xoranlover schreef:Ik heb 3 boeketten, een bloemstuk en de orchidee. En de Panda, simba en nog creators.
Insecten vind ik ook gaaf. Die wil ik ook nog wel.
Heb je hier foto's van?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik heb denk ik nagenoeg alle boeketten (ook de vier seizoenen mini plantjes) en bloemen en planten, alleen boeket rozen niet en niet die boom met al die roze of groene knopjes en wat losse bloemen heb ik niet omdat ik ze niet mooi vind. Ik heb ook de insecten. Die zijn leuk om te maken.
Deels is al gemaakt deels nog niet. Ik heb ze vooral in frankrijk om wat kleurigs te hebben dat niet uitdroogt
karuna schreef:Die boeketten zijn voor mij tussendoortjes. Simpel recht toe rechtaan bouwen. De grotere sets ben je wel even aan het nadenken
Tezzy schreef:De kleine creator sets zijn leuk maar toch ook wel snel klaar. Merk dat het grote bouwwerk voor mij het leukste is. Al ben ik dan ook vooral bezig met opletten hoe ik modificaties kan doen.![]()
Toevallig vandaag klaar met de A-frame, meteen een brick bestelling klaar gezet voor wat mods en verandering van herfst naar zomerbladeren![]()
Tezzy schreef:Hier dan ook maar een foto’tje van mijn Treehouse met mod en het verschil in dak van de Aframe mod/geen mod
]
Neonlight schreef:Leuk die 2 machines zo bij elkaar. Zag gisteren nog iemand die de onderste net gekocht had, maar die is toch wel een stukje minder en eenvoudiger als de bovenste.