Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:50

Sypheron schreef:
Daar doelde ik niet zo op eer. Ik doelde er gewoon op dat hij de zaak naar buiten brengt en dat we daar niet op zitten te wachten omdat ons werk dan voor niets is geweest en Lotte er waarschijnlijk meer negativiteit van over haar heen krijgt.

Wel eerlijk blijven Syph, wat er in je pb stond was toch van een heel andere strekking!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:51

Ik denk wel dat we zoveel mogelijk moeten centreren
ik bedoel de grote stappen door een of een klein groepje te laten doen
als iedereen apprt dingen gaat regelen word t n zooitje

laten we hopen dat alles meevalt en ze snel contact met ons opneemt

al vrees ik iets heel anders.....

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:51

Wie heeft gezien dat wij genoemd worden op hun site?? Scheve mond Verward

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:52

nickyu schreef:

Haar vader heeft toch al meegelezen en wij staan ook op de site van die
groep.......

Is dat zo?? Waar dan??
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 04-06-04 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

nickyu schreef:
Haar vader heeft toch al meegelezen en wij staan ook op de site van die
groep.......

Waar staat dat op die site? Verward

PPPeet

ja ze bedoelt denk ik met google.. als je daar zoekt op die naam van die sekte dan krijg je ook een link naar dit topic

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:53

faye schreef:
Wel eerlijk blijven Syph, wat er in je pb stond was toch van een heel andere strekking!

Kunnen we dit gewoon laten vallen? Iedereen wil graag dat Lotte in orde is en blijft. de Vries erbij en de media erbuiten is onmogelijk. We willen allemaal hetzelfde, zullen we dan geen ruzie zoeken met elkaar?

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:54

arwenlune heeft gelijk.., we kunnen ons beter bezig houden met lotte terughalen als meningverschillen uitpraten

PPPeet

ArwenLune"]
[quote="faye schreef:

Kunnen we dit gewoon laten vallen? Iedereen wil graag dat Lotte in orde is en blijft. de Vries erbij en de media erbuiten is onmogelijk. We willen allemaal hetzelfde, zullen we dan geen ruzie zoeken met elkaar?
[/quote]

aan elkaar een beetje de les lezen hebben we nu ff niks

Amanda_T

Oh oke. Maar we staan niet op hun eigelijke site Daar heb ik namelijk al gekeken. Of ik moet er overheen gekeken hebben.. Het was te verwachten dat iemand van de sekte het in de gaten zou gaan houden. En hopelijk bedenken ze zich misschien en laten ze Lotte wat van zich horen..Ik hoop t naar..

Mercury

Hoe zit het nou met de school??? is daar al contact mee geweest?

AnneOmie

Mercury"]
[quote="AnneOmie"][quote="frostwood schreef:
Btw we mogen wel uitkijken, aangezien dit een open forum is, en iedereen mee kan lezen, dus ook die sekte....

Daar zat ik ook al mee in gedachten! Wie weet reageren ze ook nog wel in ons toppic om verder voor verwarring te zorgen Verward misschien leest haar vader zelf ook wel mee Verward
[/quote]
jemig zeg, zaai niet zo'n paniek.
Dit noem je nou massapsychose...
[/quote]

Oh ja.. en waarom zit jij dan anoniem op dit forum Verward

Als je mijn eedere berichten leest dan zaai ik absoluut geen paniek dat is het laatste wat ik wil en ik wil bij de feiten blijven. Ik vind het niet meer dan denkbeeldig dat iedereen mee kan lezen dus ook de sekte en haar vader... er stond hierboven ook al iemand die via google hier in dit toppic is uitgekomen!

Nathalie

AnneOmie"]
[quote="Justy"][quote="Flower schreef:
Ze zijn toch onder begeleiding van de politie naar Schiphol gegaan Verward

Wat ik uit de reactie van Nathalie begreep is Lotte alleen onder toezicht van de politie in de auto gestapt, er is niks bekend over politie-begeleiding naar Schiphol. Lijkt me ook sterk eigenlijk.
[/quote]

Dat had ik eerder ook begrepen hoor.. en Nathalie deze info had je eerder toch nog niet op bokt gezet Verward
[/quote]

Welke info?

Het kan zijn dat me nu dingen te binnen schieten (netzoals het roepen van Lotte op de achtergrond..)
Ik heb geprobeert om alles jullie te vertellen, en als er me dingen binnen schieten zet ik het gelijk hier neer.
Ik kan op dit moment niet zo "goed" nadenken.... Verdrietig

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:55

Was ook al aan het zoeken. Maar je krijgt idd een link naar dit topic bij Google...

Anoniem

chickey"]
[quote="ArwenLune"][quote="faye schreef:

[/quote]

aan elkaar een beetje de les lezen hebben we nu ff niks
[/quote]

Graag, ik heb Syph al laten weten dat het sop de kool niet waard is!

Cody

Haffielover schreef:
Oh oke. Maar we staan niet op hun eigelijke site Daar heb ik namelijk al gekeken. Of ik moet er overheen gekeken hebben.. Het was te verwachten dat iemand van de sekte het in de gaten zou gaan houden. En hopelijk bedenken ze zich misschien en laten ze Lotte wat van zich horen..Ik hoop t naar..

"Ze"? Ik heb toch echt het idee dat dit een actie van haar vader is, niet van Omnicum. Het kan er wel mee te maken hebben, maar ik denk dat ze bij Omnicum echt niet veel meer weten dan wij.
Laatst bijgewerkt door Cody op 04-06-04 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

PPPeet

relaxt nathalie.. we nemen je niks kwalijk.. snappen echt heus wel dat je heel erg bent geschrokken.. maar probeer je gewoon zoveel mogelijk te herinneren.. alle kleine beetjes helpen he Ach gut

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:56

Kunnen de links van die "sekte" niet door een moddie verwijderd worden Verward

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:56

Nathalie, maakt niks uit meis. Als je iets te binnen schiet. Gewoon zeggen. Maakt niet uit dat het niet meteen komt, als het er maar uit komt. Ik heb gezocht op de site. Dit topic staat onderaan de pagina als je op de sekte zoekt. Maar op hun eigenlijke site staan we geloof ik niet..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:57

neej flower.. die links die zoekt google zelf op.. Hij zoekt naar een aantal woorden ofzo.. weet ook niet precies hoe dat gaat maar daar hebben de moddies niks over te zeggen

Marieke

Citaat:
Ik kan op dit moment niet zo "goed" nadenken....

Ach gut

Justy

Nathalie, kun je je nog herinneren of de politie met de auto waar Lotte in zat meegereden is, of dat ze er alleen bij waren toen ze erin stapte? Kan me best voorstellen dat het een grote brij is in je hoofd, als je je wat herinnert horen wij het wel, dan is het toch ok? Voel je daar maar niet l*llig over Ach gut

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:58

Weet iemand hoe groot Omnicum eigenlijk is? aantal leden? Is het groot opgezet of juist kleinschalig? Hebben ze veel contact met hun leden of juist oppervlakkig?

Sylvia

AnneOmie"]
[quote="Mercury"][quote="AnneOmie"]
[quote="frostwood schreef:
Btw we mogen wel uitkijken, aangezien dit een open forum is, en iedereen mee kan lezen, dus ook die sekte....

Daar zat ik ook al mee in gedachten! Wie weet reageren ze ook nog wel in ons toppic om verder voor verwarring te zorgen Verward misschien leest haar vader zelf ook wel mee Verward
[/quote]
jemig zeg, zaai niet zo'n paniek.
Dit noem je nou massapsychose...
[/quote]

Oh ja.. en waarom zit jij dan anoniem op dit forum Verward
[/quote]

Ben blij dat ze er is... Zij heeft ervaring met deze groepering, wij niet. Ik durf rustig te zeggen dat ze niet onder invloed is van Maria Lachen

Amanda_T

Fkower er kan niks aan veranderd worden. Of alle woorden Omnicum moeten verwijderd worden, Dat is de enieg manier denk ik dat we daar niet meer tussen zullen staan. Maar dat is zoveel werk. En ze zullen op een fo andere manier toch dit topic wel vinden