Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar herkenbaar. Hier inmiddels geen issue meer. Gv is zowat nog allerter dan ik op mijn eten. Aantal keren gevolg van foutje gezien. Niet grappig dan. En hij heeft een neus voor dingen die ik mag hebben. En lief soms ook iets te oplettend. Lag wat in winkel, ik mocht niet hebben hij wel. Laat ie het liggen, zucht omdat ik het niet mag
. Dat is ook niet nodig.
hoe erg is zijn allergie? Jou borrelnoot handen of lippen kan dat een probleem geven voor zijn allergie? karuna schreef:Ai oeps wil je hem dood hebbenmaar herkenbaar. Hier inmiddels geen issue meer. Gv is zowat nog allerter dan ik op mijn eten. Aantal keren gevolg van foutje gezien. Niet grappig dan. En hij heeft een neus voor dingen die ik mag hebben. En lief soms ook iets te oplettend. Lag wat in winkel, ik mocht niet hebben hij wel. Laat ie het liggen, zucht omdat ik het niet mag
. Dat is ook niet nodig.
Maar een vraag/waarschuwing en meteen een goede openinghoe erg is zijn allergie? Jou borrelnoot handen of lippen kan dat een probleem geven voor zijn allergie?

Wel hartstikke leuk dat je een goede klik met hem hebt, ook fijn voor de afleiding in deze periode voor je. CalipsoLover schreef:Janine, ik heb ook een notenallergie maar daar ga je niet altijd van dood, dus als je een poging wil doen; soms werkt dat niet.![]()
Wel hartstikke leuk dat je een goede klik met hem hebt, ook fijn voor de afleiding in deze periode voor je.
wordt serieus zo.