Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:40

Als je het over gtst hebt, ik kijk dat dus niet. 15 jaar terug ofzo was ik aan het schaatsen en raakte aan de praat met een man. Na een tijdje vroeg iedereen heel jalours waarom ik zoveel lef had om met 'Albert' te praten. Bleek die man een acteur te zijn uit gtst waar ik gewoon wel een half uur mee geschaatst had. Die man zal wel b lij geweest zijn dat er eindelijk eens iemand normaal deed. Ik herkende hem echt niet.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:46

Albert? Of alberts als achternaam?
Ik ken ook geen Albert uit gtst :o

Closetrol las ik ook drie keer als klooze-trol :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:51

Tivoli schreef:

Dat weet ik niet, want ik volg gtst dus echt totaal niet. Je moet mij niet vragen wie er in meespelen. Maar ze hadden het over Albert voor zover ik mij herinner. En men was jalours dat ik het lef had om met die man te schaatsen. Maar voor mij was het gewoon zomaar iemand.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:53

Volgens wiki heeft er geen Albert in gtst gespeeld. Het zou dus om Robert alberts of Jeff alberts kunnen gaan.
Misschien herken je hem als je googled? (Is dat een woord? )

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:54

germie schreef:
Tivoli schreef:

Dat weet ik niet, want ik volg gtst dus echt totaal niet. Je moet mij niet vragen wie er in meespelen. Maar ze hadden het over Albert voor zover ik mij herinner. En men was jalours dat ik het lef had om met die man te schaatsen. Maar voor mij was het gewoon zomaar iemand.

Ik ook totaal niet maar wel eens meegekeken met mijn oma :')

Maar die ex van Laura, die grijze, die heet toch Albert? Vriend van Jeff ofzo.
Is alweer even uit voor zover is weet, maar germie kwam hem ook 15 jaar geleden tegen :')

Edit: Die heet Robert Alberts :')
Naja, of hij of Jeff Alberts zal het toen wel geweest zijn gok ik :=

Zo moest ik onderweg naar Oostenrijk als meisje van een jaar of 7 onderweg naar de wc. Wij gestopt en ik rende naar binnen toe. Liep vol tegen een man op die zich verontschuldigde. Mijn moeder 10 meter achter mij helemaal in schok, want liep dus blijkbaar vol tegen Marco Borsato op :+
Weet alleen nog dat hij me opraapte en ik bedankt riep en weer verder rende :+ Hoorde later van mijn moeder wie die man was.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:59

Ik moest Google erbij hebben, maar het was geen Albert, maar Wim Zomer (Daniel Daniel). haha

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:00

germie schreef:
Ik moest Google erbij hebben, maar het was geen Albert, maar Wim Zomer (Daniel Daniel). haha

Ff heel wat anders dan "Albert" :') _O-
Al weet ik nog totaal niet wie hij is *gaat Googlen*

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:00

germie schreef:
Als je het over gtst hebt, ik kijk dat dus niet. 15 jaar terug ofzo was ik aan het schaatsen en raakte aan de praat met een man. Na een tijdje vroeg iedereen heel jalours waarom ik zoveel lef had om met 'Albert' te praten. Bleek die man een acteur te zijn uit gtst waar ik gewoon wel een half uur mee geschaatst had. Die man zal wel b lij geweest zijn dat er eindelijk eens iemand normaal deed. Ik herkende hem echt niet.

Dont worry.. M'n schoonzus heeft al eens aan de bar in een sportschool gezeten met een bekende voetballer waar de rest bijna soppend omheen dwarrelde en zij heeft m gewoon doodleuk gevraagd waarom dat dan was. Wel na dik 20minuten keuvelen over van alles en nog wat. Ze kende m bij t horen van z'n naam nog niet.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:01

germie schreef:

en zelfs dat kwartje viel na zoveel jaar ;)
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 08-01-16 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:01

Klein verschilletje hihi!!
Maar wel heel leuk! Die man ziet er ook gewoon aardig uit :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:03

Volgens mij kan ook elke bekende voetballer met mij in gesprek gaan zonder dat ik het doorheb. Ik ben niet zo goed in gezichten herkennen en volg soaps en voetbal niet.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:26

ik rij paard in een omgeving waar veel BN-ers wonen en trainen, het heeft jaren geduurd voor ik Marco Borsato herkende die met een andere man altijd precies mijn route hardliep (hij is nu verhuisd dus zal in een ander bos verder trimmer denk ik) en zo zijn er wel meer, dan denk ik wel: wat een bekende kop, maar ik heb vaak geen idee wie het dan is :+
Voetballers zou ik sowieso nooit herkennen 8-)

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:35

Zo was er laatst een of andere man in maastricht met nog wat bners. Ik dacht dat het die man van help mijn man is een klusser was. Al weet ik het nog niet zeker haha. Het was een neger in ieder geval.

Hij stond voor ons op de roltrap en iedereen deed maar raar. Dus ik vroeg aan een vriend waarom iedereen in godsnaam zo raar deed? En nee niet zacht maar keihard. Daarbij keek hij me recht in mijn ogen aan en zei die vriend dat is die en die. We hadden dus oogcontact en ik zeg keihard ooooh die ken ik niet! Geen idee wie dat allemaal zijn! (Ik zeg vaak dingen zonder na te denken).

Hij wist niet hoe snel hij moest wegkijken. Daarna nog een paar keer tegen gekomen maar hij heeft mij daarna niet meer zo vriendelijk bekeken... Oops!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:38

Het is allemaal niet zo gênant als de artiest niet herkennen die voor je neus staat en tegen je praat.

Laat het nou ook de band zijn die op je achtergrond staat en die je een paar uur daarvoor nog live gezien hebt...

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:46

Ja ik had net een momentje, is me eigenlijk wel vaker overkomen :') Nieuwe koptelefoon gekocht, plug hem in, geen geluid. Hè verrek -O- En de speakers die ik ook heb gekocht daar kwam wel geluid uit. Ik zoeken, zoeken, zoeken op internet wat het in gódsnaam kan zijn, niks kunnen vinden... Gaat er plots een lichtje branden

Volumewieltje van het snoer van de koptelefoon.................. stond nog helemaal dicht 8)7

En toen had ik geluid en zat ik 'ooohhhhh :roll: :o ' achter mijn laptop _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:28

Ik besef me nu dat mij ook eens een kwartje heel laat is gevallen. In groep 7 gingen we de onderdelen van een fiets bestuderen. Als onze eigen fiets iets niet had moesten we het melden. Na een tijdje bestuderen vond ik iets wat mijn fiets volgens mij niet had. Had er nog nooit van gehoord.

Ik keek daarom ook nogal raar op toen de klas me keihard uitlachte. Ik beweerde namelijk dat ik geen frame had.

:+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:32

MarlindeRooz schreef:
Het is allemaal niet zo gênant als de artiest niet herkennen die voor je neus staat en tegen je praat.

Laat het nou ook de band zijn die op je achtergrond staat en die je een paar uur daarvoor nog live gezien hebt...

Of op punt staan te vragen wat die beste man backstage doet, collega benaderd die zei: 'herken je hem niet? Deze man is de reden van het festival, hij is de hoofdact'. Ehhh nee. Ik liep dus met een shirt aan met de naam van die man er groot op :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:34

Het kwartje van de ' Griekse y' viel bij mij heel laat, en ook nog eens 2x.

Kwartje 1: oooh, ygrec is een vertaling van Griekse y!

Kwartje 2 (na 6 jaar Grieks ofzo): de upsilon (u) wordt als hoofdletterbals een Griekse y geschreven (Y). De Grieken kennen geen gewone y. Maar die upsilon wordt dus gewoon vaak vertaald als een Griekse y. Zo schijf je in het Grieks Odusseus in plaats van Odysseus. Dus. Dat was kwartje 2 :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:36

Ah zo spel je dus ygrec :') kwartje valt haha

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:51

Ik vind juist een goed ding om iemand die een bekende Nederlander is .... Niet zo overdreven te doen.... We pissen allemaal in dezelfde pot toch :')
Ik ben al helemaal een nuchter persoon..als ik iemand bekend zie zou ik echt niet overdreven gaan doen of hem aanspreken... En als ik hem /haar bijv moet aanspreken gewoon als ieder ander eigenlijk....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:56

Zo heb ik een keer Gordon gevraagd of hij mee wilde doen aan een straatonderzoekje. Nouuuuu hoe durfde ik. Die blik :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:59

Sheran schreef:
Zo heb ik een keer Gordon gevraagd of hij mee wilde doen aan een straatonderzoekje. Nouuuuu hoe durfde ik. Die blik :')

Dan heb je ook wel een arrogante relnicht te pakken. :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:08

Niet meegedaan? Ik kan me indenken dat hij dan je hele onderzoek zou verzieken :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:11

laraxXxemma schreef:
Niet meegedaan? Ik kan me indenken dat hij dan je hele onderzoek zou verzieken :')

Of er wat dieper op in gaan. _O-

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:18

Ik heb wel een mooie, en dan spreken we over jaren later dat het eindelijk tot je doordringt :+
Moeder/vader zijn gescheiden en ging om de 2 weken bij de papa. Die heeft een tattoo en als jonge snuiter dacht ik altijd dat het een palmboom was (of wel is mij dat wijsgemaakt).. maar een paar jaar geleden dacht ik er nog eens over na en ben ik tot de conclusie gekomen dat het een wiedblad is :')