Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:M'n ma loopt stennis te schoppen om fiets koopzegels
nicole_floor schreef:Mensen die in een wachtkamer het geluid van hun toetsenbord van de telefoon aan hebben staan...
Snoraly schreef:denisesilver schreef:M'n ma loopt stennis te schoppen om fiets koopzegels
Mijn vriend loopt al weg als ik wat normaals vraag bij de servicebalie omdat ie zich dan schaamt
Binnen 5 minuten maar weer naar huis gegaan van stal, we hebben de stalling opgezegd en ze doen behoorlijk nors.
Wond gelukkig al een heel stuk beter
Telpeva schreef:Ik erger mij aan mijzelf, ik had een heel lekker Duits broodje gevonden en ik ben vergeten om de naam op te schrijvenweet iemand van jullie het toevallig zodat ik niet een heel topic erover hoef te openen.
Het was in Duitsland bij een bakker, het lag bij de luxe broodjes zoals croissants, chocolade broodjes en krentenbroodjes.
Het smaakt naar kruimelvlaai maar het heeft geen vulling,
Het recept om het zelf te kunnen zou heel makkelijk zijn
Iemand? Het was zo lekker en ik wil het recept zoeken
carineken schreef:Problemen met mijn gal, 26/27 mei in het ziekenhuis gelegen ervoor, een echo gemaakt en er was 1 mogelijks meerdere “stenen” te zien, om nog iets uit te sluiten moest ik een echo endoscopie laten maken.
Vandaag dat onderzoek laten doen, totaal geen stenen te zien, wat mijn pijn aanvallen dan veroorzaakt moet nu nog uitgezocht worden.
Ik moet een mri van mijn bovenbuik laten maken. Eerstvolgende plek: 11 september.
carineken schreef:Problemen met mijn gal, 26/27 mei in het ziekenhuis gelegen ervoor, een echo gemaakt en er was 1 mogelijks meerdere “stenen” te zien, om nog iets uit te sluiten moest ik een echo endoscopie laten maken.
Vandaag dat onderzoek laten doen, totaal geen stenen te zien, wat mijn pijn aanvallen dan veroorzaakt moet nu nog uitgezocht worden.
Ik moet een mri van mijn bovenbuik laten maken. Eerstvolgende plek: 11 september.