loulou schreef:ik heb ook 2 orders bij Kentucky en nog niks gehoord.
zo'n tapijt reiniger staat ook al langer op mijn lijstje, morgen maar eens kijken bij de lidl.
Hier ook 2 orders bij Kentucky en nog niets gehoord.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
josewoos schreef:Ipsilonka schreef:Ik heb donderdag besteld bij dochorse maar nog steeds niks gehoord verder. Beetje jammer
Hier hetzelfde, maar ik snap echt de drukte hoor.
Ondanks dat, wel vandaag gemaild of ik het ene kleine bestelde artikel deze week wel ga ontvangen
Myfairytale schreef:loulou schreef:ik heb ook 2 orders bij Kentucky en nog niks gehoord.
zo'n tapijt reiniger staat ook al langer op mijn lijstje, morgen maar eens kijken bij de lidl.
Hier ook 2 orders bij Kentucky en nog niets gehoord.
c_alsemgeest schreef:Siamsmeesje schreef:Welke handschoenmaat heb jij? Ik heb ook mini-handjes en dan ook nog eens korte vingers, dus 9 van de 10 handschoenen passen niet want de vingers altijd te lang. Nu rijd ik met goedkope katoenen handschoentjes, maar ik zou graag eens wat fijnere willen van leer bv
Ik heb kleine handen maar juist best lange vingers in verhoudingMaar 6,5 van roeckl
Fitzroy schreef:Hier inmiddels 18 mails over Cyber Monday. En allemaal met laatste kans, jaja.
Ik heb zelf vorige week gekocht: een vriezer, 2 paar enkellaarsjes, een luchtje als kado, kattenvoer, Kruidvat bestelling, 2 spijkerbroeken, 1 lang vest, lipstick, concealer, een thermokoffiemok en dat was het wel zo’n beetje.
Niets paardgerelateerds dus. En twijfel nu nog over een vakantie, haha.