Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 16:41

In mijn huis heb ik neutrale kleuren als basis. De accessoires zijn in verschillende kleuren. Wel heb ik altijd voorkeur dat de kleuren geen felle kleuren zijn.

Mijn schoenmaat is 40. Kleding groter dan gewild. Warme sokken/sloffen is altijd.

Want o wat is het alweer koud….

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 18:37

Bienotje schreef:
Wat zijn kawaii dingetjes?

Allemaal hele schattige dingen toch? Vaak uit Japan of zuid Korea. Schattige kleurtjes en prints. Bv alles wat je bij de Mini so kan vinden

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 18:43

Mijn favoriete kleur is trouwens wel mint met betrekking tot kawaii en dan katten of eenhoorns. Zoals deze eenhoorn van Walibi Holland. _O-
Afbeelding

Oh ja als mijn ss zo'n zelfde vis als in de afbeelding die dacht ik vorig jaar in het pakket weet te vinden voor onze katten. Die vinden ze echt helemaal tof!

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 20:07

Voor mij absoluut niets van Shein :') temu/ali/2dehands mag zeker! Het liefste van al 2dehands spullen :D of iets dat je zelf hebt gemaakt of dergelijke. (Denk aan kaarsen, een schriftje, een leuke kader, tekening, etc)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 21:36

Oh ik ben ook geen voorstander van Temu, shein en ali. Goedkope rotzooi :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:13

Temu en Ali vind ik heerlijk om prulletjes te kopen... ik mag graag grapjes uithalen, en vooral op Temu hebben ze hele leuke dingetjes... :D Ik heb bv zo'n scheetgeluidendingetje, en daar wil ik hier op mn werk eens mee in de lift gaan staan... en als dan de allerhoogste baas ook in de lift staat, of misschien wel een minister, dan wil ik dus zo'n geluidje maken... :))

Mn collega's vinden dat geen goed idee... en eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik het durf hoor... :)) Maar de lol alleen al als ik eraan denk... die is ook leuk :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 08:31

Temu en Shein hoeft van mij niet zo.
Ali en ik zijn met vlagen dikke maatjes.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:00

Even nieuwsgierig, wat zien jullie als verschil tussen die drie onderling?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:06

Ik vind Temu, Alie en SHEIN opzich prima - maar dan wel functioneel.
Dus iets leuks voor in huis of om te bullet journallen is helemaal welkom. :j

Iedereen een goed weekend gehad trouwens? :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:33

Ali, shein enzo, volgens mij had ik het al gezegd; is prima. Als het maar geen etenswaar is, of iets dat met eten in contact moet komen :) Dat vertrouw ik niet helemaal. Maar stickertjes, kaartjes ofzo. Ze hebben best leuke dingen :o

@ Jorex, die is leuk!

Qua muziek draai ik vooral 'epic' of 'filmmuziek' tijdens mijn werk. Ik zet youtube aan en heb daar een kanaal gevonden zonder advertenties, 24/7 epic music ofzo. Daar doe ik het goed op met werken. Verder 'gewone' top 40 muziek ook leuk. Ik ben van alles wat. Echt klassiek, of juist Techno maak je mij niet blij mee. Happy hardcore dan weer wel. Niet echt 1 genre te noemen.

Houden jullie van Disney? Qua spulletjes en dingetjes?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:36

Jaa Disney fan hier, vooral Tinkerbell en Mickey / Minnie. Liever geen verzamelspullen maar wel gebruiksvoorwerpen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:41

Nee geen Disney fan :)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 09:44

Wellicht is het meer helpend om aan te geven wat je wel wilt. Persoonlijk vind ik het heel lastig om alleen maar te lezen wat iemand niet wil. je wilt het heel graag goed doen voor een ander.. maar met een klein budget en niet 2 e hands geen China ( dan ook geen Action/ retailers/ markt?) maakt het wel lastig om een leuk vol pakket te maken..
ik bestel zelf niet in China en houd ook niet vast aan een minimum budget, maar er zijn mensen die dat wel moeten.

Mijn kleuren in huis oudroze,knalroze, petrol, oranje, donkerblauw , donkergroen , goud ..
mini huislook
Afbeelding
Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 10:16

Tancreda4 schreef:
Ja ja ja ja ja! :D Vooral Marie van Aristocats (maar dat weet jij :)) ) en Rapunzel. <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:02

Hier ook geen dingen van temu/Ali/shein. Tweedehands/Vinted en kringloop is helemaal prima. Ik probeer zelf mijn order van daar ook tot 1 keer per jaar te beperken. Ik heb er de laatste keer drakenogen voor een haak project van gekocht. Trouwens meer wol word ik vrolijk van, mijn partner iets minder :+
Disney is niet echt mijn main thing, maar sommige nummers staan wel in mijn playlist en ik ben Merida fan als ik dan toch een prinses moet kiezen.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:04

Ik ben niet van de Disney spullen, sorry!

Qua muziek heb ik een hele brede muzieksmaak, ik ga echt van Robbie Williams naar Slipknot zegmaar. Ik ga volgende week naar Disturbed! Als ik het zou moeten omschrijven zou ik toch zeggen rock/metal. Met hardcore/dance/trance kan ik niet zoveel.

Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:17

Chocolade eten :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:26

Jemig wat gaat het hard :oo
Als ik iets vergeet geef maar een gil :=

Ali temu SHEIN action allemaal dikke prima!!
Als Santa iets heeft waarvan die denkt dat ik het leuk vind en zelf niet gebruikt vind ik het ook leuk.

Voor mijn hondjes mag ook bijna alles behalve van die witte rawhide botten. Speeltjes maken ze niks kapot dus alles is leuk!

Bad ga ik niet vaak in maar misschien maar wel een reden om te gaan doen.
Douche spullen gebruik ik alleen rituals.

Sokken kan je nooit genoeg hebben meestal verdwijnen er een aantal in de was dus heb er altijd extra liggen. Alleen draag ik geen cozy socks of dikke sokken omdat ik ook speciale steun sokken heb ivm ziekte moeten ze niet al te dik zijn. Kwa maat heb ik 39-40.

Kwa muziek houd ik bijna overal van. Alleen muziek van nightwish Rammstein enz houd ik niet van. Wij gaan komende december naar de Toppers en januari naar de vrienden van Amstel. En ik vind de foute top 1000 van Q-Music echt heerlijk om naar te luisteren!

Ben een hele grote Disney fan :=
En nu kerst aankomt ga ik binnenkort weer een film dag houden kunnen jullie raden welke?
Afbeelding

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:45

ManonGrr schreef:
Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?

Ik heb de laatste tijd helaas best veel van die dagen. Ik ga dan mijn kat extra knuffelen of ik geef mijn man een extra knuffel.

Temu ed is mijn man een groot fan van, ik wat minder. Mijn huis is al vol genoeg zeg maar, dus ik zou niet weten wat er nog meer van die winkels moet komen. :+ Maar mocht mijn Santa denken dat ik iets heel leuk vind van zo,n winkel, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor iets dat dan zal zijn. Ik hoef dus geen prul voor in huis. Haha. Maar kattensnoepjes ofzo kan wel. Mijn katten spelen amper, dus speeltjes zijn minder geschikt.

Mijn pakket kan trouwens niet gek genoeg zijn: glitter,confetti, ballonnen, unicorns,alpacas ik vind het allemaal leuk.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 11:51

@Jorex: Die eenhoorn is echt te schattig. Leuke kleuren ook. Zoet, maar door dat mint ook weer niet tè.

Tancreda4 schreef:
Qua muziek draai ik vooral 'epic' of 'filmmuziek' tijdens mijn werk. Ik zet youtube aan en heb daar een kanaal gevonden zonder advertenties, 24/7 epic music ofzo.

Welk Youtube kanaal is dat? Ik kan me ook helemaal verliezen in epische (film)muziek, maar heb geen Youtube account/abonnement en wordt soms hoorndol van de reclames.

Tancreda4 schreef:

Ik houd van Disney. Tijdens mijn studententijd heb ik alle prinsessenklassiekers teruggeken met een vriendin. Van de muziek kan ik bij vlagen ook erg genieten. "I'll Make a Man Out of You" uit de film Mulan stond een paar jaar gelden in mijn Spotify meest gedraaide nummers.
Merchanise hoeft voor mij niet zo nodig. Of het moet een mooie of grappige poster, mok of t-shirt zijn. Met poppetjes, stickers en dergelijke heb ik niet zoveel. Tenzij het van Eeyore is! Eeyore is een dikke top!

@robbie88: Wat een ontzettend gave platen. Zoiets zou er bij mij in huis ook nog wel in komen.

ManonGrr schreef:

Al mijn sores ventileren bij mijn vriend? :+
Wandelen helpt mij enorm om frustraties uit mijn systeem te krijgen. Dan moet ik echt bewegen om de onrust uit mijn lijft te krijgen. Als het meer "meh" is in de zin van weinig energie, dan vooral op de bank hangen en mijn kat of vriend knuffelen.

candalisa schreef:
Sokken kan je nooit genoeg hebben meestal verdwijnen er een aantal in de was dus heb er altijd extra liggen.

Dit snap ik nog steeds niet. Hoe hard ik mijn best ook doe, ik ben nog nooit een sok verloren in de was. Het helpt misschien dat ik lange tijd alleen mijn eigen was deed en niet voor een heel gezin. Ook nu nog maar voor twee personen.

Geweldige foto van je hond candalisa. Die blik in zijn ogen ook, haha!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:01

Hier niet specifiek fan van disney oid.

Temu/Ali zijn niet mijn favoriete winkels. Maar als het inderdaad niet in aanraking komt met eten of geen cosmetica oid is, is het prima. Action oid vind ik uiteraard.

Om nog wat inspiratie te geven; Ik probeer sindskort een bookstagram bij te houden. Daarvoor maak ik natuurlijk ook foto's van boeken enzo. Dus decoratiedingetjes die ik bij de foto's kan gebruiken zijn wel een top :j

Ik mag sinds vandaag mijn werk weer oppakken en werk voornamelijk thuis. Dus bureauaccessoires, organizers, notebooks oid zijn ook welkom.

Overigens, lees het niet als een verlanglijstje. Gewoon om wat inspo te geven.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:19

Over iets geks gesproken, grappige T-shirts met bijdehante teksten die leuk zijn voor bijv een politie oefening zijn altijd welkom. Wel in xl/xxl zodat ze over een trui aan kunnen bijv.
Andere attributen die daarbij leuk kunnen zijn of denk aan bijv bepaalde halloween producten die ik voor werk kan gebruiken. (Zo heb ik een nep knuppel enz)
Disney vind ik erg leuk maar heb niet zoveel met beeldjes of "nutteloze" spullen daarmee.

Sieraden ed draag ik goud(kleurig)

Sowieso vind ik t al super leuk dat er nu iemand is die moeite aan het doen is voor me <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:27

Ik hou ook niet van disney. En mijn muzieksmaak is eh, ik zou het niet weken. Ik vind van bepaalde groepen of zangers dan 1 liedje leuk of 2, maar nog allemaal.
Mijn laatste concert was echt al weer jaren terug en was een gratis concert van Marco Borsato. Ach, dat was wel leuk. Maar zou er zelf nooit een kaartje voor kopen.
Zo ben ik ook gratis naar de Kelly Family geweest, naar Gerard Joling, T-spoon, en vast nog wel wat wat ik vergeten ben. Maar geen daarvan is nu iets wat bij mij hoog aangeschreven staat qua muziek.
Maar Anouk vind ik echt vreselijk, daar kan ik echt geen goed nummer van benoemen. Altijd gejank. Bij de kelly Family was bijvoorbeeld de 'Fall in love with an alien' nog wel grappig.
Santiano, een Duitse band heeft wel een paar mooie liedjes. En 'au revoir' van Mark Forster was ook wel een leuk nummer.
Dus mij kun je een muziekbarbaar noemen. Disturbed heeft ook een paar hele goede nummers, en dan niet rock of metal, gewoon wat softer. Die zanger vind ik er niet uitzien met de piercings e.d. maar oh wat heeft die een goede stem. En de cover van 'Sound of Silence' van Disturbed is VEEEEEL beter dan het origineel. :P

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:42

Met dat laatste ben ik het dan weer niet eens Germie, ik hou van het origineel, is zelfs 1 van mijn favoriete nummers.

Ik vind Disney films geweldig en we hebben er ook erg veel. Ben alleen niet zo van de merchandise, hoewel ik gisteren wel een kerstornament van de 101 dalmatiers heb gekocht. :))

Wat ik doe als ik me mweeeh voel? Lekker met de hond op de bank samen onder een dekentje (hoewel dat dagelijkse kost is ook als ik me happy voel :)) ), lekker een uur in bad gaan, de pony's knuffelen of uitwaaien in de bossen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:45

Ik hou zelf ook alleen maar van de originele tot nu toe ten opzichte van de recente remix versies door allerlei DJs. Echt brr vind ik die trend, verzin eens origineels denk ik dan. Dat kon je vroeger ook. _O-

Als ik me meh voel ga ik het liefst met een pony te wandelen. Voelt denk ik vergelijkbaar als even een blokje om met de hond.