. Heb ik hier ook altijd. Zijn alleen wel écht stervensduur. Meestal heb ik er 2 of 3 en zit ik aan ongeveer 1,5€. Ze hadden vorige week wel een aanbieding op de Pink Ladies bij de Hoogvliet: 2 sixpacks ervan voor 4€, echt niet duur. Maar vind ze ook een stuk minder lekker en ze zijn ook kleiner dan de losse. Maargoed, dan neem ik er wel 2
.Soms nemen we met een aantal een doos via het werk, dat is inkoop, dus wel een heel stuk goedkoper. Probleem is alleen dat het per 5kg en dat krijg ik nooit in mn eentje op. Dat is wel het grote nadeel van hier: zo veel groente en fruit te koop voor inkoop, maar alles gaat per doos of bepaalde gewicht en dat is voor 1p (+konijnen) echt veel te veel.
4 voor 2,50....
Maar ik d8 dat dit lekkere appels waren... en reteduur maar ze waren dus helemaal niet zo lekker en ze worden ook nog eens snel rot... had al wat plekken terwijl ik ze pas maandag heb gekocht

. Ik haal af en toe een tros bananen, maar dat is omdat ik echt heel weinig fruit lust en wat ik wel lekker vind is nu én te duur én niet lekker omdat het verkeerde seizoen is nu.