Trouwen in 2022

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:20

Lekker genieten !

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:23

Maanlicht schreef:
Wij hebben een meer dan fantastische dag gehad gister. Wauw. Zelfs het weer werkte helemaal mee, dat hadden we totaal niet verwacht. We konden last minute onze borrel en diner lekker buiten doen.

[ [url=m/bv5qfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Gefeliciteerd! En veel plezier op reis.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 11:44

gefeliciteerd Maanlicht, jullie zagen er prachtig uit!!
heel fijne huwelijksreis!

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 19:21

Geniet van jullie huwelijksreis maanlicht!

Wij gaan vrijdag trouwen, ik hoop zo dat het droog blijft tijdens de ceremonie anders moet die helaas naar binnen verplaatst worden.
Verder alles klaar denk ik, hoop ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:10

Zoals het nu lijkt worden donderdag & vrijdag net zulk weer als gister! :D Dan zouden wij ook helemaal blij zijn! Wij hebben veel buiten, en ik heb geen jasje want dat vind ik mijn jurk zo teniet doen.. Dan maar kou leiden. :+

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:10

Haha, ik heb last minute nog een heel licht roze spijkerjasje gekocht voor als het echt koud is, maar waarschijnlijk doe ik die uiteindelijk toch niet aan :+

Straks mijn nagels laten doen, vanavond locatie versieren en morgen de grote dag!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:11

Alvast heel veel plezier!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:49

Veel plezier morgen lovemaylo en geniet van de dag! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 15:10

Spannend lovemaylo!! Heel veel plezier en genieten !!

Ik ben flink gestresst.. vriend onderuit gezakt maandagnacht met een spoedbezoek aan het zks en een gelijmde neus en bont en blauw hoofd.. gister buurvrouw die de bloemen verzorgt en ons zou taxi-en snachts en haar eigen gezin gevallen met dikke enkel en schouder uit de kom.. komt schoonmoeder met planningdingen op het laatste moment nadat we alles met de locatie hebben gecommuniceerd :+ ppff, had dat eerder gezegd ! Mosterd na de maaltijd. := en zo moe van de korte nacht en drukke week waarin vanalles gebeurd. Oke klaagmodus uit. :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:41

lovemaylo, heel fijne dag morgen!! :)

jeetje Pimaude, wat een pech allemaal... ik begrijp je stress!! Hoop dat iedereen weer snel herstelt voor volgende week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 18:58

Poeh ja.. anders trouw ik een smurf. :+ vind het vooral jammer van de foto's.. zijn die dan nog mooi genoeg voor in je woonkamer denk ik dan := maar ik ben een negatieveling dus moet me niet zo aanstellen =:)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 19:14

beetje makeup doet wonderen :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 07:19

@lovemaylo: wij zijn natuurlijk heel nieuwsgierig naar een klein verslagje van de dag en een foto ^&+. Hopelijk was het allemaal volgens plan en niet teveel last gehad van slecht weer.

@pimaude; oei... Vriend wel helemaal oké verder, behalve het blauwe?

Wij gaan vandaag in ondertrouw en dan vanavond proef eten op de diner (en feest en receptie) locatie.
Ivm andere dingen die aandacht vragen niet heel veel mee bezig geweest laatste paar dagen :=

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 09:46

Wat een pech pimaude! Maar make up doet veel, komt vast goed!

Onze dag was mooi! Helaas de ceremonie wel naar binnen verplaatst, windkracht 6 op een open veld en maar 16graden vonden ze toch niet geschikt voor de ceremonie :+

Foto's wel buiten kunnen maken gelukkig. Het was een mooie dag en we hebben genoten.

Waren wat kleine puntjes, maar dat hou je toch. Ik had op donderdag al een schaal met taartjes gebracht want er waren wat mensen met allergieën (vegan, gluten, lactose) daar had ik dus apart wat voor gehaald....heeft iemand de koelcel vrijdagochtend opgeruimd en die g
taartjes weg gegooid, heel banketstaaf want nu hadden we niks voor die mensen...
En bij binnenkomst in de feestzaal zou iedereen een glaasje prosecco krijgen, maar ze waren nog niet klaar met de taart klaar zetten en de glaasjes waren nog niet gevuld met prosecco
Dat was het enige, verder enorm genoten!
We zijn blijven slapen op de locatie en dat was perfect geregeld

Afbeelding
Afbeelding

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 18:59

Gefeliciteerd!!! ^&+ mooie foto's Lovemaylo!

wel jammer van het weer natuurlijk, en heel banketstaaf van die taartjes... zou ik echt van balen zeg. Maar toch een mooie dag, heel fijn!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 21:29

Wauw wat een prachtige jurk! Sluit heel mooi aan zo te zien !! ♡

Wat jammer van de taart en prosecco, toch jammer en best fout dat dit is gebeurd. Gelukkig lees ik dat jullie je er overheen konden zetten en een prachtige dag hadden!!

Mijn vriend had flink hoofdpijn, maar trekt gelukkig iets bij. Zelfs het blauwe is al snel bijgetrokken. Enkel een dikke bult en jaap op zijn neus.. valt vast niet weg te werken, maar belangrijkst is dat hij oke is!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 03:20

Mooie foto's lovemaylo! Gefeliciteerd!

Wat een rare actie van de taartjes...

Hier lekker uit eten geweest, ze hadden het leuk klaargemaakt en het was allemaal top te eten, dus met wat aanmerkingen kunnen wij lekker eten op de bruiloft. Ondertrouw bijgesteld, doen we van de week even als mijn hoofd er wat meer bij staat. Vanmiddag te horen gekregen dat mijn stalling wordt opgezegd per 1 november, dus dat was erg schrikken... %)

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:01

Gelukkig is het blauwe al wat weg getrokken pimaude. Maar zoals je zelf zegt inderdaad het belangrijkste dat hij verder oke is!

Dat is naar sting, nog extra stress erbij..

Ik houd mezelf maar voor dat het nooit perfect kan, ik kijk terug op een mooie dag en dat is het belangrijkste.
De ceremonie was binnen i.p.v buiten vanwege het weer, maar het was prachtig! De rest van de dag ook genoten met vrienden en familie <3

Een ander klein dingetje wat ook niet helemaal perfect ging..
M'n zusje reed in mijn auto naar de locatie zodat wij de volgende dag met onze eigen auto weer naar huis konden rijden (wij bleven daar slapen) Heeft zij onderweg een tak op de auto gehad, die waaide af(windkracht 6)… de auto is nu een dikke deuk en wat krassen rijker :+

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:09

Prachtige foto's lovemaylo! Jammer dat er toch een paar dingen niet helemaal gingen zoals gepland, maar inderdaad perfect kan niet en gelukkig hebben jullie wel een hele mooie dag gehad.

Sting leuk zo'n proef-etentje :) Fijn dat het allemaal naar jullie zin was.

Pimaude voor jullie gaat het nu ook snel! Hopelijk gaat het met je vriend weer goed en kunnen jullie genieten van de dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:42

Oei! Wat schrikken zo'n tak op de auto !!! En de stalling die opgezegd is.. stress! Komt allemaal goed maar snap de stress !

Ik krijg de staart van mijn 2 jarige haffie niet schoon :+ telt dat ook als stress? Of de fotograaf die de planning last minute wijzigt? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 16:09

Wauw, ik wist niet dat "de mooiste dag van je leven" zo mooi kon zijn. <3 Onwijs dankbaar dat we ons hondje en mijn paard erbij mochten hebben en een tip voor iedereen: de photobooth en de tafelgoogelaar waren de beste investering !! En de trouwauto was zooooo mooi erbij ♡

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:01

Ahh wat mooi! <3 En wat ziet je paard er ook prachtig uit zo met die manen! Lekker van nagenieten zeg <3

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:55

Gefeliciteerd Pimaude!! wat zagen jullie er prachtig uit!!! heel fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Het weer werkte ook goed mee zo te zien.
Mooie Mustang, mijn eerste huwelijk hadden we ook hetzelfde type, maar dan blauw.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:52

Wat een gave foto’s zeg! Kan me helemaal voorstellen dat het een mooie dag is geweest.

Heb je een detailfoto van je boeket? Lijkt op iets wat ik ook qua kleuren heel tof zou vinden :D .

Lekker nagenieten nu *\%/*

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:56

Wat fijn dat jullie dag zo geweldig was! <3 Prachtig.