Tiny house verbouwen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 15:12

BeFunny schreef:
Ja we hebben wel allebei een behoorlijke rugzak dus doen alles heel rustig aan. Maar heerlijk om straks weer aan tafel samen te zitten tijdens het avondeten. Samen een film te kijken etc en heerlijk om dat op deze bijzondere plek te kunnen doen.
Als het zo is dan moet het zo zijn daar ben ik wel in gaan geloven.

_O- _O- :knuffel: geweldig voor je en ik gun je dat zo enorm.
Mijn lach salvo hier en op Bokt geplaatst is , dat je ons zo verrast. Maar wel een hele leuke verrassing en ontwikkeling. Hopelijk gaat het zoals je wil.
Mijn man en ik hadden ook een pittige rugzak. Maar we zijn al 20 jaar een zeer gelukkig en ook normaal setje. Wie had dat ooit kunnen denken!

Goof

Re: Tiny house verbouwen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 15:13

Ach, wie heeft er geen rugzak.
Het is je gegund!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 15:33

Goof schreef:
Ach, wie heeft er geen rugzak.
Het is je gegund!

Ik begrijp BeFunny. Je hebt rugzakjes en rugzakjes. Het geluk bij mijn man en mij is dat we bijna een, een op een verhaal hebben meegemaakt. Zo bizar en ongeloofwaardig. Maar omdat we beiden dat zeldzame lotje getrokken hebben bij de ex partner begrijpen we elkaar heel goed.
En we begrijpen dat de buitenwacht het niet begrijpt. Psychopathie is te ingewikkeld en ongeloofwaardig.
Voel me tot vandaag heel gelukkig met deze man en dit lotje uit de loterij.
Soms is een blik al genoeg en weten we....o ja natuurlijk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-26 16:59

Ja, we hebben beiden wel een XXXXXL rugzak en daarin moeten we natuurlijk een weg gaan vinden dat zal best nog uitdagend worden. Maar we denken het zelfde over veel dingen en hij houd ook van wandelen en van honden dus we hebben ook veel gemeen dus, als het allemaal van nu af aan weer goed blijft gaan dan is daar ineens een hele andere toekomst weer met vreugde, liefde en mensen om me heen en zo zie je dat heel snel het tij kan keren. Maar goed dat kan altijd dus ik ben er ook heel voorzichtig in geworden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-26 20:30

Begrijpelijk!