xDenies schreef:Hoe kinderachtig & achterbaks volwassen mensen via facebook kunnen zijn.
Nou, echt, dit. Heb mij ook weer lopen verbazen deze ochtend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:sureido schreef:Niet kunnen slapen door piekeren over dingen die nog niet eens gebeurt zijn.
Herkenbaar. Story of my life en vreselijk kan dat gewoon zijn.
Hoop dat je alsnog een beetje rustig hebt kunnen slapen?
ScarOfWars schreef:Er liepen twee mensen op het fietspad, ze namen ook het hele fietspad in.
Ik heb 2-3x gebeld met mijn fietsbel, ze gingen een beetje aan de kant.
En toen ik tussen hun door fietste, mij vies aankijken. Ja doei.
Marije_1997 schreef:ScarOfWars schreef:Er liepen twee mensen op het fietspad, ze namen ook het hele fietspad in.
Ik heb 2-3x gebeld met mijn fietsbel, ze gingen een beetje aan de kant.
En toen ik tussen hun door fietste, mij vies aankijken. Ja doei.
Dit had ik zo vaak he. En dan is er vaak gwn een wandelpad of stoep naast.
Tigress schreef:Het gesprek net met m'n ma. Ik zit nu werkloos thuis, en we verschillen daarin van mening.
Ik heb de decembermaand rustig aan gedaan. Voor die tijd veel gesolliciteerd, zonder resultaat, en in de decembermaand zelf wat minder sollicitaties de deur uit gedaan en voornamelijk ingeschreven bij uitzendbureaus en opties voor opleidingen in de zorg bekeken.
Nu, januari, ben ik (voor mijn idee) weer lekker bezig. Vacatures opzoeken, solliciteren, etc. Maar omdat mijn moeder dat niet ziet, mij voornamelijk achter de computer ziet op het forum of om spelletjes te doen, en met de hond ziet trainen, denkt zij dat ik compleet niks doe.
Mijn sollicitaties liggen voornamelijk bij winkels. Dierenwinkels, meubelwinkels, noem het maar op. Zolang er maar kassawerk te doen is. Zij vind dat vreemd, want dat is geen vetpot, en verwacht van mij dat ik ook in fabrieken ga staan, ''want dat deed zij vroeger ook''. Leuk voor haar, maar voor mij is dat echt niet weggelegd.
De ''discussie'' die er over bestond is gewoon duidelijk een verschil in gedachtegang van hoe zij er in stond vroeger, en hoe ik er in sta nu. Maar daardoor voel ik me nu wel behoorlijk poedersuiker omdat zij lijken te denken dat ik niks doe omdat ik ze niks vertel over het solliciteren etc. Ik vind dat niet belangrijk om te delen. Er gebeurd weinig, behalve afwijzingen ontvangen. Dat vind ik niet echt bepaald waard om met ze te delen. Ik deel veel liever vrolijke dingen in mijn leven, maar schijnbaar is dat ook niet goed. Ugh