Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 11:33

Mijn eigen jaloerse gedrag :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 12:22

De parkeerkunsten van toch nog best wel veel mensen :\.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 12:25

Mijn vriend die nooit luistert als ik iets vertel. Ik zeg neg iets over een barbecue. zegt die oo maar als we gaan barbecueën komt niemand vroeg. Als je had geluisterd naar mij wat ik net allemaal vertelde, gaan we juist wel vroeg barbecueën. }:0

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 12:39

Is slapen een onderdeel van het rouwproces? Vandaag tot 12 geslapen, zo zonde. Maargoed, het zal wel nodig geweest zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 12:49

MarlindeRooz schreef:
Mijn eigen jaloerse gedrag :+

Dit herken ik. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:17

Benthhh schreef:
Is slapen een onderdeel van het rouwproces? Vandaag tot 12 geslapen, zo zonde. Maargoed, het zal wel nodig geweest zijn.

Stress/rouw etc kost een hele hoop energie :(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:20

Benthhh schreef:

Dat kan idd. :(:)

Verschilt per persoon natuurlijk, maar slapen kan zeker een manier van verwerken zijn. Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:30

Dat het echt achterlijk druk is op de Tilburgse kermis, dichtgooien die handel. Bah

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:36

Auto heeft een zeer irritant trekje. Zodra de lampen aangaan, houdt de radio ermee op. Afgelopen tijd ging het goed. Ik rij precies de snelweg op, kapt de radio er weer mee %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 14:09

Fading schreef:
Dat het echt achterlijk druk is op de Tilburgse kermis, dichtgooien die handel. Bah

Ik heb een gerelateerde ergernis, ik ken iemand die daar nu rond loopt, die thuis in quarantaine moet zitten. Maar ze heeft al zoooo laaaang moeten wachten om eens leuk naar een kermis te kunnen gaan! Dus ze is nu vrolijk daar, mensen aan het besmetten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 14:09

poes schreef:
Lisitano schreef:
Morgen proefritten in drie van onze droomauto’s. Met kater want we zijn wijn aan het hijsen.
Wordt de ultieme test.

Waarom kunnen we nooit normaal doen als er wijn is.

Want wijn :D

Welke auto’s?

Wijnnnn <3
Polestar voor vriend, GLC en XC90 voor mij. Nouja, voor de honden maar die rijd ik meestal rond, dus O:) Ik ben er nog niet uit, moeilijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 14:16

Lisitano schreef:
poes schreef:

Welke auto’s?

Wijnnnn <3
Polestar voor vriend, GLC en XC90 voor mij. Nouja, voor de honden maar die rijd ik meestal rond, dus O:) Ik ben er nog niet uit, moeilijk.

Polestar +:)+.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 14:29

Ja, die wordt het sowieso. Wat een geweldige auto, net een straaljager en alles zit erop.
Nu alleen dus nog een ruime SUV, hybride of volledig elektrisch, waar twee grote honden in passen. We vinden het wel leuk als er wat technologie in zit en dat viel me wel tegen bij Mercedes. Hoewel die wel weer het lekkerste reed. Lastig!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 14:49

Ik wil ook een proefrit in een polestar -O- (kan ik niet betalen, dus pech voor mij)

Mijn ergernis:
Iemand vond het nodig om een deel scooter pal voor een verzorgingsflat te parkeren. Wel op de straat.
Maar precies daar waar een helling zit voor rolstoel/rollator om te kunnen oversteken (o.a. Voor de bushalte). Ook is dit de route met geleide strepen voor slechtzienden.
Vind het al vervelend dat die dingen overal en nergens worden neergekwakt, maar deze mensen kunnen zich al moeilijk verplaatsten en dan blokkeer je hun route. Er is een reden dat daar geen auto’s geparkeerd staan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 15:02

Aan de ramptoeristen in Limburg, vreselijk ga maar helpen ipv koekeloeren. Heb het zo te doen met m'n mede provincie genoten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 15:15

Ineke2 schreef:
Beterschap [***], dat klinkt niet best. Goed rust nemen tot je echt herstelt bent.

Ik kan niet slapen |o

Moet nog tot 1 augustus werken, maar doe het allemaal wat rustig aan. Even wat minder paardrijden, iets meer tijd voor mezelf enzo

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 15:36

Dat ik een dure kast heb besteld. Snel geleverd, uren werk. Hij staat… maar iets met de deurtjes en scharnieren zit niet goed. Nu zitten de deuren scheef en sluit het niet goed. Als oplossing… er komt een nieuwe kast onze kant op.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 15:47

Luxorvalkje schreef:
Ik wil ook een proefrit in een polestar -O- (kan ik niet betalen, dus pech voor mij)

Ze vragen niet of je het kan betalen als je komt proefrijden: YOLO!
Ik reed tot kort geleden trouwens altijd in 18-jaar oude auto’s omdat ik geen rooie cent had. In mijn lievelings hoorde je het water klotsen in bochten en als ik remde en er groeide planten in. Hij was ook kikkergroen, ik mis hem.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:17

En vandaag is het Max die door Hamilton er gewoon af wordt gereden. Bah bah als je toch zo aan je winst moet komen he. Triestig ventje. Booooos -:(-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:23

Lisitano schreef:
poes schreef:

Welke auto’s?

Wijnnnn <3

Leuke auto’s! Ik zou denk ik voor de GLC gaan. Maar de Volvo is ook leuk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:26

Marije doe je voorzichtig? Als je een hersenschudding hebt kun je echt beter enkele dagen volledige rust nemen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:27

Dat zijn nog eens leuke keuzes, Lisitano! Die Volvo is wel echt huge, als ik het geld had, dan werd dat onze volgende auto hoor. Zeker met hond. <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:44

poes schreef:
Marije doe je voorzichtig? Als je een hersenschudding hebt kun je echt beter enkele dagen volledige rust nemen.

Mee eens. Mijn broer heeft nog steeds spijt dat hij de dagen na de hersenschudding dingen heeft opgepakt. Zoals werk en drummen.. Hij heeft waarschijnlijk daardoor nog steeds veel last van de hersenschudding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:56

Kookaburra schreef:
poes schreef:
[***] doe je voorzichtig? Als je een hersenschudding hebt kun je echt beter enkele dagen volledige rust nemen.

Mee eens. Mijn broer heeft nog steeds spijt dat hij de dagen na de hersenschudding dingen heeft opgepakt. Zoals werk en drummen.. Hij heeft waarschijnlijk daardoor nog steeds veel last van de hersenschudding.

Ik doe bijna niks hoor. Op gewoon wat filmpjes kijken die ik aln100x heb gezien en even naar buiten na.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 17:02

Ik verveel me maar weet ook niet wat ik wil doen