Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rennie89 schreef:Dat had ik toch gedaanik reed toen op gegeven moment zelfs onder de toegestane snelheid maar daarna toen het vrij was reed ik (op het stuk waar je altijd al 130 mocht) dus rond de 142 km. Maar omdat meneer de agent niet wist dat de snelheid daarvoor ook gewoon 130 was wou hij mij daarvoor schijnbaar toch aan de kant halen.
Ineke2 schreef:Rennie89 schreef:Dat had ik toch gedaanik reed toen op gegeven moment zelfs onder de toegestane snelheid maar daarna toen het vrij was reed ik (op het stuk waar je altijd al 130 mocht) dus rond de 142 km. Maar omdat meneer de agent niet wist dat de snelheid daarvoor ook gewoon 130 was wou hij mij daarvoor schijnbaar toch aan de kant halen.
Je hebt toch ingehaald met een te hoge snelheid? Lees ik nou zo verkeerd?
Citaat:Pas verder waar je altijd al 130 mocht ging ik weer naar 140 en haalde nog 1 auto in met 145 omdat deze zelf ook 140 reed en ging toen naar rechtstoen waren we inmiddels bij de betreffende afrit.
Rennie89 schreef:@nynke55, Nou ik heb geen punt gezien behalve de punt .je probeert te doen overkomen dat ik geen respect voor de politie heb en niet inzie dat ik te hard heb gereden wat ik meerdere keren al heb ontkracht. Dus nee, vertel, wat is je punt? Je vind het woordje aannaaien vervelend, meneer de agent vind je ook al vervelend.. draait het dan niet meer om wat jij vindt ipv waar deze situatie feitelijk over ging? Namelijk een agent die op een onverantwoorde manier iemand aan de kant zet op basis van verkeerde informatie of onvolledige informatie en niet wilt toegeven dat de informatie niet klopte en dan nog een opmerking maakt welke ook niet van toepassing was (over dat ik rekening moet houden met remafstand maar dat dat moeilijk gaat als een bus voor je word gegooid). Nogmaals alle respect voor de politie, ik werk zelf nauw samen met de Koninklijke marechaussee en douane dus de overheid is niets nieuws voor mij, ook bevriend met mensen die werkzaam zijn bij de politie dus helemaal mooi. Maar ik heb geleerd dat je alles op feiten moet kunnen baseren en een gepaste reactie moet inzetten bij bepaalde acties. Hij heeft mij zeker 1,5 kilometer verder van het zogenaamde stuk waar je 100 km mocht rijden voorheen pas van de weg gehaald. Hij had veel eerder de mogelijkheid om op een normale manier mij te laten volgen en heeft dit niet gedaan. Pas op het allerlaatste moment voordat de afrit eindigt knalt hij hem ervoor, remt en neemt mij mee de afrit af. Niks veiligs of verantwoord aan. Ik rijd een polo, geen Audi RS6 die moeilijk is in te halen
nynke55 schreef:Dit is gewoon een ergernis in het bokt verkeer...
Hanafubuki schreef:Mijn tel ligt altijd in de middenconsole op automodus. Wil m niet in mn zicht.
Mijn allergrootste ergernis ooit was een boete voor 30 te hard...in de trajectcontrole. Had me vergist in de tijd
die deed wel ff pijn