Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 23:45

De gekke wielrennende Duitser die vandaag op werk de ingang aan het bezetten was. :n

Afbeelding

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 00:37

De horeca :+

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 00:56

Nou, eerste dag in de afwas was een ramp. Meteen van 17:00 tot 00:00 moeten werken zonder pauze, in een snikhete, kleine ruimte. Kreeg amper uitleg, moest het zelf maar uitzoeken. Ik deed alles te langzaam, te precies of juist te slordig. En nu mega veel last van m'n knie door het staan en lopen op een gladde vloer. Bah, gelukkig was het een proefdag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 01:47

Pff ik ben niet thuis maar in een dorp.. Nu is er in het dorp hiernaast dus dik feest echt 3 km verderop ofzo en het zijn allemaal mensen die niet met een volumeknop om kunnen gaan want het ene moment hoor ik het op de achtergrond en het volgende moment word ik van bed getrild omdat de volume in een keer omhoog gaat..
Inmiddels heb ik al 3 keer liever te dik in de kist gehoord in de afgelopen 3 kwartier en is nu net voor de 2e of 3e keer bloed zweet en tranen ingezet..
Ik heb afgelopen nacht amper geslapen dus wou om 11 uur eigenlijk al wel op bed maar komt er nu op neer dat ik beter kan wachten tot ze klaar zijn al heb je dan ook weer al die dronken lui wat waarschijnlijk deels hier weer met veel lawaai door het dorp gaat.

Om even een idee te geven, tijdens bloed zweet en tranen is er nu al 3 keer geswitcht van hard naar zacht..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 04:25

Jongeren in het weekend. Prima als je wilt feesten maar elk weekend de buurt wakker schreeuwen en met herrie komt mij de neusgaten uit.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 04:43

Aan dat iemand mn profielfoto heeft gejatb :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 07:16

Het is nu 22:15. Ik moet morgenochtend het hotel uit en doe mijn koffer dicht en de rits gaat kapot. Nu durf ik er niet meer aan te komen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 07:41

Annet_Dottie schreef:
Pff ik ben niet thuis maar in een dorp.. Nu is er in het dorp hiernaast dus dik feest echt 3 km verderop ofzo en het zijn allemaal mensen die niet met een volumeknop om kunnen gaan want het ene moment hoor ik het op de achtergrond en het volgende moment word ik van bed getrild omdat de volume in een keer omhoog gaat..
Inmiddels heb ik al 3 keer liever te dik in de kist gehoord in de afgelopen 3 kwartier en is nu net voor de 2e of 3e keer bloed zweet en tranen ingezet..
Ik heb afgelopen nacht amper geslapen dus wou om 11 uur eigenlijk al wel op bed maar komt er nu op neer dat ik beter kan wachten tot ze klaar zijn al heb je dan ook weer al die dronken lui wat waarschijnlijk deels hier weer met veel lawaai door het dorp gaat.

Om even een idee te geven, tijdens bloed zweet en tranen is er nu al 3 keer geswitcht van hard naar zacht..

Wij wonen in het buitengebied en in de zomertijd wel om het weekend raak.Hoort erbij.Ik heb weleens Andre Hazes enz in bed mee kunnen zingen.en de muziek komt niet bij de buren vandaan.Het is wel altijd om 01.00/02.00 stil.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 08:21

Warmmmmmmmmmmmmm. -O-

En dat weinig winkels op zondag open zijn of pas na 1 uur. En op maandag ook na 1 uur. :+

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 08:54

Sheehan schreef:

Ook echt de reactie onder jou. :=

Nog geen ergernissen vandaag, maar de dag is nog jong. *\o/*

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:04

Sheehan schreef:

ik kan dit niet aan %)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:28

Ben nu echt aan het wachten op iemand die het lollig vind ook die profielfoto te doen :+

Horeca ja daar ook echt ergernissen aan. Maar bazen mogen niet klagen wanneer ze een 16jarige een hongerloontje betalen dat iedereen eruit naait. Een 16-jarige gaat veel liever achter de kassa. Betaal meer en misschien blijven meer mensen.

En het zijn gewoon rot uren, werken als iedereen vrij is. Vooral als je vriendinnen lekker gaan terrassen :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:41

Ik zou gaan zwemmen met m'n vader vanochtend. Drie keer raden wie er nog in bed ligt, ondertussen is het hele zwembad al overgenomen door kinderen en worden baantjes moeilijk :/

Isa_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:02

Aan de rij bij de bakker. Daar gaan we minstens een uur instaan :Z

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:07

Aan de zonnebrand die niet gepakt heeft, ondanks dat ik me gister om het uur heb ingesmeerd zowat. :')
En ik vertik het om een t-shirt aan te doen zometeeen, want dat is echt te warm ;(
Spoiler:
Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:09

Aan dat ik al vanaf kwart voor 8 wakker ben & m'n vriend steeds ligt te snurken & dan boos wordt als ik m prik of een kussen zijn kant op gooi

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:11

Hooikoorts terwijl ik op de camping ben.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:18

Caitlin_K schreef:
Aan de zonnebrand die niet gepakt heeft, ondanks dat ik me gister om het uur heb ingesmeerd zowat. :')
En ik vertik het om een t-shirt aan te doen zometeeen, want dat is echt te warm ;(
Spoiler:
[ [url=m/mJxMLv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik voel met je mee. Maar ik doe zo wel een tshirt aan
Dit is de voorkant, de achterkant is nog erger
Afbeelding

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:26

Hooikoorts. Dat ik eigenlijk vandaag wel make up wil, maar me ogen jeuken zo.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:35

Ik wil zwemmen, maar om nu in mijn eentje bij het zwembad te gaan liggen..?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:38

Dat om 08.00 al dazen rondvlogen in het bos en mijn ruin als doelwit zagen.Volgende week om 07.00 het bos in.Om 06.00 op door de dazen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:39

Caitlin_K schreef:
Spoiler:
[ [url=m/mJxMLv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Teveel smeren is ook niet goed. Hierdoor leg je constant weer een laagje op jou huid dat weer moet inwerken. Afhankelijk van welk merk kan daar ook wat olie in zitten of blijft die wat langer nat/plakkerig waardoor het nog meer brand. Beter om de paar uur met een hoge factor smeren en binnen laten intrekken dan om het uur opnieuw smeren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:39

Mijn charming neighbour. Is al het hout in dr tuin aan het zwart verven. Dus ook ons gezamenlijke hek met vertikale planken en veel tussenruimte. }>

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:49

Pff ergerde mij vanacht aan dat het zo ontzettend benauwd was boven. Zelfs zo erg dat het moeilijker was om te ademen. dus hop enige raam open boven maar tot 4 uur was er weer een feestje buiten. Zoals elk weekend. en na 4 uur de vogels. Heb dus echt misschien 2 uur geslapen.
Ze waren ook hout aan het kapot maken constant voor vuur. :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:02

Dat het niet meer normaal lekker zomers weer kan zijn, maar dat het gelijk supertropisch heet moet -O-