijd hoog niveau heeft gedanst dus hij neemt me zo mee![]()
Eva, hebben de kids afgelopen weekend in Oss nog meegedaan?
Wij in elk geval niet, tentamens. Ook Wijchen doen we niet mee (waren we eerst misschien wel van plan) maar deze tentamenweek hakt er iets harder in dan gedacht, dus ga ik lekker uitrusten dat weekend.
Even offtopic, maar heb van het weekend voor het eerst gesleed met mijn shetlander! Ze kende het tuig al wel, en stuur en rem enzo, maar ze had nog nooit iets getrokken. Ze deed het zo goed, dat we vandaag maar weer gesleed hebben