Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik heb ook bericht terug van het noodfonds, mijne is ook goedgekeurd en voor mij scheelt het ook 20 euro per maand, voor 6 maanden. Dus 120 euro totaal. Moet zeggen dat ik het teleurstellend laag vind.
MyWishMax schreef:Even gekeken bij noodfonds energie. Krijg 20 euro per maand... ene kant heel blij mee,andere kant betekent dat alsnog dus zo zuinig blijven leven en niet stoken, want deze bijdrage is nodig om het dus te kunnen betalen met winter op 15 graden en bijbetalen.
Heel dankbaar dat het er is, maar had bijna beter wel kunnen stoken zodat ik komende winter misschien iets comfortabeler erbij kon zitten en minder medische kosten zou hebben doordat ik achteruit ga met de kiu6
Bellatrix schreef:€20 is echt niet veel.En dan heb jij de verwarming op 15 staan in de winter? Hoe overleef je dat?
Little_Gift schreef:Die tips zijn wel goedbedoeld maar in bad kost ook geld (aan water en aan het verhitten van dat water via elektriciteit of gas) en verwarmde kledij ook (aan elektriciteit om de batterij op te laden).
Dus als je echt krap zit en het een noodzaak is zoals bij MwM, dan zijn die tips allemaal leuk en aardig maar nog altijd onmogelijk
Telpeva schreef:Vanwege het kostenplaatje zou ik dan denk ik eerder voor een product met een stekker gaan, zoals een verwarmde deken, verwarmd (zit)kussen. Ik denk dat voor veel mensen die nu al bijna niet rond kunnen komen, draagbare verwarmde kledingstukken gewoon geen optie zijn, dat is hardstikke duur in de aanschaf.
Dorine92 schreef:Telpeva schreef:Vanwege het kostenplaatje zou ik dan denk ik eerder voor een product met een stekker gaan, zoals een verwarmde deken, verwarmd (zit)kussen. Ik denk dat voor veel mensen die nu al bijna niet rond kunnen komen, draagbare verwarmde kledingstukken gewoon geen optie zijn, dat is hardstikke duur in de aanschaf.
Het zal je verbazen. China kan dat prima maken én verzenden voor een paar euro
Little_Gift schreef:Dorine92 schreef:Het zal je verbazen. China kan dat prima maken én verzenden voor een paar euro
Ja want dat is pas echt goed voor de inflatie
Dorine92 schreef:Telpeva schreef:Vanwege het kostenplaatje zou ik dan denk ik eerder voor een product met een stekker gaan, zoals een verwarmde deken, verwarmd (zit)kussen. Ik denk dat voor veel mensen die nu al bijna niet rond kunnen komen, draagbare verwarmde kledingstukken gewoon geen optie zijn, dat is hardstikke duur in de aanschaf.
Het zal je verbazen. China kan dat prima maken én verzenden voor een paar euro