Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

echte aanraders!
Top van het beheer

De eerste nachten waren even een uitdaging maar inmiddels gaat ze vrij makkelijk slapen en hoef ik er alleen rond 3 uur 's nachts even uit om haar te laten plassen.
maar toen ik vanmiddag voor het eerst 10km liep en ook nog goed binnen het uur was ik stiekem toch wel even trots

Daan13 schreef:Bruin in huis denk ik terug aan m'n kindertijd.... Bruine slaapkamer... Allemaal donker eiken meubelen in huis,alles donker

En leuk dat je er toch bij bent, Kimberley!
Ik voelde me vanmorgen verbazingwekkend fit, maar toen ik eenmaal in Montpellier was aangekomen en even gedoucht had, kwam de man met de hamer.
Maar het was het zó waard!
Volgend jaar wil ik weer terug naar deze regio, maar dan neem ik de auto mee (hoewel dat slow travelling met het OV op zich wel goed is om te ontstressen
).
Blinnii schreef:Hopelijk blijft het goedgaan! Zeker benauwdheid lijkt me heel beangstigend!Lief dat je het vraagt!Ze is niet meer benauwd en is weer vrolijk
Hopelijk heeft ze in de herfst en winter niet weer ellende en was het nu twee keer pech (in juli ook al RS).
Wij zijn echt groot fan van kamperen. Hebben een eigen vouwwagen waar we deze zomer voor het eerst mee weg zijn geweest. Daarvoor kampeerden we altijd met een tent en twee keer hebben we een bungalow/safaritent gehuurd. Ik houd echt van het campingleven.
De herfst doet hier trouwens alweer goed haar intrede.. Het is al de hele dag aan het regenen. Mocht iemand nog leuke uitjes weten voor dit weer; ik houd me aanbevolen > ook leuk voor in mijn pakket "tips" over leuke plaatsen in binnen- en buitenland.
Dus uh... morgen lootjes trekken?
(volgen kan via link in mn onderschrift
)
) want ik houd ERRUG van slecht eten 
kan altijd erg van de voorpret en alle pakketten genieten!
en meer in voorgaande edities! 

capopjekop schreef:Ik kan met de meeste culturen wel overweg… behalve Nederlanders.Ik heb meer met Duitsers. Zowel qua taal als gastvrijheid. Terwijl Frankrijk echt wel mooie plaatsen heeft.
Ik vind bruintinten in huis wel mooi, maar kleur ook. Mijn recentste kleurupgrade is mijn gele stoelen[ [url=m/8S51ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
De twee collega’s met wie ik het minste heb, zijn allebei Nederlanders — de Britten, Duitsen, Fransen en mijn van oorsprong Russische collega allemaal geen probleem, maar door de Nederlanders weer ik meteen weer waarom ik niet in Nederland wilde werken, zelfs niet nu ik vrij gehard ben door het werken in racing.
Duits is wel iets makkelijker te wingen dan Frans, hoewel ik me er met wat vercrackt Latijn soms ook nog wel doorheen weet te bluffen… alleen die partikels.

hier werken overigens mensen uit heel wat landen, veel poolse collega's heb ik ook, dus ik probeer soms wat poolse woorden te leren. Heel lastig maar wel heel leuk om te merken dat de polen moeite doen om nederlands te leren en andersom 
ik miste je al!
Mont Saint Michel overgeslagen, zijn we al ooit geweest. Wel prachtig, maar ook erg druk, anders was ik er nog wel een keer naar toe gegaan. 

Als ik weer wat mobieler ben, heb ik op mijn to do lijstje staan om de woonkamer aan te pakken. Ben die rommel stiekem wel zat