Ik denk niet dat het nog wat gaat worden met mijn date van laatst.
Ondanks dat het gezellig was is het van beide kanten een beetje stil gevallen

Vrijdag hebben we het ook over van alles gehad maar vond dat hij weinig 'persoonlijke' dingen vroeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Ah wel veel negatieve dingen ineens hier. Met geen contact meer, geen klik enz.
Liesje, hoezo vriendschappelijk contact nog? Woont hij in de buurt o.i.d.? Vraag me altijd af of zoiets werkt.
Ik zal er maar even een positieve vibe doorheen gooien. Mijn app gesprekjes zijn na de date gisteren nogsteeds zo leuk en misschien wel leuker. Dus dat is positief. Zal hopelijk wel een vervolgdate komen
Ik ben er echt helemaal happy mee, wilde gisteren avond eigenlijk nog studeren maar kon mijn hoofd echt niet meer aan
Berdien schreef:Zo leuk, al die blije verhalen! En minderemaar in je hand heb je een land vol
![]()
Ik ben een 'oude' match tegen gekomen. Echt een leuke gozer, helemaal mijn type. Maar, 1.78 bij mijn 1.80Nou val ik níet op kleiner, maar hij is zo leuk en gezellig dat we binnenkort toch maar een filmpje gaan doen. Een filmpje he, geen Netflix&chill
Hoewel, toen ik vroeg 'wat voor film, want horror trek ik niet' zei hij 'dat zien we wel. Ik heb Netflix.'
![]()