Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Ik ben sneuIk vind feestjes stom als ik nuchter ben en de rest dronken o.i.d. Dan loop ik me te ergeren, ben moe, kan niet meelachen met niet-leuke grapjes en wil niet meeblèren met Rob de Nijs. Dus ga dan maar naar huis.
Niobe schreef:Nou ja als je dat echt nodig hebt om een leuk feestje te maken, dat vind ik ook wel sneu.
Als je het gebruikt voor een extra boost of omdat je dat lekker vindt ofzo, dan vind ik dat weer anders.
prompter schreef:Ik vind het ook niet sneu, maar ik heb er zelf niks mee. Ik heb sowieso niet zoveel met feestjes eigenlijk(en dat is volgens mij pas echt een UO
)
Suliko schreef:Maar waarom gelijk mensen sneu vinden? Ik snap dat eigenlijk echt niet.
Ik zie dat vaker bij UO’s voorbij komen. Mensen niet begrijpen om de dingen die ze doen, oké, maar ze gelijk sneu vinden, dat vind ik pas sneu.
Urbanus schreef:spotless schreef:UO: Mensen die alcohol of drugs nodig hebben om een leuk feestje te kunnen vieren zijn sneu.... (duikt weg)
Echt nodig hebben of doen?
Ik heb het niet nodig, ik gebruikte niet altijd een pilletje of een wijntje maar ik vind het soms wel gezellig.
_San87_ schreef:Laurora schreef:Uo: muziek staat bijna altijd en overal te hard (feestjes, cafés, concerten etc)
Eens! Echt overal. De bioscoop is ook nauwelijks nog te doen, bloedende oren na Guardians of the Galaxy, zo hard dat t stond.