Luxorvalkje schreef:Ik had dat een tijd terug. Ging over kinderen die de verkeerde kant op gingen.
Ik herinner me nog een moeder. Ze zag er echt hopeloos en ontredderd uit. Alleen haar bijdrage kwam in beeld, maar stel je een interview setting voor.
Zij vertelde dat de hamster ooit verdwenen was. En dat hun puppy overleden was. En dat ze op een gegeven moment vanuit het raam zag hoe haar zoontje rustig met zijn hand naar de heg ging, een jong vogeltje uit het nest pakte en hem langzaam dood kneep. Krijg er nog rillingen van. Je verwacht waarschijnlijk dat je kind stopt wanneer het beestje begint te krijsen, maar dat deed hij niet. Hij pakte er nog een. En toen de moeder naar buiten liep en vroeg wat hij aan het doen was beschreef ze een koele blik, geen woorden en onverschilligheid.
Die dame heeft bij allerlei instanties aan de bel getrokken voor hulp voor het kind. Op een gegeven moment was ze ook bang voor hem. Kind heeft geen hulp gekregen en ze kreeg dus op een gegeven moment het nieuws dat haar kind iets heel ergs had gedaan. Had zo’n medelijden met die vrouw
Ja, dat is toch 9 van de 10 keer, dat wanneer je kind begint met moorden van dieren, je toch echt aan de bel moet trekken omdat je waarschijnlijk een psychopaat op de wereld gezet hebt. Je zou maar de moeder zijn.. en niemand kan inderdaad nog wat doen