Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 13:34

Ik zou terugsturen:

Geachte heer (naam),

Bedankt voor uw bod. De auto mag voor dat bedrag weg, maar dan moet u hem uiterlijk morgen ophalen.

Met vriendelijke groet,
(naam TS)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:08

"Omdat je zo aandringt, mag hij voor 1250 weg :D"

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:22

"Ik doe een tegenbod van 1100 euro, hiermee ga je akkoord ja zeker "

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:26

1300 euro plus een zilveren kettinkje is akkoord.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:48

.
Laatst bijgewerkt door different1 op 15-06-16 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:52

different1 schreef:
Mag een vreemde advertentie ook?
Word een paard te koop aangeboden, staat er in de advertentie "geen reden voor verkoop"...
Naar mijn idee verkoop je altijd iets met een reden, van geld verdienen tot niet naar wens zijn van een produkt/paard tot weet ik wat je allemaal kunt bedenken.

Nee je mag geen advertenties bespreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:26

Wat een hoop onbeschofte en rare mensen heb je toch op de wereld zeg, iemand die interesse had in een helm, afspraak gemaakt dat ze langs zou komen, en is niet op komen dagen, dus ik een mail achteraan gestuurd dat ik dat een beetje jammer vond dat ze mij heeft laten wachten.
Krijg ik vrij vlot een mail terug met excuses en dat ze het totaal vergeten was, kan gebeuren denk ik dan, dus dat terug gestuurd wanneer ze hem dan wel wil ophalen en of er nog interesse voor is (want ze was zo enthousiast), geen reactie meer... Kleine moeite om even een mailtje terug te sturen toch?

Gisteren een stel geweest voor een bloembak (afmetingen stonden in de advertentie), is een redelijk groot ding, hebben ze wel ruim een kwartier met elkaar staan discuseren of hij niet te groot was, uiteindelijk hebben ze hem toch maar niet meegenomen, dan denk ik had dat thuis even opgemeten of het wil passen want de maten staan er gewoon bij.

Kattenbak te koop, bod van €5 en geaccepteerd, vraag je wanneer ze hem op wil komen halen, en je raad het al, radiostilte.

Voor de rest heb ik nog veel spullen er op staan, ook paardenspul maar kom er nog niet echt vanaf en wil er wel graag vanaf, vraag volgens mij echt geen hoofdprijzen maar goed.
Ook 2 winterdekens maar dat snap ik nog wel waarom dat nu niet echt verkoopt.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:42

Lijkt me dat het bericht van different1 wel kan toch? Zolang je maar niet de link erbij zet of té specifiek bent.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:48

heb ik nu ook met de keuken,

Had een bod maar kreeg ook een mail.
Heb een dag later de meneer van het bod terug gemaild, met de vraag wat zijn max is en op welk termijn hij wilde komen. Wilde hem als eerste de kans geven omdat hij direct bod uitbracht.

Tot nu toe geen reactie!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:14

lieveli schreef:
1300 euro plus een zilveren kettinkje is akkoord.

_O- Die was ook goed geweest ja.

Mer1980, er stond nog geeneens een naam bij }:0

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:37

VL wilde evt toch ingaan op dat bizar lage bod, dus ik vroeg aan die gast of ie m dan zaterdag opkomt halen. Stuur ie: Dat was n eenmalig bod. Hier ben je niet op ingegaan,dus vervalt dat. Je kan n nieuw bod krygen maar weet niet of je hier bly van wordt .? Anders wens ik je veel succes.

Nou wens me dan maar veel succes :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:42

Sammie schreef:
VL wilde evt toch ingaan op dat bizar lage bod, dus ik vroeg aan die gast of ie m dan zaterdag opkomt halen. Stuur ie: Dat was n eenmalig bod. Hier ben je niet op ingegaan,dus vervalt dat. Je kan n nieuw bod krygen maar weet niet of je hier bly van wordt .? Anders wens ik je veel succes.

Wat is dat nou voor rare reactie :oo achterlijke kerel

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:42

tjeee wat een zak zeg!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:49

Ik heb m gestuurd dat wij op deze manier geen zaken doen met mensen en ik heb m veel succes gewenst met z'n zoektocht..

Ik steek die auto nog liever in de fik dan aan zon arrogante kwalbak te verkopen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:55

Gelijk heb je!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:07

Nou wat een arrogantie zeg! Zou hem dan nog eerder gratis weggeven aan iemand die hem echt nodig heeft dan dat zo iemand hem zo mogen kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:32

Wij hebben de auto ook te koop gezet, ben benieuwd.. Heb maar wat hoger ingezet en bieden va 300eu onder de vraagprijs, genoeg speling lijkt me dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:54

Sammie schreef:

Zo eentje hebben wij ook gehad.. Hele partij hobbyspul te koop gehad, winkelwaarde was tussen de 1500 en 2000 maar wilden het weg hebben dus ingezet op 1000

Kregen we een bod 'ik bied 500 mijn bod is eenmalig'. Aangezien de rest vd reacties om te huilen waren gezegd 's prima, maar wel voor vrijdag ophalen'. Ja dat kon dan weer niet ze had pas over 2 weken vervoer.. Ja gekke sjaakie dus gezegd dat we dat niet gingen vasthouden en verder gingen met andere kopers.. Na 2 weken mailde ze of we het spul nog hadden.. Dus ik 'nee. Het was een eenmalige aanbieding ook van onze kant dat we akkoord gingen met 500'

Was ze een partij boos! Want ik kon het echt niet verkocht hebben.. Wel dus. Kleinere partijen, dat wel. En nog wel het e.e.a. over, dat ook. Maar het is weg en nog voor meer ook :+

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:02

[quote="Santigo_"]-O- Sanniejtjuh. Ik kreeg laatst ook zo'n bod ergens op. Mailde terug dat het daar toch echt niet voor weg ging, kreeg ik als reactie: blijf er dan maar lekker mee zitten. :x

Heb nu van ander persoon 2x een bod, €5,- en €7,50. En 3 mails met o.a de tekst; ik bied 7,50, wil je aub reageren!!!

Bizar, mail is van half 6, ik kom net thuis van de paarden. :7

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:22

Haha reactie terug.. Dat wij de hand in eigen boezem moesten steken, omdat we m aan t lijntje hielden en daar plukken we nu de vruchten van. :')

Heb m maar even duidelijk gemaakt dat aan t lijntje houden iets heel anders inhoudt en dat we geen zaken doen met mensen die denken een spelletje te kunnen spelen door nu opeens lager te bieden en te verwachten dat we daar mee akkoord gaan. Vruchten zijn prima dus als hij zo zaken denkt te doen, dan doet ie dat maar met een ander. :') rare kwast.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:52

pfff...bed verkocht voor 70 euro....meisje wilde hem hebben, zou haar broer en vader? sturen om op te halen....enfin...waren hier met aanhanger...keken het eens aan...ja, ze namen hem mee. Ik zeg: 70 euro was ie...dat had ze gezegd? jaja..had ze. Enfin...bed uit elkaar gehaald...alles stond buiten en moest alleen nog ingeladen worden..zegt ie: 50 euro? ik: nee. 70. ik heb maar 50. Tja...duidelijk afgesproken 70 dus voor minder gaat ie niet weg. echt niet 50? nee. okay okay...alles ingeladen, komt ie met 100 aan....gelukkig had ik genoeg wisselgeld...zucht.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:09

Sommige situaties die ik hier lees zijn zo bizar dat ik me afvraag of Bokkers elkaar's advertenties niet zitten te trollen :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:12

Ergens hoop ik dat, maar ik vrees dat sommige mensen gewoon echt zo raar zijn :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:18

Dat vind ik toch altijd wel erg IHN, zo proberen het goedkoper te krijgen. Ik had ook gezegd laad het maar uit dan.

En sommige zijn echt zo vreemd ja. Ik kreeg ook al vreemde berichten van een of andere rare gast die duidelijk door een vertaalmachine zijn gegaan. Ehh nee sorry, je komt maar hier met cash en anders blijft ie mooi hier.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:43

Ik heb het peuterbed van m'n zoontje op marktplaats staan omdat hij over gaat naar een groter bed, ik heb dit bed zelf ontworpen en met de hand laten maken van zware kwaliteit steigerhout 1,5 jaar geleden (lees, je krijgt t bed dat maar 70x150 is bijna niet opzij) ik heb er zelf veel voor betaald dus ik wil er graag wat moois voor terug, hij staat echt net op marktplaats en ik krijg een bod van 50 euro met daarachter aan dat ze het zo zwaar heeft want alleenstaand en of ik een uitzondering kon maken en van een ander 150 met een levensverhaal erachteraan, 5 kids, krap bij kas, weinig ruimte etc. Waar haal je het lef vandaan....