Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Ik heb echt een vreemde koper. Ze zou iets komen ophalen morgen, maar ze stelt het met de meest aparte redenen steeds uit. Nou, heb ik helemaal geen haast en kan het mij eigenlijk niks schelen, maar nu heb ik maar gezegd dat ik er nog even over na moet denken.
TheNovelist schreef:imaudy schreef:Ik heb echt een vreemde koper. Ze zou iets komen ophalen morgen, maar ze stelt het met de meest aparte redenen steeds uit. Nou, heb ik helemaal geen haast en kan het mij eigenlijk niks schelen, maar nu heb ik maar gezegd dat ik er nog even over na moet denken.
Ik ben nu wel benieuwd wat die aparte redenen zijn?
Mayflower_ schreef:Mijn oplichter (had een zadel gekocht, maar die was niet geleverd) heeft het geld weer teruggestort. Heb haar op FB gezet met naam en toenaam en binnen een dag had ik het geld weer. Wellicht een optie voor diegene hier die opgelicht zijn?
Binnen een uur wist ik bijna al haar gegevens.
Daphara schreef:Maris schreef:En wat kan je doen als je een beoordeling krijgt van iemand die niets van je gekocht heeft ? We hebben wel contact gehad, maar ze bood gewoon veel te laag. Item is inmiddels verkocht, maar nu dus een beoordeling van een niet-koper.
Tja, ik heb ook wel eens de mogelijkheid gehad om een verkoper te beoordelen waarvan ik niets gekocht heb.
Ik heb daar één keer gebruik van gemaakt toen de verkoper mijn bod geaccepteerd had en zich even later toch terug trok. Doorgaans negeer ik de mogelijkheid om verkopers te beoordelen waarvan ik niets gekocht heb.
Zelf zorg ik dat ik als verkoper altijd vriendelijk blijf en op onzin biedingen reageer ik gewoon niet.
Mocht iemand toch merkbaar ontevreden zijn over ons contact, dan blokkeer ik die persoon (was tip van een bikker hier) dan kunnen ze je ook niet negatief beoordelen. Dat heb ik laatst dus een keertje gedaan.
Lotus83 schreef:Donderdag kreeg ik een bericht op Mp van iemand.
Ik bied de vraagprijs.
Oké.. ophalen of versturen ..
Gisteravond kreeg ik bericht met versturen graag en het volledige adres
Ik stuur betaalverzoek en tot op heden niets gehoord..
Misschien ben ik ongeduldig maar ik vind dat toch een beetje vreemd
Laurora schreef:Oeps, vandaag was ik even een slechte marktplaats koper. Zou iets ophalen in de stad, tijd vergeten, meteen een berichtje gestuurd dat ik er direct aankwam. kwam uiteindelijk 20 minuten te laat aan.... schaamde me kapot
verkoper vond het gelukkig niet erg
Annabel schreef:Ik kom ook even inbreken!![]()
IK heb de 24e Dr Martens gekocht op marktplaats voor €50 excl vzk. Schoenen waren wel gedragen dus de prijs vond ik niet heel raar.
Naam, bankrek nmr gecheckt online en er was niks te vinden over de dame.
Nadat ik het bedrag had overgemaakt radiostilte. Ze antwoord niet meer op mijn berichten, leest ze niet, helemaal niks.
Op mijn telefoon kan ik nog wel op haar profiel komen, via de computer echter niet? dan geeft mp aan dat de pagina onvindbaar is.
De dame is verder ook nergens te vinden online. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu
Annabel schreef:Ik kom ook even inbreken!![]()
IK heb de 24e Dr Martens gekocht op marktplaats voor €50 excl vzk. Schoenen waren wel gedragen dus de prijs vond ik niet heel raar.
Naam, bankrek nmr gecheckt online en er was niks te vinden over de dame.
Nadat ik het bedrag had overgemaakt radiostilte. Ze antwoord niet meer op mijn berichten, leest ze niet, helemaal niks.
Op mijn telefoon kan ik nog wel op haar profiel komen, via de computer echter niet? dan geeft mp aan dat de pagina onvindbaar is.
De dame is verder ook nergens te vinden online. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu
IHN schreef:pissebedden mag je hier gratis ophalen.. brrrr...
ik wilde een flessenlam kopen.. gevraagd wat ie kostte:25 euro.
okay. Dan wil ik hem wel graag. Kan ik hem maandag ophalen?
zegt ie:kun je ook vanavond? 20 euro. Het was half 10 en ik moest uur rijden, dus nee... morgen gaat wel.
nee, kan niet. Dan maandag na 16 uur. 30 euro nag je hem ophalen.
heb toen aangegeven dat ik op deze manier geen zaken wilde doen. Gingen wel meer dingen niet soepel, dus dan niet, hoor.
Banyu schreef:Lotus83 schreef:Donderdag kreeg ik een bericht op Mp van iemand.
Ik bied de vraagprijs.
Oké.. ophalen of versturen ..
Gisteravond kreeg ik bericht met versturen graag en het volledige adres
Ik stuur betaalverzoek en tot op heden niets gehoord..
Misschien ben ik ongeduldig maar ik vind dat toch een beetje vreemd
Ik zou nog even afwachten. Hoewel als ik iets overneem of verkoop op marktplaats, het graag ook gelijk afgehandeld wil hebben, ipv paar dagen moeten wachten.. Zo irritant vind ik dat.
DeMolenhoek schreef:IHN schreef:pissebedden mag je hier gratis ophalen.. brrrr...
zegt ie:kun je ook vanavond? 20 euro. Het was half 10 en ik moest uur rijden, dus nee... morgen gaat wel.
heb toen aangegeven dat ik op deze manier geen zaken wilde doen. Gingen wel meer dingen niet soepel, dus dan niet, hoor.
Hier vind je ze zelfs regelmatig gratisIk snap wel dat de prijs elke dag omhoog gaat. Melk is gewoon onwijs duur. Heb nu ook besteld om mijn voorraad aan te vullen maar het is al €4.50 voor een zakje biest
Ik hoop dat je snel wat vindt!
IHN schreef:pissebedden mag je hier gratis ophalen.. brrrr...
dees_daan schreef:Ik vind het wel een beetje apart, eerst is hij €25, dan €20 als hij nu meteen weg kan, en om die 2 dagen komt er ineens weer een tientje bij.. Het is wel een levend wezen dat weggaat en als mensen dat om half 10 s'avonds nog even snel willen regelen dan zou ik er ook niet zoveel vertrouwen in hebben.
Laurora schreef:Laurora schreef:Oeps, vandaag was ik even een slechte marktplaats koper. Zou iets ophalen in de stad, tijd vergeten, meteen een berichtje gestuurd dat ik er direct aankwam. kwam uiteindelijk 20 minuten te laat aan.... schaamde me kapot
verkoper vond het gelukkig niet erg
Hier nog even op terugkomend,
Bij deze persoon heb ik dus pissebedden gekocht voor in mijn bioactieve bak.
Ik heb ze gekocht alszijnde porcellionides pruinosus.
blijken ze bij thuiskomst een compleet andere soort te zijn
Nou heb ik ze niet op naam gekocht, maar op kleur, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik kan me voorstellen dat het stevig balen is als je een bepaalde soort zoekt en je een compleet andere soort geleverd krijgt.
wat zouden jullie doen? Berichtje erachteraan of gewoon maar laten? (het gaat me echt niet om het geld of de dieren, ze waren een paar euro. Maar principieel vind ik dit niet tof)