Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:En toch snap ik het ergens ook wel weer!
Ik vind het stom dat manlief de roze keuken niet mooi vindt die we afgelopen weekeinde hebben gezien
En ja, ik heb zelf ook niet verwacht dat ik hem mooi zou vinden
Verder past het ook totaal niet bij ons huis, maar toch wil ik hem![]()
Sherivey schreef:
hagelslag schreef:Sherivey schreef:
Zou voor ons gelukkig geen probleem zijn.
Ze weten dat ze het hier voor de deur mogen droppen en met regen in de papiercontainer....
Als het via DHL komt, dan legt onze vaste postbode het vaak in het halletje neer(als we wel thuis zijn maar bijvoorbeeld achter bij de paarden ofzo).
Als hermes of gls ofzo komt, dan hebben we vaak nog een briefje aan de deur dat ze het mogen neerleggen bij de deur.
Dan maken ze er een foto van en kunnen het dan neerleggen
Telpeva schreef:Als dat erdoorheen zou komen dan ga ik een deurbel met camera aanschaffen, dat is dan denk ik de enige manier om te kunnen bewijzen dat ze nooit hebben aangebeld wanneer een bezorger liegt dat je niet thuis was terwijl ze gewoon nooit naar je huis zijn gereden.
Telpeva schreef:Als dat erdoorheen zou komen dan ga ik een deurbel met camera aanschaffen, dat is dan denk ik de enige manier om te kunnen bewijzen dat ze nooit hebben aangebeld wanneer een bezorger liegt dat je niet thuis was terwijl ze gewoon nooit naar je huis zijn gereden.
SophievdV schreef:Selina schreef:Taalfouten
Ik moet altijd op m’n handen zitten als mensen beter als mij of mond op mond reclame gebruiken.
Bij mond op mond reclame heb ik wel eens gegrapt dat er dan sprake moet zijn van consent, maar er was niemand die het snapte