Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 11:57

Ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoe het je staat!

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:21

MissBambi schreef:
Carnivoria schreef:
Ik heb vandaag het begin mee gelezen met al jullie boxen. Nu toch ook zelf gezwicht en een box besteld.

Meddy is mijn styliste.

[ [url=m/x9W9ka.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Prima voor onder een blazer.

[ [url=m/1oPQjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet mijn ding, maar misschien staat het wel heel leuk.

[ [url=m/JyDRqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo mooi! Echt een geweldige kleur.

[ [url=m/uj0a1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simpel, maar vind het zo op de foto wel een mooi shirt.

[ [url=m/Hz7aWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien een beetje te oudbollig, maar eerst maar eens passen.

[ [url=m/rjATHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb geen wit shirt, dus kom maar op.

[ [url=m/gqdRZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vreselijk. Deze heb ik verwijderd :')

[ [url=m/xCA6X3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet iets wat ik zelf zou kiezen, maar ben benieuwd hoe het staat.

[ [url=m/SB5kbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt heel kieskeurig in schoenen en dit trek ik echt niet aan. Verwijderd en gevraagd om een paar stoere pumps of enkellaarsjes.

[ [url=m/zkZS2X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Hele mooie kleur.

Ben heel benieuwd wat er als vervanging komt. Meddy heeft wel echt geluisterd naar wat ik wilde en goed gekeken naar de style inspiratie die ik had doorgestuurd. :D

Heb je een linkje van de spijkerbroek? Ik vind hem heel gaaf!

https://www.zalando.nl/drdenim-nora-rel ... w-k15.html

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:44

Escamilla schreef:
Ik probeer een nieuwe box te bestellen maar krijg steeds deze melding. Krijgen meerdere mensen deze? [ [url=m/qoiPKT.png]Afbeelding[/url] ]

Even opnieuw inloggen helpt hiertegen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:17

Jorex schreef:
Escamilla schreef:
Ik probeer een nieuwe box te bestellen maar krijg steeds deze melding. Krijgen meerdere mensen deze? [ [url=m/qoiPKT.png]Afbeelding[/url] ]

Even opnieuw inloggen helpt hiertegen.

Ja had ik idd geprobeerd. Alleen wist mijn wachtwoord niet meer en kon deze ook niet meer opnieuw wijzigen. Bij de links die ik hiervoor kreeg, kreeg ik steeds de melding dat deze al was gebruikt. Heb contact gehad met Zalon en blijkbaar was mijn account geblokkeerd vanwege vaak verkeerde inlogpogingen. Ik weet alleen nog niet of ik dit heb gedaan of dat er iemand anders in mijn account probeerde te komen..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:06

Ik waag hiero een enorme gok: ik laat ook een doos voor de Echtgenoot samenstellen :=
Ben dr klaar mee: koopt nooit zelf wat, moet ik altijd doen en het moet altijd maar hetzelfde: spijkerbroek, poloshirts en sportbroekjes voor in de zomer :roll:
Eens kijken wat hij van zo'n doos vindt :=

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:24

Leuk Mamamiesje! Ben benieuwd wat hij van zo’n box gaat vinden.
Je brengt me op ideeën.. ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:33

Hier ook eentje besteld met- en voor vriendlief. Hetzelfde, altijd effen shirts, een hoodie en spijkerbroek.
Ik ben benieuwd!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:37

Jullie hebben wrs nog (relatief) jonge kerels, die van mij is al wat ...ehh...gevorderd :') (ikzelf ook hoor) en ja dan weet je het wel he; wat een boer niet kent... :roll: :')

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:20

MamaMiesje schreef:
Jullie hebben wrs nog (relatief) jonge kerels, die van mij is al wat ...ehh...gevorderd :') (ikzelf ook hoor) en ja dan weet je het wel he; wat een boer niet kent... :roll: :')

Haha hier ook al wat gevorderd stel, dus ik kan je de hand schudden :p

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:29

Oh, ik ben heel benieuwd naar de 'echtgenoot-boxen'! Wij zijn ook een (ver)gevorderd stel :D , man is niet moeilijk, hij vindt het alleen lastig om geld aan zichzelf uit te geven. Dus het zou best een idee kunnen zijn...... :D

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 23:45

Sky_As schreef:
Ik heb mijn box ook binnen en gepast. Vond er weinig kleur in zitten. Dit had ik als inspiratie

[ [url=m/mpF7Zh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was mijn box:

[ [url=m/R6hY8z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb een aantal dingen gehouden. Zwarte flair broek, iets uit mijn comfort zone maar zat best leuk. Beige trui met knopen was gewoon mooie basic, zwarte t-shirt met grote knopen was ook wel oké en niet te duur. Zwart witte blouse heb ik ook gehouden (zie foto hieronder, touwtjes moeten gestrikt worden). Voor mij iets wat ik nooit zelf gekocht had, was ook vrij prijzig voor mijn doen maar vond hem mooi genoeg en goede kwaliteit.

[ [url=m/3I2uuI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blauwe blousejurk vond ik verschrikkelijk. Groene jurk was hele goedkope stof om te voelen. Zwarte blousejurk was 80 euro... Voor 20 euro had ik die misschien wel gehouden maar niet voor dat geld.

Sandalen zaten niet fijn en daar waren ze te duur voor. Zwarte trui was een naveltruitje en daar heb ik het figuur niet voor maar ook de leeftijd niet meer. Andere zwarte T-shirt was 40 euro vind ik te veel voor zoiets simpels. Colbert was goede kwaliteit maar leek wel een wedstrijdjasje en niet mijn ding.

Van de week komt ook mijn bestelling van de 77onlineshop, ben benieuwd, daar heb ik oa van de volgende foto's dingen besteld :witte broek, roze broek, spijker jasje, wit topje, roze colbert, bloemen broek

[ [url=m/V1gW4T.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IqFsok.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/w7hByC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8FQiKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4Gn4UG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zwart witte blouse is gaaf! Waar is deze van?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 08:11

MamaMiesje schreef:
Ik waag hiero een enorme gok: ik laat ook een doos voor de Echtgenoot samenstellen :=
Ben dr klaar mee: koopt nooit zelf wat, moet ik altijd doen en het moet altijd maar hetzelfde: spijkerbroek, poloshirts en sportbroekjes voor in de zomer :roll:
Eens kijken wat hij van zo'n doos vindt :=

Oohh maar dat is bést een idee. Misschien krijg ik die van mij zo wel van de spijkerbroek+t-shirt met kinderachtige print af :oo

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 12:35

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:22

Mijn box was gisteren binnen! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben echt blij met de box, eigenlijk zo goed als alles is mijn stijl en past bij mij! Dit zijn de items;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De spijkerbroek kwam ik echt niet in, dus die heb ik achterwege gelaten. De rest; let niet op mn hoofd trouwens, had net gesport en gedouchet enz. :+.

Afbeelding
Jurkje gaat terug. Bij mn heupen zit hij goed, maar bij mn buik te los. En dat staat niet netjes vind ik. En voor deze prijs moet een jurk wel echt goed zitten!

Afbeelding
Shirtje top! Maar ga m wel inruilen voor een andere. Ik trok de zak open en het was net of ik in het rookhok van de discotheek stond! Sorry, maar een nieuw shirt mag zo niet ruiken! Broek twijfel ik heel erg over... heeft een 7/8 lengte en ik weet nooit wat ik daarmee moet. En hij "hangt" een beetje bij het kruis, en
Weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Wat vinden jullie?

Afbeelding
Deze blazer houd ik ook! Is heel netjes en mooi, goede kwaliteit en de prijs is ook best ok!

Afbeelding
Afbeelding
Krijg bij dit soort jassen altijd het idee dat ik een badjas aan heb ofzo :+. Nee die gaat terug.

Afbeelding
Blouse vind ik mwah. Pasvorm vind ik niet helemaal netjes en heb al iets soortgelijks in mijn kast. Was ook nog best aan de prijs, dus die gaat ook weg.

Afbeelding
Jumpsuit vind ik gaaf! Maar twijfel... vind de vorm bij mijn buik niet mooi, de rest mooi strak en daar zit het los. Ook is hij net een maatje te klein, dus twijfel of ik een maatje groter bestel of niet....

Afbeelding
Blouse houd ik! Erg leuk, zeker met dit warmere weer! Rokje gaat weg. Is wel leuk, maar de stof is een beetje suede achtig en dat vind ik verschrikkelijk en de onderste rand is lelijk afgewerkt en dan vind ik 50 euro te veel.

Afbeelding
Zelfde blazer, maar dan met een ander topje.

Dus bokt... Ik twijfel over de jumpsuit (maatje groeter bestellen) en de grijze broek. Wat vinden jullie?

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:27

De outfit op de laatste foto is erg leuk! Ik loop vaak in zulke broeken, dus ik zou zeggen houden :D

De jumpsuit zo van de foto vind ik hem netjes zitten.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:27

De jumpsuit vind ik erg leuk staan. De broek vind ik niet zoveel bijzonders doen en ik vind de bovenkant raar vallen net alsof er teveel stof is. Die zou ik terugsturen.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:29

iirrssjjee schreef:
Mijn box was gisteren binnen! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben echt blij met de box, eigenlijk zo goed als alles is mijn stijl en past bij mij! Dit zijn de items;

[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]

De spijkerbroek kwam ik echt niet in, dus die heb ik achterwege gelaten. De rest; let niet op mn hoofd trouwens, had net gesport en gedouchet enz. :+.

[ [url=m/238yFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje gaat terug. Bij mn heupen zit hij goed, maar bij mn buik te los. En dat staat niet netjes vind ik. En voor deze prijs moet een jurk wel echt goed zitten!

[ [url=m/YJS3yl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje top! Maar ga m wel inruilen voor een andere. Ik trok de zak open en het was net of ik in het rookhok van de discotheek stond! Sorry, maar een nieuw shirt mag zo niet ruiken! Broek twijfel ik heel erg over... heeft een 7/8 lengte en ik weet nooit wat ik daarmee moet. En hij "hangt" een beetje bij het kruis, en

[ [url=m/zre8Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze blazer houd ik ook! Is heel netjes en mooi, goede kwaliteit en de prijs is ook best ok!

[ [url=m/h7lfP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rMvQO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg bij dit soort jassen altijd het idee dat ik een badjas aan heb ofzo :+. Nee die gaat terug.

[ [url=m/KkXews.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse vind ik mwah. Pasvorm vind ik niet helemaal netjes en heb al iets soortgelijks in mijn kast. Was ook nog best aan de prijs, dus die gaat ook weg.

[ [url=m/ITgbIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumpsuit vind ik gaaf! Maar twijfel... vind de vorm bij mijn buik niet mooi, de rest mooi strak en daar zit het los. Ook is hij net een maatje te klein, dus twijfel of ik een maatje groter bestel of niet....

[ [url=m/wOUuvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse houd ik! Erg leuk, zeker met dit warmere weer! Rokje gaat weg. Is wel leuk, maar de stof is een beetje suede achtig en dat vind ik verschrikkelijk en de onderste rand is lelijk afgewerkt en dan vind ik 50 euro te veel.

[ [url=m/MxfOcc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus bokt... Ik twijfel over de jumpsuit (maatje groeter bestellen) en de grijze broek. Wat vinden jullie?

Gave jumpsuit! Staat je ook prachtig!
Zou ik de link mogen?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:35

Mag ik ook af en toe meekleuren (geen hele fanatieke bokker), vandaag mijn eerste box bij maison 365 besteld, ben erg benieuwd wat ervan gemaakt wordt! Anders ga ik Zalon proberen

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:37

Bedankt!

De jumpsuit is helaas wel echt een maatje te klein, hij trekt in de naad, dus zou wel echt een maatje groter moeten. En xmarritw, dat gevoel had ik dus inderdaad ook... achter zit hij wel goed namelijk

Annet, je had er de vorige x ook naar gevraagd, toen had ik m ook al in dit topic geplaatst :+
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 26-05-20 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:38

iirrssjjee schreef:

[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/238yFN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YJS3yl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zre8Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h7lfP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rMvQO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KkXews.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ITgbIa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wOUuvF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MxfOcc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind de blazer, jas en jumpsuit echt geweldig!!!
De kleding is best wel warm voor deze tijd van het jaar, wordt daar niet veel rekening mee gehouden in de boxen? Of is het wel allemaal zomerkleding?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:41

renee16 schreef:
Vind de blazer, jas en jumpsuit echt geweldig!!!
De kleding is best wel warm voor deze tijd van het jaar, wordt daar niet veel rekening mee gehouden in de boxen? Of is het wel allemaal zomerkleding?

Dankje! Valt mee hoor! De grijze broek is wel van een dunne stof en de tops ook! De blazer had ik zelf naar gevraagd! Even als de jumpsuit (heb een bruiloft eind juni). Ik had ook om een leuke jas gevraagd (de badjas :+). Dus er word ook wel gekeken naar wat je zelf aangeeft!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:47

die jumpsuit is super chique!

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:53

iirrssjjee schreef:
Bedankt!

De jumpsuit is helaas wel echt een maatje te klein, hij trekt in de naad, dus zou wel echt een maatje groter moeten. En xmarritw, dat gevoel had ik dus inderdaad ook... achter zit hij wel goed namelijk

Annet, je had er de vorige x ook naar gevraagd, toen .
had ik m ook al in dit topic geplaatst :+

Jumpsuit heel leuk, blazer ook , die badjes :D
Dat off shoulder shirt staat je ook echt heel goed.

Die grijze broek weet ik niet zo goed

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:06

Ik zit al lang mee te lezen hier, maar ik durf het toch niet aan om zo'n box te bestellen. Denk dat ik toch liever zelf kies en bestel. Ik zie mezelf voorlopig namelijk geen winkel meer in gaan.
Is Zalando de enige waarbij je kunt bestellen en achteraf betalen? Heb ook gekeken op de site van Otto bijvoorbeeld en daar zag ik ook veel leuke dingen staan.
Alleen heeft Zalando zoiets als fitting erbij staan, en dat hebben ze op die andere sites niet. Dan nog vind ik het lastig bij Zalando… ons model is 1.80 en draagt maat S. Dus... is de broek dan net zo lang als je hem in L besteld? Bij mij is alles te kort dus ik heb langere mouwen en pijpen nodig.

iirrssjjee
- Die badjas..... :n
- Spijkerbroek erg leuk, als je die nog in de goede maat kunt krijgen
- Blazer staat je ook heel leuk
- Sorry, maar dat jurkje staat je echt heel leuk! En het is juist fijn dat het wat losser zit bij de buik. Als het daar strakker zit dan valt zelfs een plat buikje nog op
- Rokje mwah
- Jumpsuit staat je heel mooi getailleerd. Alleen hoe je nu op de foto staat daar is dat bij je buik niet te beoordelen. Als je hem groter besteld zit hij boven misschien niet meer mooi?
- grijze broek doet niet zoveel
- de 2 topjes en het off shoulder witte shirt vind ik persoonlijk ook niet zo

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:09

Ik vind het jurkje je ook heel goed staan Iris! Topje die je houdt ook, blazer ook. De jumpsuit staat je ook goed! De jas is inderdaad niks, de broek vind ik ook niet zo.