Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:44

Misschien moeten we onze meningen wat minder opdringen aan anderen. Leven en laten leven.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:45

germie schreef:
En ik vindhet wel perfect passen. Zoals jij het beschrijft is het te klein. Dat zit niet fijn.
Dus schrijf niet dat ik te grote kleding draag, dat is echt niet zo. Het is en blijft een mening. Voor mijn lichaam isdit passend. Niet te groot. Te groot is als je er in verzuipt. Maar maat kleiner gaat niet. Dus past echt. Echt waar. Ik heb brede schouders. En wil niet te korte mouwen. Dus koop ik passend voor mijn lijf. Een ander kan weer met een ander lichaam het anders passend hebben. Maar bij mij is dit passend. Amen.

Jij VINDT dit passen en anderen vinden dit te groot. Ik vind namelijk juist dat je erin verzuipt.

Een ander mag toch best zeggen dat hij of zij vindt dat jij te grote kleding draagt? Dan zeg jij dat jij het zo prima vindt en dan is het klaar.

Je zorgt zelf voor deze discussies omdat je doet alsof alles wat je zegt feiten zijn. Als je het wat anders verwoord komt het ook anders over. Doordat je zegt dat jouw mening echt waar is en een feit krijg je dat mensen gaan reageren want jouw mening is geen feit, en mijne ook niet.

Super toch dat jij je fijn voelt in dat shirt maar vele andere vinden dit mannelijk en te groot. Net als dat jij Teva's chique vindt. Dat mag je uiteraard vinden maar accepteer dan ook dat vele mensen dat niet vinden.

Nies_

LadyMadonna schreef:
Dat vrouwelijke vind ik nog best lastig... ik ben de laatste jaren best aangekomen en heb nu best een buikje, en dan de juiste shirtjes en vooral jurkjes zonder dat ik 3 mnd zwanger lijk.... tja...

Is wel vrouwelijk, als je zwanger lijkt.

Cer

hoe lang gaan we daarover door..??

Oh die multi color skechers... superleuk!!!! :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:46

Nies_ schreef:
LadyMadonna schreef:
Dat vrouwelijke vind ik nog best lastig... ik ben de laatste jaren best aangekomen en heb nu best een buikje, en dan de juiste shirtjes en vooral jurkjes zonder dat ik 3 mnd zwanger lijk.... tja...

Is wel vrouwelijk, als je zwanger lijkt.

_O-

Nies_

Flying_Angel schreef:
Misschien moeten we onze meningen wat minder opdringen aan anderen. Leven en laten leven.

Nee, mensen moeten zich gewoon niet zo aangesproken voelen. Ik trek rustig slippers aan, met sokken er in ook nog. Modeblunder? Absoluut. Wil niet zeggen dat ik het niet aan kan.

Jolien87

Ik had laatst een Afrikaanse kaftan aan voor een schoolproject, het zag er niet uit maar het zat heerlijk!

Anoniem

Maar jurkjes zijn ook lastig. Ik lijk in sommige jurkjes meer zwanger dan toen ik 9 maanden zwanger bleek.

En ik ben niet eens zwanger nu, maar gewoon een vetje of vocht wat verkeerd zit en een jurkje wat net wat raarder aansluit.. :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:47

Alles is een mening he. Germie heeft haar mening, andere hebben een andere mening.
Wat voor de 1 te groot is, is voor een ander niet. Maar dat maakt de 1 zijn mening geen feit en de andere niet.
Zijn beide gewoon andere meningen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:49

Nies_ schreef:
Flying_Angel schreef:

Nee, mensen moeten zich gewoon niet zo aangesproken voelen. Ik trek rustig slippers aan, met sokken er in ook nog. Modeblunder? Absoluut. Wil niet zeggen dat ik het niet aan kan.

Ja natuurlijk, maar er wordt hier op bepaalde dingen zo doorgehamerd. Let it go!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:49

[quote
Ik ben ruim 1.80m, absoluut niet tenger gebouwd (ook brede schouders) en ik koop _nooit_ kleding op de mannenafdeling. En toch weet ik altijd passende kleding te vinden, zonder daar een godsvermogen voor te betalen. Genoeg merken die lengtemaat 34/36 hebben qua spijkerbroek en waar je voor een paar tientjes een broek hebt.
[/quote]

Same :j Ik ben ook iets van 1.80 en kan gewoon prima kleren kopen bij de H&M ofzo hoor, broeken zijn altijd wel lang genoeg. Online hebben ze ook lengtematen :) En noem de high waisted broeken maar lage heupbroeken :=
Shirts pas ik ook altijd, van H&M pas ik vaak zelfs prima in een M :j

Op de middelbare droeg ik ook altijd herenshirts omdat ik me kapot schaamde voor m'n eigen lichaam, later ben ik in gaan zien dat vrouwenshirts écht mooier staan vanwege de vorm.

Maar iedereen moet zeker lekker dragen waar hij of zij zich goed bij voelt :j[/quote]

Ja 1.80 en maat S maar ook weinig problemen met broeken.
Only en H en M zijn niet duur. Bovenkleding gaat ook prima terwijl ik sportief gebouwd ben. Bredere schouders erg smalle taille.
Zeker nu de mode iets ruimer is.[/quote]
Ik heb maat L. Maar ze kruipen omhoog bij damesshirts. Op de kont. Ik blijf ze omloog trekken. Dus herenshirts voor vrouwen zijn perfect voor mijn lengte en figuur. Tja kan mn lijf niet veranderen. Lengte 34 is te kort. 36 soms ook. Dus ik heb echt lange benen. En die vind ik niet betaalbaar bij de dames. En dan ook nog pockets en geen gaten en bies en kralen. Een echte spijkerbroek zoek ik dus. Kennelijk denkt men dat vrouwen dat niet dragen.

Ik vind mezelf best vrouwelijk. Maar vrouwenkleding past vaak niet. Uniseks wel en voel ik me vrouwelijk in. Mooi dus. Past bij me. Netjes en tof. Ik zou echt mezelf niet in een jurk zien. Ik kan mezelf wel voorstellen als sexy man. Haha. Niet als slanke vrouw in een rok op de catwalk. Wel als stoere vrouw op de catwalk. Lekker outdoor. Heerlijk.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:52

tipje voor je lengte Pepe jeans (ik koop ze in sale bij zalando rond de 50 euro) die 34 valt zo'n 5 cm langer dan only

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:58

friesam schreef:
tipje voor je lengte Pepe jeans (ik koop ze in sale bij zalando rond de 50 euro) die 34 valt zo'n 5 cm langer dan only
thanks, die moet ik wel passen ergens. Online durf ik geen nwe modellen te bestellen. Te grote kans dat het niet past. Maar ik zal het eens in de gaten houden. Het is bekend merk immers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:01

Zalando kan je gratis terugsturen, maakt het misschien makkelijker ook om dingen te proberen :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:16

Ik zag net een oudere vrouw met panterprint laarsjes, heel gedurfd :P

Maar ik mag niks zeggen want waarschijnlijk zijn mijn schoenen vandaag voor velen pas echt een modeblunder :)) Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:16

Wat wordt er toch heerlijk gehapt in dit topic! :')
Vermaak voor op school hier.

Ik zie er ook niet altijd op en top vrouwelijk uit (neem vandaag :') , ik heb super charmant zo'n soort badslippers van de puma aan. Kom toch bijna nergens anders dan in de klas (waar ik met 6 studenten in zit) )

Ik vind het zelfs best eigenwijs staan, al weet ik dat de meerderheid het hier afschuwelijk vindt.
Dus: take your loss germie. Doe ik nu ook. Wat jij zegt, iedereen draagt waar hij/zij zich goed in voelt, dus een keer je keuze verantwoorden is genoeg. Het wordt zo een ontzettend grappig topic omdat iedereen elkaar de les wil wijzen. (wat ik overigens niet erg vind, maar wel minder leuk voor de discussievoerders).

Oh, en wie er benieuwd is naar mijn (ik denk toch wel grootste) modeblunders waarmee ik zometeen vol trots door Venlo ga paraderen om een broodje te kopen :9 :')
Spoiler:
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:37

Nies_ schreef:
Fenrir schreef:
Ik snap Germie hierin wel. Ik heb ook moeite met het vinden van passende shirts, jassen, etc. Niet al te kleine borsten en erg brede schouders - en wel een slanke taille. Dus in feite is alles niet "zandloper" genoeg. Het verschil tussen mijn taille en de rest daarboven is zo'n 3-4 maten.
Met als gevolg dat ook getailleerde vrouwenshirts of veel te krap zitten, of model vuilniszak zijn wil mijn bovenlijf er in passen.
Draag dan wel weinig herenshirts (ik ben namelijk klein, dus die zijn sowieso al snel te groot) maar die passen over het algemeen goed (alleen kleed het wel minder af, natuurlijk :D )

Ik heb dat ook, maar herenshirts zorgen juist dat je net een blok beton op stokjes bent. Ik draag ze ook hoor, thuis, niet als ik denk dat ik er enigszins leuk uit zie.

De meeste herenshirts vind ik ook niet eens mooi bij mannen, want ook bij hun zijn het vormloze dingen die niks voor je figuur doen.

Hangt totaal af van de pasvorm en het type shirt. Een standaard shirt zoals jij noemt zou ik ook niet snel aantrekken nee, maar er zijn genoeg andere dingen (strakkere shirts, van die houthakkersblouses etc.) waar je echt wel leuke dingen mee kunt doen!
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 21-06-17 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:39

Ghostattack schreef:

Maar ik mag niks zeggen want waarschijnlijk zijn mijn schoenen vandaag voor velen pas echt een modeblunder :)) [ [url=m/BCoL9c.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- Geweldig!
Ik zou er echt wat van zeggen als ik je er mee zag! Of vragen of ik ze mag aaien ofzo :+ :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 10:41

Op weg naar een castin.. Wat een dilemma. Heb een super leuk en net jurkje aan.. Maarja wel of geen panty :') met dit weer zwarte panty no way. Huidskleur vind ik ook niet kunnen.. Marja geen panty is ook weer zo :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:48

Nou ik ben benieuwd naar wat je gaat doen....

Ik heb de riders-tan, dus zonder pantys is echt verschrikkelijk... maar met pantys kan echt niet met dit weer..
wat doe je dan %) #paniek!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:51

Met dit weer zou ik toch echt zonder panty gaan, helemaal naar een casting!

Witte reflectoren kan je eventueel nog wat bruiner maken met zelfbruinspul ofzo? :+
Hoewel ik gewoon iedereen verblind met mijn witte reflectoren *D

(Ook een mode-blunder, maar al dat zelfbruinspul begin ik gewoon niet aan en de zon doet er ook niks aan..)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:26

borstnoot schreef:
Wat wordt er toch heerlijk gehapt in dit topic! :')
Vermaak voor op school hier.

Ik zie er ook niet altijd op en top vrouwelijk uit (neem vandaag :') , ik heb super charmant zo'n soort badslippers van de puma aan. Kom toch bijna nergens anders dan in de klas (waar ik met 6 studenten in zit) )

Ik vind het zelfs best eigenwijs staan, al weet ik dat de meerderheid het hier afschuwelijk vindt.
Dus: take your loss germie. Doe ik nu ook. Wat jij zegt, iedereen draagt waar hij/zij zich goed in voelt, dus een keer je keuze verantwoorden is genoeg. Het wordt zo een ontzettend grappig topic omdat iedereen elkaar de les wil wijzen. (wat ik overigens niet erg vind, maar wel minder leuk voor de discussievoerders).

Oh, en wie er benieuwd is naar mijn (ik denk toch wel grootste) modeblunders waarmee ik zometeen vol trots door Venlo ga paraderen om een broodje te kopen :9 :')
[spoiler[imgm/Qar5a7.jpg[/img]/spoiler]

Ben nu ook in Venlo, op school lol

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 11:27

Van die t-shirts die je aan krijgt als je op een festival moet werken :').
Die dingen passen nooit en zijn zo niet charmant..

Afbeelding

Ik kijk super charmant, iets met zon en vergeten zonnebril op te doen :+.
Na deze dag (stond achter de bar, en mijn armen zaten in de zon) had ik een woest mooie t-shirt streep die ik nu weg moet gaan werken :') ).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:00

LadyMadonna schreef:

Hier loop ik ook tegenaan sinds ik aanzienlijk aangekomen ben. Was met pijn en moeite 6 kilo kwijt in 7 maanden tijd, zit er in 6 maanden tijd weer 7 kilo aan... Ben blij als ik uit de blessuretijd ben. -O-

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:01

Ghostattack schreef:

Maar ik mag niks zeggen want waarschijnlijk zijn mijn schoenen vandaag voor velen pas echt een modeblunder :)) [ [url=m/BCoL9c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn echt keigaaf! Waar zijn ze van?