Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:21

Aaaaaah wat lief! <3

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:26

Dat is lief! Leuk dat er dit jaar weer zoveel enthousiaste deelnemers zijn. :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:30

Jaaaaa Kimberley wat leuk voor je *\o/* <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:40

Weeeekeennddd :):) :):)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:44

Werkt de verdeling van de lootjes dan wel lekker, met een oneven getal? ;-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:45

Leuk dat Kimberley mee kan doen! Wel weer moeilijker voor mij, weer 1 meer om uit te puzzelen wie mijn SS is. _O-

Wij zijn op meerdere plaatsen in Zuid-Frankrijk geweest. Begonnen in Corbés, toen naar de Camargue (Saintes-Maries-de-la-Mer), vervolgens Le Colorado (Rustrel) en naar Saint-Laurent-du-Verdon.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:47

Leuk Kimberley!

Ik ben ook al bezig om hints te verzinnen. Ik wil het niet te makkelijk maken maar ook zeker niet te moeilijk. Een doos staat al klaar <<)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:52

Matheno, dat vroeg ik me ook al af haha :P

Leuk Neonlight, mooie omgeving!
Ik ben wat dichterbij gebleven, we hebben o.a. Saint Malo en Mont Saint Michel bekeken <3 echte aanraders!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:58

Leuk Kimberley, welkom! :) Top van het beheer +:)+

Wat betreft het verdelen, dat maakt niks uit toch? Alleen als je de lootjes één op één aan elkaar koppeld (dus als jij mij hebt, heb ik jou), dan moet je een even aantal hebben. Maar als nummer 1 het lootje van nummer 2 heeft en die weer van nummer 3, dan maakt het niks uit of je een even of oneven aantal hebt. Vroeger met sinterklaas had de klas ook niet altijd een even aantal leerlingen ;)

Ik mag ook wel wat actiever zijn in het topic dit jaar :o

Bedankt voor de leuke berichtjes op Bowie (pup). Ze doet het echt super goed! <3 De eerste nachten waren even een uitdaging maar inmiddels gaat ze vrij makkelijk slapen en hoef ik er alleen rond 3 uur 's nachts even uit om haar te laten plassen.

Vanmiddag voor het eerst 10 km hard gelopen. We doen eind van de maand mee aan een hardloopevenement met het werk en ik ben zo dom geweest me op te geven voor de 10km. Ik blijf hardlopen verschrikkelijk vinden :r maar toen ik vanmiddag voor het eerst 10km liep en ook nog goed binnen het uur was ik stiekem toch wel even trots B-)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:01

Welkom Kimberley. Hoe met zielen hoe meer puzzelellende vreugde *\%/*

Daan13 schreef:
Bruin in huis denk ik terug aan m'n kindertijd.... Bruine slaapkamer... Allemaal donker eiken meubelen in huis,alles donker #)

Ach, het kan altijd erger. Ik ken iemand die heeft nagenoeg het hele huis zwart-wit. En dan waar het kan ook nog hoogglans panelen. Om spontaan depressief van te worden. %)

Ik hou ook van kleur <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:06

Oh wat leuk dat de reserve ook mee mag doen, welkom en jeej *\o/*

Haha, kleuren. Ik werd vroeger qua kleding altijd in oililie (hoe schrijf je dat...) gestoken. Toen ik zelf kleren mocht kopen ging ik dus heel de andere kant op, alles moest zwart hahaha. Nu de kleurtjes wel weer terug. Juist weinig zwart en nu helemaal nu ik een kat met lichte haren heb haha :))

10 hard lopen, respect! Helemaal als je het zo verschrikkelijk vind, waar haal je de motivatie dan vandaan en dat met dit weer :')

Frankrijk gingen we in m'n jeugd alrijd heen. Wil er wel weer heen, rond toeren. Het is alleen dat ik Fransen niet zo leuk vind :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:18

Superlief, beheer! <3 En leuk dat je er toch bij bent, Kimberley!

Ambitieus, Debbie! Heb je weleens geprobeerd om op een andere locatie te gaan hardlopen? Ik vond het toen ik nog thuis woonde ook echt vreselijk, maar toen ik studeerde in Leiden vond ik het heerlijk, zeker ‘s avonds! Helaas door verschillende blessures het hardlopen op moeten geven, maar ik mis het soms best wel — dat had ik echt nooit gedacht toen ik begon. :))

Mooie route, Neonlight! Stes Maries ben ik gisteren ook even geweest idd, dat was het startpunt van mijn “wandelingetje” van bijna 30km. :') Ik voelde me vanmorgen verbazingwekkend fit, maar toen ik eenmaal in Montpellier was aangekomen en even gedoucht had, kwam de man met de hamer. :)) Maar het was het zó waard! <3 Volgend jaar wil ik weer terug naar deze regio, maar dan neem ik de auto mee (hoewel dat slow travelling met het OV op zich wel goed is om te ontstressen :o ).

Grappig dat zoveel mensen niets hebben met Fransen, ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Zelfs met mijn steenkolenfrans. :')

Blinnii schreef:
Lief dat je het vraagt! <3 Ze is niet meer benauwd en is weer vrolijk :) Hopelijk heeft ze in de herfst en winter niet weer ellende en was het nu twee keer pech (in juli ook al RS).

Wij zijn echt groot fan van kamperen. Hebben een eigen vouwwagen waar we deze zomer voor het eerst mee weg zijn geweest. Daarvoor kampeerden we altijd met een tent en twee keer hebben we een bungalow/safaritent gehuurd. Ik houd echt van het campingleven.

De herfst doet hier trouwens alweer goed haar intrede.. Het is al de hele dag aan het regenen. Mocht iemand nog leuke uitjes weten voor dit weer; ik houd me aanbevolen > ook leuk voor in mijn pakket "tips" over leuke plaatsen in binnen- en buitenland.
Hopelijk blijft het goedgaan! Zeker benauwdheid lijkt me heel beangstigend!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:40

Ik heb meer met Duitsers. Zowel qua taal als gastvrijheid. Terwijl Frankrijk echt wel mooie plaatsen heeft.

Ik vind bruintinten in huis wel mooi, maar kleur ook. Mijn recentste kleurupgrade is mijn gele stoelen <3 Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:49

Oh mooi zo die gele stoelen! Vind dat wel een vrolijke kleur altijd. Hier in huis ook een wand okergeel en wat plantenpotten (uhm steeds meer zeg maar, terwijl ik juist probeer veel verschillende neer te zetten).

Wat tof dat Kimberley ook mee mag doen *\o/* Dus uh... morgen lootjes trekken?

Hardlopen is ook niet aan mij besteed. Echt al tig keer mee begonnen. Heb over 2 weken een strong viking. Durf niet meer te checken welke afstand. Dat lukt normaal prima op mijn basisconditie, maar lig er al 2 weken uit met een blessure. Ik heb de fysio ook maar niet gezegd dat die op de planning staat..

Ik ga trouwens morgen op pantoffel jacht, dus die hoeven dan niet meer in mijn pakket. Alle andere comfi warm op de bank dingen wel nog steeds welkom. Thee staat op mijn flop lijstje, maar nog een leuk thee-ei is wel welkom! Om mijn zeekoe-thee-ei gezelschap te houden.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:56

Ik zal mezelf ook even voorstellen.

Meegedaan aan de edities van: 2016,2017,2018, 2019 TE LAAT, 2020 en nu dus mijn 5e editie!

32 jaar, woon in de provincie Groningen met mijn 5 konijnen! Vorig jaar waren het er nog maar 2 := (volgen kan via link in mn onderschrift <<) )

Jongerenwerker en doe veel aan sport (dat is dan weer niet te zien aan mijn lichaam _O- ) want ik houd ERRUG van slecht eten :=

Ik vind Secret Santa zo mooi omdat een vreemde moeite doet om een leuk pakket samen te stellen! De positiviteit die altijd van dit topic afstraalt vind ik heerlijk! :)) kan altijd erg van de voorpret en alle pakketten genieten!

In mijn profiel staat wat info, er staat veel info in het konijnen topic :+ en meer in voorgaande edities! :))

Tops en flops zijn er om een indruk te geven, voel je aub zo vrij mogelijk om iets leuks uit te zoeken :))

Oow ja lootje... alvast sorry voor het plagen om je pakket te krijgen <<)

======================================

Idinn! GOED IDEEEE! Ik hoef minder lang te wachten <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:33

capopjekop schreef:
Ik heb meer met Duitsers. Zowel qua taal als gastvrijheid. Terwijl Frankrijk echt wel mooie plaatsen heeft.

Ik vind bruintinten in huis wel mooi, maar kleur ook. Mijn recentste kleurupgrade is mijn gele stoelen <3 [ [url=m/8S51ua.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan met de meeste culturen wel overweg… behalve Nederlanders. :') De twee collega’s met wie ik het minste heb, zijn allebei Nederlanders — de Britten, Duitsen, Fransen en mijn van oorsprong Russische collega allemaal geen probleem, maar door de Nederlanders weer ik meteen weer waarom ik niet in Nederland wilde werken, zelfs niet nu ik vrij gehard ben door het werken in racing. :+ Duits is wel iets makkelijker te wingen dan Frans, hoewel ik me er met wat vercrackt Latijn soms ook nog wel doorheen weet te bluffen… alleen die partikels. %)

Wauw, wat vet! Ik houd helemaal niet van geel, maar ik vind deze combinatie van het bruin, het rustige groen en dan het geel echt prachtig! <3

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 05:21

Ik doe al sinds 2016 mee, vorig jaar overgeslagen door financiele keuzes, maar voor de rest going strong :D
Ik had heeeeel wat pagina's terug wel leuk gezegd dat ik een voorstelpost zou maken, maar dat schoot er steeds bij in. Hier dan alsnog :j

Ik ben Suzanne, 22 geworden dit jaar en ik woon met 2 vrienden in een mooi huis, alweer 1,5 jaar zonder ouders! Alle 3 zijn wij laborant/analist of hoe je ons ook wil noemen. In dit huis heeft een van mijn vrienden een hele berg huisdieren (een dwergkonijntje, reuzenslakken, een spin, 3 hamsters, 5 ratten en 2 katers & 1 poes) , en ik heb een hamster hahaha! Al deze dieren worden al goddelijk verwend dus die hebben niets nodig. Ik lees hier en daar wat over kleuren in huis, mijn favoriete kleuren zijn lichtblauw, lichtpaars en mintgroen. Ook lees ik over de koude dagen, dekentjes voor op de bank zijn altijd welkom! Sloffen draag ik niet en sokken heb ik in principe zat, tenzij je een geinig printje tegenkomt, mag altijd! Maat 38.
Qua werk... ik werk in een fabriek, erg zwaar soms maar wel heel gezellig, ik heb een collega waarmee ik het heel goed kan vinden die ook Suus heet dus wij gaan altijd als Suus&Suus aan het werk :D hier werken overigens mensen uit heel wat landen, veel poolse collega's heb ik ook, dus ik probeer soms wat poolse woorden te leren. Heel lastig maar wel heel leuk om te merken dat de polen moeite doen om nederlands te leren en andersom :j

Mocht mijn santa vragen hebben, foto's willen zien of weetikveelwat laat het maar weten! Ik probeer actief te zijn in het topic zodat je zoveel mogelijk over me te weten kan komen, maar ik sta klaar voor verrassingen!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 08:01

De Secret Santa is ook geen echt Secret Santa als Kimberley niet mee kan doen toch :D ik miste je al!

Ik ben een beetje stil de laatste tijd, maar dat komt omdat ik op vakantie ben :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 08:15

@DeEenhoorn, flinke beestenboel. Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor spin je hebt. Wij hebben ook best een boel huisdiertjes, waaronder zes spinnen, drie baardagamen en drie katten.

Marjo, fijne vakantie!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:37

Laborant, dat lag ook ooit in mijn planning, maar na mijn diploma een compleet andere kant uitgegaan. Inmiddels ben ik troubleshooter voor eindkwalificatie issues bij complexe lithografische machines (die chips maken, 3 keer raden welk bedrijf).

Wij hebben overigens door heel Frankrijk getoerd, zijn begonnen in Normandië en Bretagne. :)) Mont Saint Michel overgeslagen, zijn we al ooit geweest. Wel prachtig, maar ook erg druk, anders was ik er nog wel een keer naar toe gegaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:42

Wat leuk een 101e santa erbij, ontstaat er nu ergens een driehoeksverhouding? <<)

Ik ben ook niet van donkerbruin in huis.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:43

Ik vind het ook altijd wel leuk om mijn huis een beetje mee te laten gaan met de seizoenen. Gisteren alvast deze neergezet.
Ik spaar ook egeltjes, uiltjes en van die poppetjes.Afbeelding
Afbeelding
Donkerbruin en die kleuren die je vroeger zag vind ik echt niet mooi, ook vintage spullen niet.

Leuk dat Kimberley toch mee mag doen! :)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:46

Oooh ik hou ook echt van Frankrijk. De moint saint michel, prachtig. Afgelopen jaar ben ik de Mont Ventoux opgefietst met mijn zoon, als voorpret op de Alpe dhu Zes. Ben nu een jaar vrij fanatiek aan het wielrennen en het is leuker dan ik ooit had gedacht.

Kimberley wat leuk dat je mee kan doen!

Ik ben hier ook niet zo heel actief, sorry. Mijn kind is vrij ernstig ziek en dat vraagt veel zorg en aandacht, dan nog mijn werk en paard… maar ik doe mijn best! En wat een fijne lieve mensen zijn hier. Echt heel leuk.

Meliaforever gezellig! Ik heb gisteren plantjes binnen gekregen van de kneusjesbox, daar ben ik helemaal blij mee. Waren er wel meer dan verwacht dus moest snel bij de kringloop potten gaan halen. :=

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 15:19

Super gezellig en leuk dat je er toch bij kunt zijn Kimberley! Top gedaan van beheer :D

Wij hebben geen donkerbruin in het interieur, maar wel veel (lichte) houttinten en cognac. De bedoeling was een beetje een Urban Jungle achtige inrichting, maar op dit moment is het vooral een ontplofte bende van speelgoed en kinderspullen. :') Als ik weer wat mobieler ben, heb ik op mijn to do lijstje staan om de woonkamer aan te pakken. Ben die rommel stiekem wel zat :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:18

Wat lief van het beheer om een uitzondering te maken zodat je mee kan doen Kimberley.
Ik dacht eerst ook dat gaat toch niet met een oneven aantal, maar ja dus wel :+

@Pauline, beterschap voor je kindje, is er wel vooruitzicht dat hij/zij snel opknapt?
Kneusjesbox hebben wij ook ooit gehad, jammer dat we daardoor ook van die rouwvliegjes er bij kregen en we een hele hoop planten weg konden gooien.
Maar het zijn wel leuke boxen.

@Marjo, fijne vakantie

Zijn er eigenlijk deelnemers die niet in Nederland wonen? En hoe gaat dat dan met verzenden?