Kan het zwembad al op?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 11:48

Mijne staat ook al een tijdje, een beetje uit het lood maar hij lijkt er niks om te geven. Had er al plezier van maar echt relaxed erin liggen was er niet echt bij, woon op het platteland en weilanden om me heen en daar staat nog wel eens een koetje of een paardje, en daar horen natuurlijk dazen bij waar ik echt panisch voor ben, heb ongeveer 3 weken plezier van een beet

Ik heb gisteren een soort mega klamboe eromheen gebouwd
Afbeelding
Niet mijn beste werk maar ik kwam gisteren uit de nachtdienst en ben nu nog 3 dagen vrij en wilde het coût que coût af hebben. Zou het volgende keer netter doen maar volgende keer zou ik het zwembad ook netter neerzetten, tot die tijd voldoet het hopelijk

Zou er savonds ook niet in gedurfd hebben vanwege de muggen, dazen zie je nog een soort maar muggen niet echt, en ik ben daar licht allergisch voor dus ook daar heb ik dan wekenlang plezier van...

*Edit, iemand wilde het zwem elastiek bestellen, vooral doen, werkt fantastisch!

opisop_shop

Re: Kan het zwembad al op?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 12:39

Mooie oplossing, gelijk heb je!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 12:55

Slim, een reuze klamboe :j
Geen steekbeesten meer!

Hier al flink gebruik gemaakt van het zwembad! Heerlijk!
Binnenkort gaan we verhuizen, dys was de vraag of het kon blijven staan ivm foto's maken voor de verkoop van ons huis. Maar mag gelukkig blijven staan!