Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 20:58

Ik lees sinds 2006 met de ereader, eerst een Sony en nu een Kobo. In die tijd reisde ik veel over de hele wereld voor werk, meestal alleen. Heerlijk om een hele stapel boeken mee te hebben in zo'n klein apparaatje en je kan overal lezen, licht of donker, vliegtuig of dat bankje in het bos tijdens een wandeling. Inmiddels een kleine 10.000 e-boeken. Maar ik lees ook nog steeds "echte" boeken. Heb op mijn werkkamer een boekenkastje met nog te lezen. Als ik ze gelezen heb verhuizen ze naar onze thuis bibliotheek.... Tja, mens moet een hobby hebben {:}

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:03

Eelmo schreef:
Ik zal het spits afbijten! Unboxing tijd *\%/*

De doos ruikt echt onwijs lekker! Geen idee nog wat er in zit, maar beloofd veel goeds!
[ [url=m/3LSHbY.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een hint <<)
[ [url=m/qUm95u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben vrijwilliger in Burgers' Zoo en het is een beetje een ding om je naamkaartje te behangen met pins en buttons. Dus de bijtjes hebben een mooi plekje op mijn keykoord gekregen!

Nog meer! :#
[ [url=m/1UZ4Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het boek
[ [url=m/UtNPxI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze heel veel langs zien komen op GoodReads en de cover heeft al een tijdje mijn interesse. Nu voor het eerst :+ de flaptekst gelezen, en goede keuze Santa! :j Ik ben heel benieuwd!

Alle kadootjes samen
[ [url=m/KPJLQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk geurende losse thee, een fantastisch thee-ei met een badeendje, een geurkaarsje en als hint een pot honing <3

De hints zijn dus 'Santa stuurt graag kaartjes' en bijen/honing. Ik ben de naam op de honing ('t Waterschip) gaan googlen en kwam een mooi artikel tegen van ene H Witzel uit Almere :list: Met nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont :D

DWitzel, onwijs bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt heel blij mee :j Wat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek :9k

Oh, en :') er zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan := En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij :)
[ [url=m/0ZVAXN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, ik ben jou Santa!! Veel plezier met lezen Eelmo, hoor graag je recensie, deze staat ook nog op mijn lijstje!

linoleum

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:04

Super leuk om de eerste unboxing te zien!! En wat een leuk boek en extra’s!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:07

Wat een ontzettend leuk pakket heb je gekregen! Heel tof ook van die honing. Gaaf dat je een eigen bijenvolk hebt Dwitzel!
Boek is voor mij onbekend, dus ik zal eens googlen :D

Wat betreft de vraag 'heb jij het boek van de vorige editie al uit?', dat is voor mij een 'ja' :D Het was het boek 'Daar waar de rivierkreeften zingen'. Een boek welke ik in de boekhandel al eens in handen had gehad, maar nooit gekocht... Het viel net buiten mijn comfortzone. Maar het was een goed boek, en ik ben blij dat ik hem nu toch heb :D

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:11

DWitzel, ik zal hier delen wat ik er van vind/vond! :j Ik ben echt net begonnen in een reread van Harry Potter, dus hij moet nog even wachten maar pak hem als eerstvolgende denk ik!

Cheers, op nog vele mooie unboxings! :D
Afbeelding

---

Ik heb mijn boek van de vorige editie ook al uit :j Was niet een boek waar ik zelf mee thuisgekomen zou zijn, maar met veel plezier gelezen! Dat vind ik ook het leuke van zo'n SS/uitwisseling, je komt weer eens in aanraking met boeken van buiten je bubbel!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:23

DWitzel schreef:
Ja, ik heb Sherlock Holmes uit en was echt leuk zo'n klassieker had ik niet verwacht, ligt nu bij mijn moeder om te lezen

Wat fijn dat boek in de smaak viel :-) Ik hoopte al dat je het leuk zou vinden :-)

Ik ben nog niet begonnen in het boek van de vorige editie. Er zitten nog wat andere boeken voor in de wachtrij. Ik denk wel dat ik hem wat op laat schuiven :))

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:25

Wat een mooi eerste pakket al! Dat boek ga ik ook even onthouden!

Afbeelding

Deze was perongeluk in mijn winkelmandje beland O:) Heb hem ook nog niet gelezen en iedereen hoor ik er over. En vind hem zo mooi. Nu wachten op de leverdatum.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:28

Wat een mooi pakket Eelmo :-) Gave mok met die bijen :-)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:41

Moest eerst even eten en douche. Het moment is dan eindelijk hier...
Wat een super leuk pakket! Ben er helemaal enthousiast van. :):)

Op naar de foto's. Het was echt super leuk ingepakt. Toen de doos open ging was het al snuffelen, want er kwam ook nog eens een lekker geurtje uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zertab! Ik mag jou bedanken voor dit super leuke pakket!
Ik weet alleen niet wat we beide hebben gegeten met kerst wat met een t begint. :')

**\O/**
Dank je wel!!! Ben er echt super blij mee!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:42

Wat een super leuke eerste pakketten zeg :D !!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:53

We hadden beide taart met sinterklaas :')

Graag gedaan, fijn dat je er blij mee bent! :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:56

Zertab schreef:
We hadden beide taart met sinterklaas :')

Graag gedaan, fijn dat je er blij mee bent! :D

En ik lees gewoon geen sinterklaas maar kerst.. :') Er staat heel duidelijk sinterklaas en ja we hebben beide taart gegeten met sinterklaas! :D

Ik vergeet helemaal op Eelmo te reageren. Wat heb jij ook een onwijs leuk pakket!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:57

Momo94 ook al zo'n mooi pakket!

Ik kan nu ook mooi boeken toevoegen aan mijn wensenlijst zie ik al.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:58

Wat een heerlijke winterse pakketjes al! En 2 santa's zijn al door de schoorsteen euhm mand gevallen :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 21:59

Super leuk pakket Eelmo! *\o/*

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 22:02

Leuke pakketten beide!

Mijn pakket is misschien ook al op de post gegaan, maar misschien ook niet :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 22:02

Wat een mooie pakketten al <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 22:24

Dertien vond ik een erg tof boek! Veel leesplezier :D ennuhm.. Koud ga je het niet krijgen deze winter :D
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 03-01-24 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 22:25

Eelmo schreef:
Ik zal het spits afbijten! Unboxing tijd *\%/*

De doos ruikt echt onwijs lekker! Geen idee nog wat er in zit, maar beloofd veel goeds!
[ [url=m/3LSHbY.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een hint <<)
[ [url=m/qUm95u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben vrijwilliger in Burgers' Zoo en het is een beetje een ding om je naamkaartje te behangen met pins en buttons. Dus de bijtjes hebben een mooi plekje op mijn keykoord gekregen!

Nog meer! :#
[ [url=m/1UZ4Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het boek
[ [url=m/UtNPxI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze heel veel langs zien komen op GoodReads en de cover heeft al een tijdje mijn interesse. Nu voor het eerst :+ de flaptekst gelezen, en goede keuze Santa! :j Ik ben heel benieuwd!

Alle kadootjes samen
[ [url=m/KPJLQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk geurende losse thee, een fantastisch thee-ei met een badeendje, een geurkaarsje en als hint een pot honing <3

De hints zijn dus 'Santa stuurt graag kaartjes' en bijen/honing. Ik ben de naam op de honing ('t Waterschip) gaan googlen en kwam een mooi artikel tegen van ene H Witzel uit Almere :list: Met nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont :D

DWitzel, onwijs bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt heel blij mee :j Wat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek :9k

Oh, en :') er zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan := En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij :)
[ [url=m/0ZVAXN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik ook nog op m'n want to read lijst staan :o misschien leuk als buddyread :o

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 08:33

Eelmo schreef:
DWitzel, ik zal hier delen wat ik er van vind/vond! :j Ik ben echt net begonnen in een reread van Harry Potter, dus hij moet nog even wachten maar pak hem als eerstvolgende denk ik!

[ [url=m/9vn2vV.jpg]Afbeelding[/url] ]

in aanraking met boeken van buiten je bubbel!

Wat een leuke mok!!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 09:17

DWitzel schreef:
Eelmo schreef:

[ [url=m/9vn2vV.jpg]Afbeelding[/url] ]

in aanraking met boeken van buiten je bubbel!

Wat een leuke mok!!

Hij is echt te perfect! :D De thee is echt super lekker, dankjewel!

Ynskek, buddyread, leuk! *\o/*

Momo94 ook zo'n mooi pakket <3

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 13:33

Wat een mooi pakket Eelmo!

Ik heb mijn boek van de vorige editie, the Birdcage library in een week uitgelezen, kon het niet wegleggen. Ben nu in de kerstvakantie wel weer begonnen met Lessons uit het pakket ervoor. Was op de helft toen ik een drukke periode kwam en halverwege toen gestopt, vind dat altijd moeilijk om weer in te komen zo halverwege na een lange tijd. Wel een heel mooi boek ook, komt iets langzaam op gang maar ben heel benieuwd hoe het verder gaat.

Ben door deze ervaring wel veel meer gaan lezen, heb nu ook een abbonement op de bibliotheek want ik vind blijven kopen ook zonde.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 14:31

Pakketje *\%/*

Er kwam zoveel uit!
Afbeelding

En alles uitgepakt

Afbeelding

Je hebt mij goed weten te stalken!
Wat een prachtig pakket.

Deze gepersonaliseerde boekenleggers <3

Afbeelding

En echt een purrfect boek voor mij! ;)
Afbeelding

En de hint
Afbeelding

Duurde eventjes.. maar kreeg hem vertaalt!
Yule kat!
De datum en tijd leken mij logisch.
Dus op naar het bing topic :+

En jawel :D

Afbeelding

Kookaburra mag ik jou heel erg bedanken voor dit mooie pakket *\o/* <3

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 14:41

Aah die boekenleggers <3 En wat een leuk boek! Heel gaaf pakket.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 14:41

@Biebz ooh!!
Wat een leuk pakket! :D