@Jorex: Die eenhoorn is echt te schattig. Leuke kleuren ook. Zoet, maar door dat mint ook weer niet tè.
Tancreda4 schreef:Qua muziek draai ik vooral 'epic' of 'filmmuziek' tijdens mijn werk. Ik zet youtube aan en heb daar een kanaal gevonden zonder advertenties, 24/7 epic music ofzo.
Welk Youtube kanaal is dat? Ik kan me ook helemaal verliezen in epische (film)muziek, maar heb geen Youtube account/abonnement en wordt soms hoorndol van de reclames.
Tancreda4 schreef:Houden jullie van Disney? Qua spulletjes en dingetjes?
Ik houd van Disney. Tijdens mijn studententijd heb ik alle prinsessenklassiekers teruggeken met een vriendin. Van de muziek kan ik bij vlagen ook erg genieten. "I'll Make a Man Out of You" uit de film Mulan stond een paar jaar gelden in mijn Spotify meest gedraaide nummers.
Merchanise hoeft voor mij niet zo nodig. Of het moet een mooie of grappige poster, mok of t-shirt zijn. Met poppetjes, stickers en dergelijke heb ik niet zoveel. Tenzij het van Eeyore is! Eeyore is een dikke top!
@robbie88: Wat een ontzettend gave platen. Zoiets zou er bij mij in huis ook nog wel in komen.
ManonGrr schreef:Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?
Al mijn sores ventileren bij mijn vriend?
Wandelen helpt mij enorm om frustraties uit mijn systeem te krijgen. Dan moet ik echt bewegen om de onrust uit mijn lijft te krijgen. Als het meer "meh" is in de zin van weinig energie, dan vooral op de bank hangen en mijn kat of vriend knuffelen.
candalisa schreef:Sokken kan je nooit genoeg hebben meestal verdwijnen er een aantal in de was dus heb er altijd extra liggen.
Dit snap ik nog steeds niet. Hoe hard ik mijn best ook doe, ik ben nog nooit een sok verloren in de was. Het helpt misschien dat ik lange tijd alleen mijn eigen was deed en niet voor een heel gezin. Ook nu nog maar voor twee personen.
Geweldige foto van je hond candalisa. Die blik in zijn ogen ook, haha!