Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Ik lees overal dat kringloop tegenwoordig niet meer voor goedkoop staat. Wel jammer dat deze ontwikkeling steeds verder gaat. Voor mij is een deel van de lol van een kringloop bezoeken er zo wel af. Dan ga ik liever voor restantenwinkels, heb je tenslotte toch nieuw.
germie schreef:Maar geven jullie dan ook reviews in bijvoorbeeld de kringloop app? Ik doe dat wel. Ik zet er dan gewoon bij dat het te duur geworden is. Want als je het niet meldt, dan blijft het wel doorgaan natuurlijk.
Marieke1495 schreef:Heeft iemand nog tips rondom Groningen voor leuke kringloopwinkels? Ga vrijdag een rondje doen met een vriendin. Meubels zijn niet aan ons besteed trouwens.
Anoeska27 schreef:Ik gebruik de app niet, ik heb geen internet onderweg. Ik moet morgen wat ophalen in Vaassen, dus ik duik Stillema even in.
CoonArt schreef:Héél karig deze keer... alleen een poohbeertje met I love you en het stripboek van Penny, Spetter het circuspaard.
Ania schreef:CoonArt schreef:Héél karig deze keer... alleen een poohbeertje met I love you en het stripboek van Penny, Spetter het circuspaard.
Ik zie dat jij heel veel van paarden verzamelt, ik heb nog een doos vol met paardenbeeldjes (en dan echte, niet van die barbiepaarden) mocht je interesse hebben mag je hem hebben, maar ik denk dat verzenden een probleem wordt ivm gewicht en schade..
LWDaisy schreef:wow, goeie greep!!Ik plaats in het weekend een foto - ik heb echt een super leuke koop gedaan!
Ik kwam een mand tegen die vol zat met boekjes van De bibliotheek van de tweede wereldoorlog. Ik dacht eerst "oei dat zijn er wel heel veel". Ja, 53 stuks.. maar.. het is mijn passie, en ik volg een opleiding als gids in een Fort.. dus.. 0.25 euro x 53 = 13.25 euro = DEAL!
Verder nog een tijdschrift over D-day en een roman gescoord. Totaalbedrag was 16.nogwat euro
Edit - even een foto van Catawiki geleend, gaat om deze serie:
[ [url=m/u4uakE.jpg]Afbeelding[/url] ]