Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
germie schreef:En ik vindhet wel perfect passen. Zoals jij het beschrijft is het te klein. Dat zit niet fijn.
Dus schrijf niet dat ik te grote kleding draag, dat is echt niet zo. Het is en blijft een mening. Voor mijn lichaam isdit passend. Niet te groot. Te groot is als je er in verzuipt. Maar maat kleiner gaat niet. Dus past echt. Echt waar. Ik heb brede schouders. En wil niet te korte mouwen. Dus koop ik passend voor mijn lijf. Een ander kan weer met een ander lichaam het anders passend hebben. Maar bij mij is dit passend. Amen.
Nies_ schreef:Flying_Angel schreef:Misschien moeten we onze meningen wat minder opdringen aan anderen. Leven en laten leven.
Nee, mensen moeten zich gewoon niet zo aangesproken voelen. Ik trek rustig slippers aan, met sokken er in ook nog. Modeblunder? Absoluut. Wil niet zeggen dat ik het niet aan kan.
Ik ben ook iets van 1.80 en kan gewoon prima kleren kopen bij de H&M ofzo hoor, broeken zijn altijd wel lang genoeg. Online hebben ze ook lengtematen
En noem de high waisted broeken maar lage heupbroeken 
[/quote]friesam schreef:thanks, die moet ik wel passen ergens. Online durf ik geen nwe modellen te bestellen. Te grote kans dat het niet past. Maar ik zal het eens in de gaten houden. Het is bekend merk immers.tipje voor je lengte Pepe jeans (ik koop ze in sale bij zalando rond de 50 euro) die 34 valt zo'n 5 cm langer dan only

, ik heb super charmant zo'n soort badslippers van de puma aan. Kom toch bijna nergens anders dan in de klas (waar ik met 6 studenten in zit) )

Nies_ schreef:Fenrir schreef:Ik snap Germie hierin wel. Ik heb ook moeite met het vinden van passende shirts, jassen, etc. Niet al te kleine borsten en erg brede schouders - en wel een slanke taille. Dus in feite is alles niet "zandloper" genoeg. Het verschil tussen mijn taille en de rest daarboven is zo'n 3-4 maten.
Met als gevolg dat ook getailleerde vrouwenshirts of veel te krap zitten, of model vuilniszak zijn wil mijn bovenlijf er in passen.
Draag dan wel weinig herenshirts (ik ben namelijk klein, dus die zijn sowieso al snel te groot) maar die passen over het algemeen goed (alleen kleed het wel minder af, natuurlijk)
Ik heb dat ook, maar herenshirts zorgen juist dat je net een blok beton op stokjes bent. Ik draag ze ook hoor, thuis, niet als ik denk dat ik er enigszins leuk uit zie.
De meeste herenshirts vind ik ook niet eens mooi bij mannen, want ook bij hun zijn het vormloze dingen die niks voor je figuur doen.
Ghostattack schreef:Ik zag net een oudere vrouw met panterprint laarsjes, heel gedurfd
Maar ik mag niks zeggen want waarschijnlijk zijn mijn schoenen vandaag voor velen pas echt een modeblunder[ [url=m/BCoL9c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig!
met dit weer zwarte panty no way. Huidskleur vind ik ook niet kunnen.. Marja geen panty is ook weer zo

#paniek!!!! 
borstnoot schreef:Wat wordt er toch heerlijk gehapt in dit topic!
Vermaak voor op school hier.
Ik zie er ook niet altijd op en top vrouwelijk uit (neem vandaag, ik heb super charmant zo'n soort badslippers van de puma aan. Kom toch bijna nergens anders dan in de klas (waar ik met 6 studenten in zit) )
Ik vind het zelfs best eigenwijs staan, al weet ik dat de meerderheid het hier afschuwelijk vindt.
Dus: take your loss germie. Doe ik nu ook. Wat jij zegt, iedereen draagt waar hij/zij zich goed in voelt, dus een keer je keuze verantwoorden is genoeg. Het wordt zo een ontzettend grappig topic omdat iedereen elkaar de les wil wijzen. (wat ik overigens niet erg vind, maar wel minder leuk voor de discussievoerders).
Oh, en wie er benieuwd is naar mijn (ik denk toch wel grootste) modeblunders waarmee ik zometeen vol trots door Venlo ga paraderen om een broodje te kopen![]()
[spoiler[imgm/Qar5a7.jpg[/img]/spoiler]
.
.
). LadyMadonna schreef:Dat vrouwelijke vind ik nog best lastig... ik ben de laatste jaren best aangekomen en heb nu best een buikje, en dan de juiste shirtjes en vooral jurkjes zonder dat ik 3 mnd zwanger lijk.... tja...