Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MissBambi schreef:Carnivoria schreef:Ik heb vandaag het begin mee gelezen met al jullie boxen. Nu toch ook zelf gezwicht en een box besteld.
Meddy is mijn styliste.
[ [url=m/x9W9ka.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Prima voor onder een blazer.
[ [url=m/1oPQjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet mijn ding, maar misschien staat het wel heel leuk.
[ [url=m/JyDRqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo mooi! Echt een geweldige kleur.
[ [url=m/uj0a1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simpel, maar vind het zo op de foto wel een mooi shirt.
[ [url=m/Hz7aWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien een beetje te oudbollig, maar eerst maar eens passen.
[ [url=m/rjATHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb geen wit shirt, dus kom maar op.
[ [url=m/gqdRZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vreselijk. Deze heb ik verwijderd![]()
[ [url=m/xCA6X3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet iets wat ik zelf zou kiezen, maar ben benieuwd hoe het staat.
[ [url=m/SB5kbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt heel kieskeurig in schoenen en dit trek ik echt niet aan. Verwijderd en gevraagd om een paar stoere pumps of enkellaarsjes.
[ [url=m/zkZS2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Hele mooie kleur.
Ben heel benieuwd wat er als vervanging komt. Meddy heeft wel echt geluisterd naar wat ik wilde en goed gekeken naar de style inspiratie die ik had doorgestuurd.
Heb je een linkje van de spijkerbroek? Ik vind hem heel gaaf!
Jorex schreef:Escamilla schreef:Ik probeer een nieuwe box te bestellen maar krijg steeds deze melding. Krijgen meerdere mensen deze? [ [url=m/qoiPKT.png]Afbeelding[/url] ]
Even opnieuw inloggen helpt hiertegen.

(ikzelf ook hoor) en ja dan weet je het wel he; wat een boer niet kent...
, man is niet moeilijk, hij vindt het alleen lastig om geld aan zichzelf uit te geven. Dus het zou best een idee kunnen zijn......
Sky_As schreef:Ik heb mijn box ook binnen en gepast. Vond er weinig kleur in zitten. Dit had ik als inspiratie
[ [url=m/mpF7Zh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was mijn box:
[ [url=m/R6hY8z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een aantal dingen gehouden. Zwarte flair broek, iets uit mijn comfort zone maar zat best leuk. Beige trui met knopen was gewoon mooie basic, zwarte t-shirt met grote knopen was ook wel oké en niet te duur. Zwart witte blouse heb ik ook gehouden (zie foto hieronder, touwtjes moeten gestrikt worden). Voor mij iets wat ik nooit zelf gekocht had, was ook vrij prijzig voor mijn doen maar vond hem mooi genoeg en goede kwaliteit.
[ [url=m/3I2uuI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blauwe blousejurk vond ik verschrikkelijk. Groene jurk was hele goedkope stof om te voelen. Zwarte blousejurk was 80 euro... Voor 20 euro had ik die misschien wel gehouden maar niet voor dat geld.
Sandalen zaten niet fijn en daar waren ze te duur voor. Zwarte trui was een naveltruitje en daar heb ik het figuur niet voor maar ook de leeftijd niet meer. Andere zwarte T-shirt was 40 euro vind ik te veel voor zoiets simpels. Colbert was goede kwaliteit maar leek wel een wedstrijdjasje en niet mijn ding.
Van de week komt ook mijn bestelling van de 77onlineshop, ben benieuwd, daar heb ik oa van de volgende foto's dingen besteld :witte broek, roze broek, spijker jasje, wit topje, roze colbert, bloemen broek
[ [url=m/V1gW4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IqFsok.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w7hByC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FQiKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Gn4UG.jpg]Afbeelding[/url] ]
MamaMiesje schreef:Ik waag hiero een enorme gok: ik laat ook een doos voor de Echtgenoot samenstellen
Ben dr klaar mee: koopt nooit zelf wat, moet ik altijd doen en het moet altijd maar hetzelfde: spijkerbroek, poloshirts en sportbroekjes voor in de zomer![]()
Eens kijken wat hij van zo'n doos vindt

.

. Nee die gaat terug.

iirrssjjee schreef:Mijn box was gisteren binnen! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben echt blij met de box, eigenlijk zo goed als alles is mijn stijl en past bij mij! Dit zijn de items;
[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spijkerbroek kwam ik echt niet in, dus die heb ik achterwege gelaten. De rest; let niet op mn hoofd trouwens, had net gesport en gedouchet enz..
[ [url=m/238yFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje gaat terug. Bij mn heupen zit hij goed, maar bij mn buik te los. En dat staat niet netjes vind ik. En voor deze prijs moet een jurk wel echt goed zitten!
[ [url=m/YJS3yl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje top! Maar ga m wel inruilen voor een andere. Ik trok de zak open en het was net of ik in het rookhok van de discotheek stond! Sorry, maar een nieuw shirt mag zo niet ruiken! Broek twijfel ik heel erg over... heeft een 7/8 lengte en ik weet nooit wat ik daarmee moet. En hij "hangt" een beetje bij het kruis, en
Weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Wat vinden jullie?
[ [url=m/zre8Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze blazer houd ik ook! Is heel netjes en mooi, goede kwaliteit en de prijs is ook best ok!
[ [url=m/h7lfP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rMvQO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg bij dit soort jassen altijd het idee dat ik een badjas aan heb ofzo. Nee die gaat terug.
[ [url=m/KkXews.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse vind ik mwah. Pasvorm vind ik niet helemaal netjes en heb al iets soortgelijks in mijn kast. Was ook nog best aan de prijs, dus die gaat ook weg.
[ [url=m/ITgbIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumpsuit vind ik gaaf! Maar twijfel... vind de vorm bij mijn buik niet mooi, de rest mooi strak en daar zit het los. Ook is hij net een maatje te klein, dus twijfel of ik een maatje groter bestel of niet....
[ [url=m/wOUuvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse houd ik! Erg leuk, zeker met dit warmere weer! Rokje gaat weg. Is wel leuk, maar de stof is een beetje suede achtig en dat vind ik verschrikkelijk en de onderste rand is lelijk afgewerkt en dan vind ik 50 euro te veel.
[ [url=m/MxfOcc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde blazer, maar dan met een ander topje.
Dus bokt... Ik twijfel over de jumpsuit (maatje groeter bestellen) en de grijze broek. Wat vinden jullie?
iirrssjjee schreef:Mijn box was gisteren binnen! Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben echt blij met de box, eigenlijk zo goed als alles is mijn stijl en past bij mij! Dit zijn de items;
[ [url=m/v8rKLX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWvNXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Orizw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbwSs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGcoeD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spijkerbroek kwam ik echt niet in, dus die heb ik achterwege gelaten. De rest; let niet op mn hoofd trouwens, had net gesport en gedouchet enz..
[ [url=m/238yFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje gaat terug. Bij mn heupen zit hij goed, maar bij mn buik te los. En dat staat niet netjes vind ik. En voor deze prijs moet een jurk wel echt goed zitten!
[ [url=m/YJS3yl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje top! Maar ga m wel inruilen voor een andere. Ik trok de zak open en het was net of ik in het rookhok van de discotheek stond! Sorry, maar een nieuw shirt mag zo niet ruiken! Broek twijfel ik heel erg over... heeft een 7/8 lengte en ik weet nooit wat ik daarmee moet. En hij "hangt" een beetje bij het kruis, en
Weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Wat vinden jullie?
[ [url=m/zre8Uy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze blazer houd ik ook! Is heel netjes en mooi, goede kwaliteit en de prijs is ook best ok!
[ [url=m/h7lfP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rMvQO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg bij dit soort jassen altijd het idee dat ik een badjas aan heb ofzo. Nee die gaat terug.
[ [url=m/KkXews.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse vind ik mwah. Pasvorm vind ik niet helemaal netjes en heb al iets soortgelijks in mijn kast. Was ook nog best aan de prijs, dus die gaat ook weg.
[ [url=m/ITgbIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumpsuit vind ik gaaf! Maar twijfel... vind de vorm bij mijn buik niet mooi, de rest mooi strak en daar zit het los. Ook is hij net een maatje te klein, dus twijfel of ik een maatje groter bestel of niet....
[ [url=m/wOUuvF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blouse houd ik! Erg leuk, zeker met dit warmere weer! Rokje gaat weg. Is wel leuk, maar de stof is een beetje suede achtig en dat vind ik verschrikkelijk en de onderste rand is lelijk afgewerkt en dan vind ik 50 euro te veel.
[ [url=m/MxfOcc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde blazer, maar dan met een ander topje.
Dus bokt... Ik twijfel over de jumpsuit (maatje groeter bestellen) en de grijze broek. Wat vinden jullie?
renee16 schreef:Vind de blazer, jas en jumpsuit echt geweldig!!!
De kleding is best wel warm voor deze tijd van het jaar, wordt daar niet veel rekening mee gehouden in de boxen? Of is het wel allemaal zomerkleding?
). Dus er word ook wel gekeken naar wat je zelf aangeeft! iirrssjjee schreef:Bedankt!
De jumpsuit is helaas wel echt een maatje te klein, hij trekt in de naad, dus zou wel echt een maatje groter moeten. En xmarritw, dat gevoel had ik dus inderdaad ook... achter zit hij wel goed namelijk
Annet, je had er de vorige x ook naar gevraagd, toen .
had ik m ook al in dit topic geplaatst