DuoPenotti schreef:Wat fijn dat ze terug is!!!
Waren die mensen op vakantie omdat ze nu pas weer terug is en mager?
Ja sinds geloof ik vrijdag op vakantie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:De kat van de buren die mijn auto als slaapplaats gebruikt... Ik heb allemaal kleine krasjes op mijn dak.
Die kat is sws waardeloos want hij schijt in mijn voortuin, is ongecastreerd en pist serieus bij iedereen tegen de voordeur.
Als vaker gezegd tegen die lui, uiteraard doen ze er niks mee.
Sherivey schreef:LaPluche schreef:De kat van de buren die mijn auto als slaapplaats gebruikt... Ik heb allemaal kleine krasjes op mijn dak.
Die kat is sws waardeloos want hij schijt in mijn voortuin, is ongecastreerd en pist serieus bij iedereen tegen de voordeur.
Dan krijg je vaak een "maar katten zijn buitendieren, die doen nou eenmaal zulke dingen"
LaPluche schreef:De kat van de buren die mijn auto als slaapplaats gebruikt... Ik heb allemaal kleine krasjes op mijn dak.
xPabloBokt schreef:Gister was ze op date, waar ze onverwachts is blijven slapen. Prima, kan.
Maar ik hoor vervolgens de hele avond niks...
Urbanus schreef:Jawel! Voor mij wel! Ik vind je een fantastische griet, je bent lief, zorgzaam, soms heerlijk gemeen en je hebt zoveel oog en compassie voor de wereld om je heen!
Je bent een vechter en ik wilde dat ik iets van jouw moed en doorzettingsvermogen had!
oomens schreef:xPabloBokt schreef:Gister was ze op date, waar ze onverwachts is blijven slapen. Prima, kan.
Ze zal wellicht gisteravond andere dingen aan haar hoofd gehad hebben? Er is niets zo onromantisch als tijdens een date de hele tijd met de halve wereld gaan appen.
oomens schreef:xPabloBokt schreef:Gister was ze op date, waar ze onverwachts is blijven slapen. Prima, kan.
Ze zal wellicht gisteravond andere dingen aan haar hoofd gehad hebben? Er is niets zo onromantisch als tijdens een date de hele tijd met de halve wereld gaan appen.
_San87_ schreef:Ze heeft ook een mond, denk ik. Dus ze kan dr date ook prima zeggen, luister eens ik moet even een vriendin waar ik mee afgesproken had, appen dat de plannen gewijzigd zijn.
Het is zo simpel allemaal.