Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 10:09

xDenies schreef:
Hoe kinderachtig & achterbaks volwassen mensen via facebook kunnen zijn.

Nou, echt, dit. Heb mij ook weer lopen verbazen deze ochtend.

Bloemetje75

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 10:28

Man in 45 km wagen.... eerst aanwijzingen van verkeersregelaar niet opvolgen (leek niet te snappen dat hij moest wachten) bij wegwerkzaamheden. Daarna vol gas verder. Echt het is 30 vanwege wegwerkzaamheden en er ligt daar een school langs de weg en het is 8;30... dus de kans op kinderen, stoppende auto’s etc is groot. Idioot!

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 10:30

Zucht, te veel. Misofonie is geen grap :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 10:31

Dat er vorige week een 12-jarige jongen in de buurt is aangereden en overleden. En dat er nu mensen zijn die gaan benoemen dat de fietsers tegenwoordig niet normaal fietsen, alleen maar slingeren, op de telefoons zitten enz....

Alsof dat de oorzaak is... Het is allemaal al erg genoeg voor de nabestaanden...

Terwijl er al jaren veel te hard word gereden op dat punt en er al meerdere keren aanrijdingen zijn geweest....

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 10:42

cursebreaker schreef:
sureido schreef:
Niet kunnen slapen door piekeren over dingen die nog niet eens gebeurt zijn. :+

Herkenbaar. Story of my life en vreselijk kan dat gewoon zijn.
Hoop dat je alsnog een beetje rustig hebt kunnen slapen?

Half 3 in slaap gevallen en wekker om 9 gezet, ben vrij maar anders blijft mijn slaap ritme zo slecht..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-20 11:13

Nog geen cijfers terug van de tentamenweek. Ben ongeduldig. -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 12:01

Dat er deze week eerste ronde audities zijn voor het nieuwe eerste jaar van mijn opleiding, maar derdejaars niet hoeven te helpen. Ik wil er altijd bij zijn het is zo leuk en leerzaam om te zien :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 12:21

Er liepen twee mensen op het fietspad, ze namen ook het hele fietspad in.
Ik heb 2-3x gebeld met mijn fietsbel, ze gingen een beetje aan de kant.
En toen ik tussen hun door fietste, mij vies aankijken. Ja doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 12:24

ScarOfWars schreef:

Dit had ik zo vaak he. En dan is er vaak gwn een wandelpad of stoep naast.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 12:29

Marije_1997 schreef:
ScarOfWars schreef:

Dit had ik zo vaak he. En dan is er vaak gwn een wandelpad of stoep naast.

Yup, hier ook zo.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 13:54

Verkeerd op het toets rooster gekeken. Vervolgens twee weken lang de verkeerde toets geleerd. Te laat aangekomen, geluk hebben dat ik toch nog 1,5u heb om de toets te maken om vervolgens een 1 te krijgen omdat ik de verkeerde toets had geleerd. Pff. Herexamen here I come :\

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 14:07

Al 2 weken heel erg verkouden + oorsuizen en daardoor niet kunnen slapen |o

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 14:08

Rollenspellen. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 14:25

Fijn. Nog meer groepsopdrachten....

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 14:50

Het gesprek net met m'n ma. Ik zit nu werkloos thuis, en we verschillen daarin van mening.
Ik heb de decembermaand rustig aan gedaan. Voor die tijd veel gesolliciteerd, zonder resultaat, en in de decembermaand zelf wat minder sollicitaties de deur uit gedaan en voornamelijk ingeschreven bij uitzendbureaus en opties voor opleidingen in de zorg bekeken.
Nu, januari, ben ik (voor mijn idee) weer lekker bezig. Vacatures opzoeken, solliciteren, etc. Maar omdat mijn moeder dat niet ziet, mij voornamelijk achter de computer ziet op het forum of om spelletjes te doen, en met de hond ziet trainen, denkt zij dat ik compleet niks doe.

Mijn sollicitaties liggen voornamelijk bij winkels. Dierenwinkels, meubelwinkels, noem het maar op. Zolang er maar kassawerk te doen is. Zij vind dat vreemd, want dat is geen vetpot, en verwacht van mij dat ik ook in fabrieken ga staan, ''want dat deed zij vroeger ook''. Leuk voor haar, maar voor mij is dat echt niet weggelegd.

De ''discussie'' die er over bestond is gewoon duidelijk een verschil in gedachtegang van hoe zij er in stond vroeger, en hoe ik er in sta nu. Maar daardoor voel ik me nu wel behoorlijk poedersuiker omdat zij lijken te denken dat ik niks doe omdat ik ze niks vertel over het solliciteren etc. Ik vind dat niet belangrijk om te delen. Er gebeurd weinig, behalve afwijzingen ontvangen. Dat vind ik niet echt bepaald waard om met ze te delen. Ik deel veel liever vrolijke dingen in mijn leven, maar schijnbaar is dat ook niet goed. Ugh ;(

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:04

Barstende hoofdpijn..

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:05

Tigress schreef:
Het gesprek net met m'n ma. Ik zit nu werkloos thuis, en we verschillen daarin van mening.
Ik heb de decembermaand rustig aan gedaan. Voor die tijd veel gesolliciteerd, zonder resultaat, en in de decembermaand zelf wat minder sollicitaties de deur uit gedaan en voornamelijk ingeschreven bij uitzendbureaus en opties voor opleidingen in de zorg bekeken.
Nu, januari, ben ik (voor mijn idee) weer lekker bezig. Vacatures opzoeken, solliciteren, etc. Maar omdat mijn moeder dat niet ziet, mij voornamelijk achter de computer ziet op het forum of om spelletjes te doen, en met de hond ziet trainen, denkt zij dat ik compleet niks doe.

Mijn sollicitaties liggen voornamelijk bij winkels. Dierenwinkels, meubelwinkels, noem het maar op. Zolang er maar kassawerk te doen is. Zij vind dat vreemd, want dat is geen vetpot, en verwacht van mij dat ik ook in fabrieken ga staan, ''want dat deed zij vroeger ook''. Leuk voor haar, maar voor mij is dat echt niet weggelegd.

De ''discussie'' die er over bestond is gewoon duidelijk een verschil in gedachtegang van hoe zij er in stond vroeger, en hoe ik er in sta nu. Maar daardoor voel ik me nu wel behoorlijk poedersuiker omdat zij lijken te denken dat ik niks doe omdat ik ze niks vertel over het solliciteren etc. Ik vind dat niet belangrijk om te delen. Er gebeurd weinig, behalve afwijzingen ontvangen. Dat vind ik niet echt bepaald waard om met ze te delen. Ik deel veel liever vrolijke dingen in mijn leven, maar schijnbaar is dat ook niet goed. Ugh ;(

Eventueel gewoon elke dag alle vacatures doorsturen naar d'r waar je op hebt gesolliciteerd zodat ze ieder geval kan zien dat je wel degelijk iets doet? (Neem aan uit je bericht dat je bij d'r woont?) Dat doe ik nu ook gewoon, zodat m'n ouders zien dat ik ieder geval niet de hele dag zit te niksen en wel degelijk er tijd in steek, al kan je natuurlijk ook niet 24/7 bezig zijn, dus ja, natuurlijk zit je ook gewoon andere dingen te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:09

Tigress sterkte ermee. Heb een soort gelijke situatie gezeteld, maar dan ook nog dat mijn mij de grond in werkte en ik uiteindelijk alleen beneden kwam voor het avondeten en de rest van de dag op mijn slaapkamer leefde.

Nu super blij met mijn eigen stekje.

Deed ik ook alle sollicitaties delen, maar alsnog. Moest inderdaad 24/7 ermee bezig zijn met werk vinden en ook maar alles accepteren ook zou ik erop achteruit gaan in alle opzichten en gezondheid was ook niet belangrijk.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:53

Tinnitus die harder is geworden

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:55

SindyKaya schreef:
Tinnitus die harder is geworden

Oei! Sorry, oei! Niet fijn.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 16:04

Dat ik deze ochtend van mijn paard gevallen ben in onze piste. Normaal kan hij perfect tegen winderig weer. Was dus al 20 minuten goed aan het trainen tot ze plots een 200m verder grondwerken begonnen uit te voeren. Met andere woorden heel veel lawaai en met kraan omheining uithalen en in container gooien. Paard compleet over de zeik en ik er af! :( -O-

Bedankt voor deze moordpoging! :evaw:

Kan er gelukkig wel mee lachen. Nadien nog 10 minuten gereden en paard was wat zenuwachtig maar dit kon ik hem nu toch echt wel vergeven. De sukkelaar, zo denken dat hij aangevallen wordt! _O-

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 16:29

Ik irriteer mij aan mijn oog. Blijkt een hoornvlies beschadiging te hebben en zeer waarschijnlijk afgelopen weekend een bacteriële infectie erin gehad te hebben. Nu voor alle zekerheid toch maar een antibiotica zalf mee maar mijn oog blijft geïrriteerd. En dan moet je de hele dag werken op een laptop, niet fijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 17:24

1-0 voor het glazenschaaltje.
En toen moest ik dus ook nog stofzuigen -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 19:50

Bij iedereen gaat de autoverzekering omlaag. En ik doe alles heel braaf en netjes en ik moet meer gaan betalen :') Thank you aan alle Peugeot rijders die niet kunnen autorijden! :Y)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 21:06

Dag 0/14 zonder vuurwerk in 2020

Echt hou toch op man