_Nadia_ schreef:Voor de UK hebben ze nu ipv Europa de VS toegevoegd, Vinted is daar relatief nieuw en de Amerikanen hebebn toch een hele andere verwachting van shipping en customer service. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren als ze hun order in een cornflake doos ofzo binnen krijgen.
Vinted betaald tijdelijk de import kosten en alles, en de verzendkosten zijn lager dan binnen de UK.
Ik hoop dat we op een gegeven moment ook de EU krijgen, daar koop ik liever dan uit de VS
En ik zou toevoegen van UK geweldig vinden! Vooral engelse boeken en serviesgoed en oude M&S kleding, zo tof spul dat daartussen zit!

De retourkosten zouden van het totaalbedrag afgaan en toen heb ik even getwijfeld, maar oké prima. Dus binnen 2 dagen na ontvangst retour aangevraagd en ik moest het vóór 24-11 om 10:00 verzenden. Doordeweeks ben ik in een andere stad, dus kon het alleen dit weekend doen. Ook was ik ontiegelijk druk en had pas zondag tijd, maar nee het DPD pakketautomaat accepteerde geen digitale QR code (was níét gespecificeerd vooraf!) en de bemande punten waren natuurlijk gesloten. Dus vanochtend haasten om het bij een ander pakketpunt af te leveren, bestaat die niet meer! En toen was het al na 10 uur...