Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaduuh schreef:Dat viel te verwachten.CtjeLief schreef:je hebt ook altijd boeken waar je uit kunt leren.. je kunt me niet wijsmaken dat je niets kan doen zonder pc.. no way..
Uh, ja zo ver kom je die 3 uur en die andere 3 dan?
Citaat:Als je 6 uur over hebt, kun je ook naar huis gaan en daar aan het werk gaan met je PC..
Zo kun je overal een probleem zoeken..
SuuZzel schreef:Of een laptop aanschaffen..
Jaduuh schreef:KiWiKo schreef:in mijn tijd WAS er niet eens een pc
en zeker wel tussenuren![]()
En hoefde je dus ook geen verslagen, PO's en dergelijke te maken op de computer.
SuuZzel schreef:CtjeLief schreef:je hebt ook altijd boeken waar je uit kunt leren.. je kunt me niet wijsmaken dat je niets kan doen zonder pc.. no way..
Uh, ja zo ver kom je die 3 uur en die andere 3 dan?
Ilzjuh schreef:Emilia schreef:En je wilt niet weten wat een werk dat school oplevert!
Het was zijn proeftijd. Ze konden hem van school trappen zonder een nieuwe school voor hem te zoeken.Jongen is een vriend van mij, hij zit nu zonder school, dus hij had zichzelf er uiteindelijk meer mee dan de school hoor.
KiWiKo schreef:neeeee hoooooor das echt iets van de laatste tijdWij moesten het met het handje schrijven......... en was het niet netjes genoeg, dan moest je het gewoon overschrijven......... Niks delete, en het woordje opnieuw.......
waar gaaaaaat dit over![]()
![]()
Jaduuh schreef:Geen probleem als ik alles met de hand zou moeten schrijven, ik schrijf vaak genoeg eerst alles en dan typ ik het pas over. Beetje jammer dat de leraren het niet meer accepteren als je het niet uittypt.
Maar ik ben hier wel klaar, heb m'n zegje gedaan. Er zijn genoeg mensen die hier hun standpunt en conclusies al klaar hebben en niets doen met argumenten van anderen. Dan heeft een discussie ook geen zin.
CtjeLief schreef:het overige kun je thuis doen, maar je kunt altijd wel WAT doen in je tussenuren, kom op jongens...! omgaan met moeilijke situaties HOORT bij het leven, en je kunt er niet altijd voor vluchten of voor staken..
CtjeLief schreef:het overige kun je thuis doen, maar je kunt altijd wel WAT doen in je tussenuren, kom op jongens...! omgaan met moeilijke situaties HOORT bij het leven, en je kunt er niet altijd voor vluchten of voor staken..
Jaduuh schreef:KiWiKo schreef:neeeee hoooooor das echt iets van de laatste tijdWij moesten het met het handje schrijven......... en was het niet netjes genoeg, dan moest je het gewoon overschrijven......... Niks delete, en het woordje opnieuw.......
waar gaaaaaat dit over![]()
![]()
Geen probleem als ik alles met de hand zou moeten schrijven, ik schrijf vaak genoeg eerst alles en dan typ ik het pas over. Beetje jammer dat de leraren het niet meer accepteren als je het niet uittypt.
Maar ik ben hier wel klaar, heb m'n zegje gedaan. Er zijn genoeg mensen die hier hun standpunt en conclusies al klaar hebben en niets doen met argumenten van anderen. Dan heeft een discussie ook geen zin.
katiavl schreef:Maar denkt niemand van jullie aan een toekomstige carriere, wat je nu doet... is heel belangrijk voor later. Zeker in een wereld waar je moet vechten om een job, hoe beter de prestatie... hoe meer kans.
Toen ik 15 was, waren we allemaal al aan het dromen... dokter, leraar enzo. Heb het gevoel dat kinderen dat niet meer doen..
Citaat:Alles wat ik moet en kan doen heb ik in de helft van mijn tussen uren al af. Daar heb ik die andere helft niet meer voor nodig
CtjeLief schreef:Citaat:Alles wat ik moet en kan doen heb ik in de helft van mijn tussen uren al af. Daar heb ik die andere helft niet meer voor nodig
scheelt dan weer mooi de helft van de tijd voor je huiswerk NA schooltijd.. heb je de helft meer tijd voor leuke dingen zoals je paard/pony of vrienden, andere hobby's etc..
je kunt het glas ook eens halfvol zien, in plaats van halfleeg, toch?!
Didoo schreef:Je snapt denk ik niet wat ik bedoel.
Waar heb ik de andere helft van mijn tussen uur dan voor?
Om uit mijn neus te vreten? Als ik die tussen uren af zou trekken van mijn laatste uren, zou ik meer tijd hebben voor mn paard. Die heb ik nu niet want ik ben steeds pas om kwart over 4 uit doordat ik zoveel tussen uren heb.
De enige reden waarom ik de helft van mijn tussen uren niets doe op school is omdat ik die 1040 uur moet vullen.