Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:Ik zal het spits afbijten! Unboxing tijd![]()
De doos ruikt echt onwijs lekker! Geen idee nog wat er in zit, maar beloofd veel goeds!
[ [url=m/3LSHbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een hint![]()
[ [url=m/qUm95u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vrijwilliger in Burgers' Zoo en het is een beetje een ding om je naamkaartje te behangen met pins en buttons. Dus de bijtjes hebben een mooi plekje op mijn keykoord gekregen!
Nog meer!![]()
[ [url=m/1UZ4Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het boek
[ [url=m/UtNPxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze heel veel langs zien komen op GoodReads en de cover heeft al een tijdje mijn interesse. Nu voor het eerstde flaptekst gelezen, en goede keuze Santa!
Ik ben heel benieuwd!
Alle kadootjes samen
[ [url=m/KPJLQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk geurende losse thee, een fantastisch thee-ei met een badeendje, een geurkaarsje en als hint een pot honing![]()
De hints zijn dus 'Santa stuurt graag kaartjes' en bijen/honing. Ik ben de naam op de honing ('t Waterschip) gaan googlen en kwam een mooi artikel tegen van ene H Witzel uit AlmereMet nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont
![]()
DWitzel, onwijs bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt heel blij meeWat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek
Oh, ener zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan
En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij
![]()
[ [url=m/0ZVAXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
DWitzel schreef:Ja, ik heb Sherlock Holmes uit en was echt leuk zo'n klassieker had ik niet verwacht, ligt nu bij mijn moeder om te lezen
Zertab schreef:We hadden beide taart met sinterklaas
Graag gedaan, fijn dat je er blij mee bent!
Eelmo schreef:Ik zal het spits afbijten! Unboxing tijd![]()
De doos ruikt echt onwijs lekker! Geen idee nog wat er in zit, maar beloofd veel goeds!
[ [url=m/3LSHbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een hint![]()
[ [url=m/qUm95u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vrijwilliger in Burgers' Zoo en het is een beetje een ding om je naamkaartje te behangen met pins en buttons. Dus de bijtjes hebben een mooi plekje op mijn keykoord gekregen!
Nog meer!![]()
[ [url=m/1UZ4Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het boek
[ [url=m/UtNPxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze heel veel langs zien komen op GoodReads en de cover heeft al een tijdje mijn interesse. Nu voor het eerstde flaptekst gelezen, en goede keuze Santa!
Ik ben heel benieuwd!
Alle kadootjes samen
[ [url=m/KPJLQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk geurende losse thee, een fantastisch thee-ei met een badeendje, een geurkaarsje en als hint een pot honing![]()
De hints zijn dus 'Santa stuurt graag kaartjes' en bijen/honing. Ik ben de naam op de honing ('t Waterschip) gaan googlen en kwam een mooi artikel tegen van ene H Witzel uit AlmereMet nog een beetje meer speurneuzen ontdekte ik dat DWitzel niet alleen kerstkaartjes stuurt naar Bokkers maar ook nog eens in 't Waterschip woont
![]()
DWitzel, onwijs bedankt voor het mooie pakketje! Ik ben er echt heel blij meeWat ontzettend kicken dat je je eigen bijenvolken hebt! Ik ga zo heerlijk op de bank met een kop thee en boek
Oh, ener zat dus ook nog een kaart onderin. Maar ik had de gouden envelop niet gezien, hij viel een beetje weg tegen het karton. Dus je kaart was bijna bij het oud papier gegaan
En, ook nu vergeet ik hem bijna! Er zat ook nog een hele mooie kaart met nieuwjaarswens bij
![]()
[ [url=m/0ZVAXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eelmo schreef:DWitzel, ik zal hier delen wat ik er van vind/vond!Ik ben echt net begonnen in een reread van Harry Potter, dus hij moet nog even wachten maar pak hem als eerstvolgende denk ik!
Cheers, op nog vele mooie unboxings!![]()
[ [url=m/9vn2vV.jpg]Afbeelding[/url] ]
in aanraking met boeken van buiten je bubbel!
DWitzel schreef:Eelmo schreef:DWitzel, ik zal hier delen wat ik er van vind/vond!Ik ben echt net begonnen in een reread van Harry Potter, dus hij moet nog even wachten maar pak hem als eerstvolgende denk ik!
Cheers, op nog vele mooie unboxings!![]()
[ [url=m/9vn2vV.jpg]Afbeelding[/url] ]
in aanraking met boeken van buiten je bubbel!
Wat een leuke mok!!