Meestal is het hier rond half 1 wel klaar, maar ze knallen op dit moment nog net zo hard door als een uur geleden. Ik ben in ieder geval op bed gaan liggen, ben er wel klaar mee
De beste wensen voor het nieuwe jaar! Het is hier al redelijk rustig, wel veel en mooi vuurwerk! M'n zoontje van 3 slaapt pas net.. en die was vanochtend 08 wakker... elke keer mem wauw vuulwerk
Ik ben echt even radeloos, het vuurwerk houdt maar niet op, mijn hond is zo overstuur als wat en wordt niet rustig. Ze heeft zich vandaag de hele dag rustig gehouden en nu is ze echt vreselijk. Normaal gesproken wordt ze rustig onder mijn zwaartedeken, maar daar wil ze niet eens onder. Ik ben kapot moe, maar kan haar ook niet alleen laten en in de bench doen, want dan jankt ze het hele huis bij elkaar. Vorige 2 jaar dat we haar hadden was ze overdag veel erger en juist 's nachts wel te houden. Nu is het andersom. We dachten juist dat het goed ging omdat ze overdag zoveel rustiger was
Siggislief
Geplaatst: 01-01-25 02:53
De hele avond is het goed gegaan, denk je rond de tijd dat het rustiger is in de wijk te gaan slapen. Gaan ze om 01.00u nog even sierwerk met veeeel knal en gillende keukenmeisjes afschieten, en ook niet zo'n klein beetje ook.. denk zeker dik 30-40 min lang.
Heb nog nooit zulke bange katten gehad.
En dan blijf je nog langer beneden voor ze, en dan is het eindelijk rustig zit je boven. Gaat de ene knal naar de andere knal af.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-01-25 02:56
Herkenbaar, ik zit ook nog in de woonkamer bij bange diertjes. Van mij mag het ophouden met de herrie.
Hele korte nacht gehad, het hoort erbij uiteraard, maar ik had toch wat langer willen slapen. Het vuurwerk ging de hele nacht door en begon net om 6:40 alweer
Nou ja zo mijn beste vriendin ophalen en dan samen een dienst draaien op werk. Dat maakt het dan weer een beetje goed.
Tancreda4
Geplaatst: 01-01-25 08:39
Ze zijn hier op de hoek doorgegaan tot 3 uur. Daarna de kat in bed gehaald. Niet ecjt goed geslapen daardoor, hij is nog 2x weggegaan en vroeg daarna weer onder de dekens te mogen. Ach, een typische nieuwjaarsnacht dus Nu naar stal om de paarden buiten te zetten.
Aan de overkant is een auto in de hens gegaan. We hebben al vaker melding gemaakt bij de gemeente ongeveer van die plek, want te vroeg en echt zwaar vuurwerk, het moet bijna wel illegaal zijn met de klappen die er vanaf komen. Meer dan 'het wordt in de rondes van de handhaving meegenomen' komt er iedere keer niet van af. Hopelijk nemen ze die meldingen nu wat serieuzer. En hopelijk was het hun eigen auto, en niet van iemand die zich wel normaal gedraagt.
Ik erger me uiteraard aan het oorlogsgebied hier gisteravond, de schreeuwende mensen midden in de nacht, de sirenes, het feit dat ik eigenlijk niet geslapen heb en dat ik de loterij niet heb gewonnen. Ik ben echt heel chagrijnig.
Snoraly
Geplaatst: 01-01-25 11:17
De wind, kan zo weer lekker trappen op de fiets naar stal zonder ook maar vooruit te komen En mijn kat die me wakker maakt door met haar nagels in mijn haar&hoofdhuid te gaan wroeten.
Voor een oud en nieuw nacht ben ik redelijk uitgerust en hier was het stil vanaf 2 uur. Wat een verademing met thuis.
Hopelijk vind ik volgend jaar weer zo’n oppasadres.
Alja
Geplaatst: 01-01-25 12:19
Ineke2 schreef:
Voor een oud en nieuw nacht ben ik redelijk uitgerust en hier was het stil vanaf 2 uur. Wat een verademing met thuis.
Hopelijk vind ik volgend jaar weer zo’n oppasadres.
Kan ik jou alvast reserveren?
Je bent nu denk ik ook hier in de buurt?
Themba
Geplaatst: 01-01-25 12:21
Dat ik geen oordruppels bij de hond in de oren mag doen. Zodra ik het flesje pak maakt die zich uit de voeten. Morgen maar langs de dierenarts. Daar gedraagt die zich altijd beter met zoiets. Vreemde ogen dwingen.