Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daan13 schreef:Bruin in huis denk ik terug aan m'n kindertijd.... Bruine slaapkamer... Allemaal donker eiken meubelen in huis,alles donker
Blinnii schreef:Hopelijk blijft het goedgaan! Zeker benauwdheid lijkt me heel beangstigend!Lief dat je het vraagt!Ze is niet meer benauwd en is weer vrolijk
Hopelijk heeft ze in de herfst en winter niet weer ellende en was het nu twee keer pech (in juli ook al RS).
Wij zijn echt groot fan van kamperen. Hebben een eigen vouwwagen waar we deze zomer voor het eerst mee weg zijn geweest. Daarvoor kampeerden we altijd met een tent en twee keer hebben we een bungalow/safaritent gehuurd. Ik houd echt van het campingleven.
De herfst doet hier trouwens alweer goed haar intrede.. Het is al de hele dag aan het regenen. Mocht iemand nog leuke uitjes weten voor dit weer; ik houd me aanbevolen > ook leuk voor in mijn pakket "tips" over leuke plaatsen in binnen- en buitenland.
capopjekop schreef:Ik kan met de meeste culturen wel overweg… behalve Nederlanders.Ik heb meer met Duitsers. Zowel qua taal als gastvrijheid. Terwijl Frankrijk echt wel mooie plaatsen heeft.
Ik vind bruintinten in huis wel mooi, maar kleur ook. Mijn recentste kleurupgrade is mijn gele stoelen[ [url=m/8S51ua.jpg]Afbeelding[/url] ]