cursebreaker schreef:Dat ik ATLIJD knoei als ik met koken/eten bezig ben, zucht.
M'n nieuwe adidas shirt zit onder de pasta saus spetters. Great.
En daarom heb ik met koken altijd zwarte shirts aan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Suzanne F. schreef:Er bestaan keukenschorts! In hele leuke printjes of met foute opdrukken. Superleuk. En handig.
Ja ik wil er graag een. Maar die moet met teckels erop natuurlijk!
Boheme schreef:cursebreaker schreef:Dat ik ATLIJD knoei als ik met koken/eten bezig ben, zucht.
M'n nieuwe adidas shirt zit onder de pasta saus spetters. Great.
En daarom heb ik met koken altijd zwarte shirts aan..
Suzanne F. schreef:Er bestaan keukenschorts! In hele leuke printjes of met foute opdrukken. Superleuk. En handig.
Westhof schreef:Ik was bij de Albert Heijn een komkommer aan het pakken en toen kwam er een oudere man naar me toe die zei: “Zou hem groter pakken. En dikker!”. Eh, creepy muchBaal eigenlijk nog meer van mijn eigen reactie. Was zo verbaasd dat ik niet echt reageerde, maar had hem eigenlijk de wind van voren moeten geven.
Westhof schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb dit zo vaak gehoord toen ik bij de groenteboer werkte.
Mind you: ik was toen 16-18 jaar.![]()
Mannen.
GadverdammeDat je zoiets denkt vind ik al bijzonder, maar dat je dan ook gewoon besluit om het daadwerkelijk tegen iemand te zeggen, dan ben je wel een bijzonder soort mens
MarlindeRooz schreef:Westhof schreef:Ik was bij de Albert Heijn een komkommer aan het pakken en toen kwam er een oudere man naar me toe die zei: “Zou hem groter pakken. En dikker!”. Eh, creepy muchBaal eigenlijk nog meer van mijn eigen reactie. Was zo verbaasd dat ik niet echt reageerde, maar had hem eigenlijk de wind van voren moeten geven.
Ik heb dit zo vaak gehoord toen ik bij de groenteboer werkte.
Mind you: ik was toen 16-18 jaar.![]()
Mannen.
Hutcherson schreef:Nyaleti schreef:Per direct dus zonder inkomen.
Dus ik dacht ga eens kijken voor de Freelance baantjes. Fysiek heel zwaar, volle dagen van 9 uur, al vol of moet er veiligheidsschoenen voor kopen.. Ja laat maar
Ga je in bezwaar?