Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Je kan daar toch gewoon op handhaven?
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Je kan daar toch gewoon op handhaven?
De burgemeesters van sommige plaatsen kunnen hun hangjeugd niet aan ondanks die zogenaamde handhaving en pleiten voor versoepeling. Net als wanneer iedereen 130 blijft rijden en de regering maar weer besluit om 130 terug in te stellen omdat ze niet zouden kunnen handhaven.
M.i. moet je dus beter inzetten op hardere handhaving dan op versoepeling van eigewijze en/of asociale tokkies.
Geef de bevolking één vinger en ze pakken de hele arm.
Het zal ook 'n wisselwerking zijn dat ouders denken dat ze het toch wel krijgen als hun kinderen weer massaal naar school en sport gaan en dus geen rekening meer houden met hun medemens die wel mensen actief probeert te ontwijken.
litilaura schreef:Ik ben niet zo’n Facebook paniekzaaier begrijp me niet verkeerd, maar als de scholen weer open gaan lijkt het me een heel goed idee om dat op vrijwillige basis te doen.
lenaa_tje schreef:Ik sluit mij aan bij PSvanLot. Ik heb het niet eens over politie maar je kan mensen best wijzen op het feit dat ... hier in de supermarkt en op straat gaat het ook prima. Waarom op het sportveld niet.
Boras schreef:litilaura schreef:Ik ben niet zo’n Facebook paniekzaaier begrijp me niet verkeerd, maar als de scholen weer open gaan lijkt het me een heel goed idee om dat op vrijwillige basis te doen.
Zo zou ik het heel graag zien!
Ik heb een dochter op de basisschool en ik behoor tot meerdere risicogroepen.
Ik heb er gewoon "angst" voor om haar weer naar school te laten gaan.
Hoe moet dat in de praktijk gaan bij ons?
Boras schreef:litilaura schreef:Ik ben niet zo’n Facebook paniekzaaier begrijp me niet verkeerd, maar als de scholen weer open gaan lijkt het me een heel goed idee om dat op vrijwillige basis te doen.
Zo zou ik het heel graag zien!
Ik heb een dochter op de basisschool en ik behoor tot meerdere risicogroepen.
Ik heb er gewoon "angst" voor om haar weer naar school te laten gaan.
Hoe moet dat in de praktijk gaan bij ons?
PSvanLot schreef:elnienjo schreef:Waarom spoileren ze die maatregelen zo de hele dag op de nieuwssites? Vind het helemaal niet leuk dat Rutte niets verrassends meer zal brengen.
Je doet net alsof je feestje verpest wordt...