Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Soms kun je tot heel andere inzichten komen, als je echt op jezelf aangewezen bent en rust ervaart.
Neem de tijd om alles even op een rijtje te zetten en misschien kun je bepaalde (realistische) doelen stellen en daar naar toe werken?
En soms lukken dingen niet rechtsom, maar wel linksom.![]()
Sterkte in ieder geval, heel vervelend dat je je zo voelt.
Suzanne F. schreef:Oh dat herken ik zeker! Nostalgie heet dat. Ik zie weleens van die TikTok filmpjes dat je wakker wordt toen je 15 jaar was en dat alles een droom bleek te zijn geweest. Ik kan wel janken dan. Dat zou zo fantastisch zijn. Toen was mijn oma er nog en mijn vader en de paarden en mijn hondje. En alles wat ik anders zou doen.
Ik ben sowieso iemand die snel terugkijkt en terugverlangt. Ik wou dat ik meer positief naar de toekomst kon kijken. Ik wil altijd terug naar hoe het was.
Amber_anne schreef:Ik zou zeker contact opnemen met de familie als je daar behoefte aan hebt. Zijn familie vindt het waarschijnlijk mooi om te horen dat hij een vriendin had met wie hij een passie kon delen
Het is altijd fijn om te horen dat er meerdere mensen geven om een geliefde die overlijdt
Suzanne F. schreef:Wat een paardenellende lees ik weer. Dat mis ik echt totaal niet. Ik mis de paarden soms echt nog wel. Maar die zorgen, die stress, die kosten, totaal niet. Als ze het ene niet mankeren dan het andere wel. Ik heb zoveel pech gehad met de paarden. Had er zoveel verdriet van. Het was op een gegeven moment ook klaar. Dan wil je het ook niet meer. En het ging ook niet meer. Op een gegeven ga je je afvragen wat nou belangrijk is. En dan kies je toch voor je kind/gezin/huis. Al mis ik ze soms echt wel. Ik droom vaak over ze en vooral over eentje. Die komt heel regelmatig in mijn dromen voor.