Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:16

Relaxed schreef:
Nou courses, dat is wel erg kort door de bocht.. niet iedere situatie is hetzelfde. Mijn ex en ik gaan nog heel goed, gezamenlijke vrienden en zijn zus is een goede vriendin. Waarom zou ik dat allemaal achterlaten omdat hij mn ex is?

Dat is een hele, hele andere situatie als die hier beschreven is en waar ik op reageerde. Ik spreek mijn andere exen ook nog, maar daar lig ik niet mee in bed.

Urbanus

Relaxed schreef:
Nou courses, dat is wel erg kort door de bocht.. niet iedere situatie is hetzelfde. Mijn ex en ik gaan nog heel goed, gezamenlijke vrienden en zijn zus is een goede vriendin. Waarom zou ik dat allemaal achterlaten omdat hij mn ex is?

Heeft die ex je ook geestelijk misbruikt en gedwongen tot abortus?

Gianti

Relaxed schreef:

Slaap je er ook nog steeds bij :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:18

Ik dacht dat de opmerking van courses algemeen bedoelt was en dat vond ik te kort door de bocht.. ihgv guess ben ik het er helemaal mee eens, beter geen contact ;)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:31

lieveli schreef:
Ik ga er me er verder niet over uitlaten want ik kan niks aardigs bedenken om te zeggen.

Hoe was de groepsmeeting, mensen?

Ja was leuk

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:34

lieveli schreef:
Ik ga er me er verder niet over uitlaten want ik kan niks aardigs bedenken om te zeggen.

Hoe was de groepsmeeting, mensen?

ja gezellig. Ik zal even kijken of ik de foto's in een album kan gooien, en dubbele/minder charmante er nog even uit halen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:37

Nah, geen ongecensureerde versie? :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:38

Ik kan ook niks aardigs over de situatie zeggen en alles is al wel gezegd lijkt me.

Ik heb ook nog veel contact met ex, maar wij hebben een kind.
Als je allebei duidelijk weet waar je staat, kan je gemakkelijk goed contact hebben. Maar dat is anders dan de situatie van Guess.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:41

Relaxed schreef:
Nah, geen ongecensureerde versie? :+

Ik denk dat ik dan niet heel welkom meer ben bij een volgende meet :')
Of ik kom er niet meer levend van thuis :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:07

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:09

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:21

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:27

Wow, die heeft echt hulp nodig :oo

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:31

Freaky oliebol, echt bizar :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:33

Wowww dat is next level.. al kijk ik nu catdish.. net 1 die 400 vrouwen had gecatfished.. hield heel lijst bij wat bij welke vrouw hoorde, incl filmpjes en foto's van hun op seksueel vlak

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:39

Gianti schreef:
Wowww dat is next level.. al kijk ik nu catdish.. net 1 die 400 vrouwen had gecatfished.. hield heel lijst bij wat bij welke vrouw hoorde, incl filmpjes en foto's van hun op seksueel vlak

Eerlijk gezegd vind ik een vent die vrouwen verslijt alsof het papieren zakdoekjes zijn veel walgelijker dan een iemand die haar gemis in het echte leven met illusies wil compenseren. Dromen zijn beter dan niets, ja toch? Al zal ik ook dat niet aanraden en zou ik zeker niet die geclaimde vent willen zijn.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:41

Wow dat is wel heftig :oo

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 16:44

Oh wow, heftige verhalen hier in een pagina ineens...

@guess, met die toevoeging op het verhaal zou ik hem nog harder uit je leven knikkeren, die jongen brengt echt niets goeds met zich mee, je hebt al genoeg oliebol op je bordje gehad, laat de rest niet meer vergallen alsjeblieft :(:).

Dat photoshoppen vind ik wel behoorlijk triest en schrijnend eigenlijk, hoe erg moet je het hebben dat je tot dat soort maatregelen over gaat.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:45

musiqolog schreef:
Gianti schreef:

Eerlijk gezegd vind ik een vent die vrouwen verslijt alsof het papieren zakdoekjes zijn veel walgelijker dan een iemand die haar gemis in het echte leven met illusies wil compenseren. Dromen zijn beter dan niets, ja toch? Al zal ik ook dat niet aanraden en zou ik zeker niet die geclaimde vent willen zijn.
Mwoh, als persoon A persoon B als zakdoekje wil slijten is persoon B daar nog altijd bij, lijkt me. D'r vanuit gaande dat het beide volwassen personen zijn met enig besef en (zelf)respect.

Om nu iemand van het net te plukken en 4 jaar lang fictief in je leven te laten vloeien vind ik wat verder gaan, dan ben je echt langdurig heel verkeerd bezig. Zelfs tot kei hard liegen t.o.v. je vrienden/familie. Daarnaast vind ik dit naar identiteitsdiefstal neigen, erg heftig en de gevolgen kunnen enorm zijn. Stel nu dat zijn daadwerkelijke verloofde een foto online was tegen gekomen?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:53

Ailill schreef:
Mwoh, als persoon A persoon B als zakdoekje wil slijten is persoon B daar nog altijd bij, lijkt me. D'r vanuit gaande dat het beide volwassen personen zijn met enig besef en (zelf)respect.

Om nu iemand van het net te plukken en 4 jaar lang fictief in je leven te laten vloeien vind ik wat verder gaan, dan ben je echt langdurig heel verkeerd bezig. Zelfs tot kei hard liegen t.o.v. je vrienden/familie. Daarnaast vind ik dit naar identiteitsdiefstal neigen, erg heftig en de gevolgen kunnen enorm zijn. Stel nu dat zijn daadwerkelijke verloofde een foto online was tegen gekomen?

Op zich wel. Maar dit is puur persoonlijk. Ik heb altijd al een gruwelijke hekel gehad aan narcisten, aan mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden en de rest van de wereld als verlengstuk van hun ego beschouwen. In mensen die onzeker of ongelukkig zijn en hun heil in escapisme zoeken kan ik me juist heel goed inleven. Ik ben - jaren geleden, gelukkig - heel zwaar en ongelukkig verliefd geweest en heb toen ook best heftige dingen gedaan. Niet opzettelijk, ik stond er niet bij stil wat de gevolgen waren. Dus ja, ik snap zo iemand. (Al waren mijn daden niet van deze orde natuurlijk.)

Maar ik heb hierboven ook al duidelijk gezegd dat ik het niet zou aanraden, of aan de andere kant zou willen staan.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 26-02-17 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 16:53

Persoon hoeft toch niet op de hoogte te zijn van het versleten worden als zakdoekje? Dat is nou net het probleem met dat soort gasten, ze geven het gevoel alsof je dus meer voor ze bent dan het zakdoekje.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:54

hyppolyte schreef:
Persoon hoeft toch niet op de hoogte te zijn van het versleten worden als zakdoekje? Dat is nou net het probleem met dat soort gasten, ze geven het gevoel alsof je dus meer voor ze bent dan het zakdoekje.
En daarbij; it takes two to tango.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:36

Beide zijn totaal gestoord

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:56

Het zal je maar gebeuren dat je jezelf zo tegen komt op social media :') ik zou het wel een beetje eng vinden haha

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:19

Wow dat ik daar nog niet opgekomen was zeg! Gewoon een vriend photoshoppen! Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn omgeving dat zou accepteren, die willen het liefst overal van op de hoogte zijn :Y)