De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:52

Bagheera_206 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nog een nadeel gevonden... Helaas komt je warme kopje thee 's ochtends niet vanzelf naar je toe lopen. Mijn eerste herfst/winter single en een kopje thee op bed krijgen is toch wel heel fijn. :=

Toch maar uit bed. _O-

Dan maar zo een slimme stekker op je waterkoker?

Hey Google, waterkoker aan.

Heeft het water iig al gekookt als jij je bed uit stapt. En je slimme thermostaat heeft huis al warm gestookt als jij je bed uit gaat. :D

Zo kom ik iig niet meer thuis in koud en donker huis na dagje werken en avondje stal. <3

Maar ik drink zo graag mijn kopje thee op in bed... :P Woon in een studio dus alles is dichtbij haha.

mala26

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:53

Waterkoker op je nachtkastje zetten?

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:20

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:21

mala26 schreef:
Waterkoker op je nachtkastje zetten?

Goede. _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:20

Een koker op je nachtkastje? := _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:22

Met gekleurde lichtjes? Die heb je tegenwoordig ook <<)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:44

Hahaha. Handig in het donker.

Zeg is dat een wake up light naast je bed? Nee dat is een koker voor een warm drankje in de ochtend. _O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:46

Gat in de markt. Een waterkoker wat tegelijkertijd een wakeup light is, dus wanneer het tijd is springt ie aan :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:23

Serieus.. Ik ben net verhuisd en op zoek naar een verhuiskaart om mijn adres te delen.. 90% van de kaarten: "Wij zijn verhuisd.." -O-

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 21:09

Daar liep ik ook tegenaan toe ik uit huis ging. Gelukkig werkte ik toen bij een drukkerij en kreeg het aanbod om daar met erg leuke korting zelf een kaart te laten drukken. Maar idd, als een kaartenmakerij zoals Hallmark dat gat in de markt nou eens opvulde...

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 21:18

Relaxed schreef:
Serieus.. Ik ben net verhuisd en op zoek naar een verhuiskaart om mijn adres te delen.. 90% van de kaarten: "Wij zijn verhuisd.." -O-

Geen beestenboel die mee verhuisd? :')

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 23:29

Shiloh schreef:
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.

dat herken ik heel goed. Ik ben een huismus en ga niet graag op stap. hoe sommige mensen het presteren om vrijwel nooit single te zijn is mij een raadsel

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 23:32

Mijn zusje had na een relatie van 9 jaar binnen een half jaar opnieuw een relatie. En eigenlijk was het al aan de week nadat het met de eerste uit ging. Ik snap daad bog steeds niets van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 06:46

SparklingApp schreef:
Relaxed schreef:

Geen beestenboel die mee verhuisd? :')

Haha mijn kat :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 07:20

Dan kan je of zelf kaarten laten drukken online, precies zoals je ze hebben wil. Of je schrijft in de ‘wij zijn verhuisd’ kaarten dat jij en je kat per datum gaan verhuizen naar:. :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 08:50

Relaxed schreef:

Ik en mijn twee persoonlijkheden zijn verhuisd. :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 13:00

Dovahkiin schreef:
Shiloh schreef:
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.

dat herken ik heel goed. Ik ben een huismus en ga niet graag op stap. hoe sommige mensen het presteren om vrijwel nooit single te zijn is mij een raadsel

Wij kunnen elkaar de hand schudden dan! Ben ook best wel een huismus, en snap het van relatie naar relatie hoppen van sommigen ook niet.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 19:50

Pfff denk je er eindelijk eentje te hebben gevonden die écht bij je past en wie je écht leuk vindt. Dan heeft 'ie steeds minstens 7 uur nodig om op een berichtje te reageren. Ik wordt daar echt vet onzeker van.

Verliefd zijn is helemaal niet leuk. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 13:05

Dovahkiin schreef:
Shiloh schreef:

Ik blijf me er ook altijd over verbazen hoe snel mensen verliefd kunnen worden en dan inderdaad binnen no-time weer een nieuwe vlam hebben... ik heb dat dus totaal niet en word ook niet snel verliefd. Ik moet iemand eerst echt leren kennen voor er iets van gevoelens ontstaan. Gelukkig ben ik best wel happy in m’n eentje, maar wat Shiloh zegt mis ik soms best wel.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 15:54

Je bent niet de enige die daar verbaasd van opkijkt Mkango. Ik denk er precies zo over als jij het nu verwoord hebt!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 16:17

JPitty schreef:
Je bent niet de enige die daar verbaasd van opkijkt Mkango. Ik denk er precies zo over als jij het nu verwoord hebt!

Ik ook!
En daarnaaat heb ook echt tijd nodig om iemand te leren kennen en vertrouwen

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 16:28

Ik ook, wil iemand eerst echt wel leren kennen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 06:52

DreamGuide schreef:
Pfff denk je er eindelijk eentje te hebben gevonden die écht bij je past en wie je écht leuk vindt. Dan heeft 'ie steeds minstens 7 uur nodig om op een berichtje te reageren. Ik wordt daar echt vet onzeker van.

Verliefd zijn is helemaal niet leuk. :n

Herkenbaar! Eindelijk iemand ontmoet bij wie ik me goed op m'n gemak voel en die ik echt leuk begin te vinden, maar tussen de dates door is het contact vrij minimaal. Dat hij niet direct reageert vind ik niet eens zo'n probleem. We hebben allemaal wel eens wat anders te doen dan op onze telefoon kijken. Als er dan antwoord komt en het bestaat uit slechts één of twee woorden en daar is de kous mee af, dan word ik daar wel heel onzeker van.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:42

Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:59

peach2001 schreef:
Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.
:')