Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Huuuuuuhhhh, mijn pakket is retour omdat het geweigerd is aan mijn adres?
Oké, ik was niet thuis, sorry! Maar had briefje opgehangen waar hij het neer mocht zetten. Anders gaat het hier altijd naar de buren. Gaat altijd goed, behalve vandaag opeens?
Veldbloem schreef:Froukje schreef:Dit![]()
[ [url=m/NFA8LR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Froukje, ben jij er al doorheen? Ik erger me ook kapot aan dit stomme systeem, sta vanaf 9 uur vanmorgen in de wacht
[ [url=m/zKTZ1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
en moet nu nog 203 minuten...
zigranta schreef:Flying_Angel schreef:Huuuuuuhhhh, mijn pakket is retour omdat het geweigerd is aan mijn adres?
Oké, ik was niet thuis, sorry! Maar had briefje opgehangen waar hij het neer mocht zetten. Anders gaat het hier altijd naar de buren. Gaat altijd goed, behalve vandaag opeens?
Dat zijn nog eens verrassingen, of niet?
1 bezorgdienst hier geeft dat sowieso als melding, als ik dat op tijd door heb, laat ik hem naar een pakketpunt brengen.
Maar zelfs dat ging de laatste keer niet goed, geweigerd door het pakketpunt jaja, ben nu dus nog steeds op mijn kerstpakket aan het wachten( 12 dec besteld)
taartjee schreef:Mijn zus komt thuis met de auto (2e auto van mn ouders, wij delen de auto al rij ik er het meeste in) en ze is de ijskrabber vergeten mee te nemen bij haar thuis (niet direct naast de deur). Ik sta zeer vroeg op en moet daardoor als het wat kouder is geweest altijd krabben. Zo ga ik er vanuit dat ik morgen ook moet krabben, maar ze wil dit nu niet oplossen oftewel ze zadelt mij nu op met haar probleem dat ze altijd dingen kwijt is.
AmyII schreef:taartjee schreef:Mijn zus komt thuis met de auto (2e auto van mn ouders, wij delen de auto al rij ik er het meeste in) en ze is de ijskrabber vergeten mee te nemen bij haar thuis (niet direct naast de deur). Ik sta zeer vroeg op en moet daardoor als het wat kouder is geweest altijd krabben. Zo ga ik er vanuit dat ik morgen ook moet krabben, maar ze wil dit nu niet oplossen oftewel ze zadelt mij nu op met haar probleem dat ze altijd dingen kwijt is.
Het ‘dekseltje’ van een CD-hoesje doet het beter dan menig ijskrabber. Heb je niet nog ergens een oud hoesje liggen?
Of de ‘drinkrand’ van een plastic (hardplastic, geen wegwerp) beker of kom.
Marije_1997 schreef:AmyII schreef:Het ‘dekseltje’ van een CD-hoesje doet het beter dan menig ijskrabber. Heb je niet nog ergens een oud hoesje liggen?
Of de ‘drinkrand’ van een plastic (hardplastic, geen wegwerp) beker of kom.
Of gewoon heel simpel. 10 min voordat je vertrekt auto starten blower et hards. Kachel op et warmst.
Marije_1997 schreef:taartjee schreef:Mijn zus komt thuis met de auto (2e auto van mn ouders, wij delen de auto al rij ik er het meeste in) en ze is de ijskrabber vergeten mee te nemen bij haar thuis (niet direct naast de deur). Ik sta zeer vroeg op en moet daardoor als het wat kouder is geweest altijd krabben. Zo ga ik er vanuit dat ik morgen ook moet krabben, maar ze wil dit nu niet oplossen oftewel ze zadelt mij nu op met haar probleem dat ze altijd dingen kwijt is.
Of gewoon heel simpel. 10 min voordat je vertrekt auto starten blower et hards. Kachel op et warmst.
DuoPenotti schreef:Dammie schreef:Een cassettebandhoesje is ook een prima ijskrabber.
En je kunt daar ook prima een spin mee vangen om netjes buiten te zetten.
*oudere bokker hier*
die heb ik niet eens meer liggen
Oud bankpas of dergelijke gaat ook goed.